Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Øyenbrynsspørsmål

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-08, 20:36   #21
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg har ikke så mye hår på brynene mine så jeg har tatovert dem på. I tillegg napper jeg bort det lille som ikke holder seg innenfor der de skal, og farger de oppå tatoveringen siden jeg har så lyse hår. Men det er jeg altfor dårlig til å gjøre. Jeg har rett og slett blitt slurvete.... Jeg som var så nøye før....

Jeg vil anbefale voksing ja. Og pass på å ikke ta for mye. Brynene skal ha en naturlig tykkelse i forhold til hvor mye bryn du har i utgangspunktet for at det skal se mest mulig naturlig ut. Dermed er det best å nappe i begynnelsen til man blir vant til å se hvor mye man bør ta.

Det kan også være lurt å se på bilder på nettet for å se hvilken fasong man liker. Noen får veldig triste bryn, og det kan jo gjerne se litt trist ut Mens noen ser vel overrasket ut hele døgnet med brynene opp i hårrota... Man kler forskjellig..

Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:39   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.794
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg har ikke så mye hår på brynene mine så jeg har tatovert dem på. I tillegg napper jeg bort det lille som ikke holder seg innenfor der de skal, og farger de oppå tatoveringen siden jeg har så lyse hår. Men det er jeg altfor dårlig til å gjøre. Jeg har rett og slett blitt slurvete.... Jeg som var så nøye før....

Jeg vil anbefale voksing ja. Og pass på å ikke ta for mye. Brynene skal ha en naturlig tykkelse i forhold til hvor mye bryn du har i utgangspunktet for at det skal se mest mulig naturlig ut. Dermed er det best å nappe i begynnelsen til man blir vant til å se hvor mye man bør ta.

Det kan også være lurt å se på bilder på nettet for å se hvilken fasong man liker. Noen får veldig triste bryn, og det kan jo gjerne se litt trist ut Mens noen ser vel overrasket ut hele døgnet med brynene opp i hårrota... Man kler forskjellig..

Mjau!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:41   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg burde ha nappa.
Gjorde det til frisør en del før, men nå har jeg vært sløv.
Er jo litt in med buskete bryn nå.

(Mjau: du får ta en raid )

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:43   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.011
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg skjærer brynene. Frisøren min gjør det hver gang jeg er hos henne og så vedlikeholder jeg hjemme i mellomtiden.

Å forme øyenbrynene kan faktisk gjøre underverker for ansiktet, mange ser flere år yngre ut etterpå.
Når jeg ser bilder av meg selv fra tiden før jeg begynte å nappe/skjære brynene blir jeg litt ja, så ikke særlig bra ut.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 20:59   #25
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Når jeg ser bilder av meg selv fra tiden før jeg begynte å nappe/skjære brynene blir jeg litt ja, så ikke særlig bra ut.



Mjau: Måtte fnise litt av det du sier om triste øyenbryn. Har lagt merke til akkurat det samme.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 21:00   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Man får liksom et mer åpent blikk syns jeg, når brynene har en ren kant. Jeg napper ikke bort mye, kun litt i nederkant for å få en rett linje.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 01:21   #27
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.842
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg må nappe da mine har en tendens til å vokse nedover mot nesa.
Napper også et par hår i underkant for å få en jevn linje.
Ellers er jeg fornøyd med brynene mine.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 08:42   #28
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg går på salong og vokser de med jevne mellomrom og napper hjemme. Nå må jeg få gjort noe med de igjen. Det er lenge siden sist, og formen er ikke grei lenger.

Jeg farger de ikke, for de er mørke i utgangspunktet. Ser de som farger de helt svarte, som ei i familien, og det ser nesten litt skummelt ut.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 09:14   #29
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Mine trenger ikke farges, men jeg prøve å nappe en gang i uka så det skal se litt pent ut
Hender jeg får frisøren til å gjøre det... Ingen gode råd, for her bare fjernes det som er for mye

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 09:51   #30
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Jeg lar dem vokse vilt. Det er jo så vondt med napping

Ja men prøv voksing på clinique 82 eller hos ho på Salong Woman. jeg synnes clinique 82 er flinkere. smaks sak.
Nå er det jo snart nattåpent å de bruker å ha spesial pris

de bare smører på voks og svish. Svir som fan første gangen men det går over på 5 sek...
og det holder ganke lenge. så tar du å kjøper deg en kniv å skjerer bort det som kommer opp etterhvert.

Det jeg gjør men nå er mine helt ræva. så tror jeg må dra på clinique 82 når jeg komer hjem fra samling.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 10:24   #31
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.169
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg var i NY for noen uker siden og fikk vokset brynene mine for første gang. Damen kunne tørt konstantere: You need it... Så nå skal jeg liksom vedlikeholde selv. Får komme meg innom H&M og kjøpe en kit. Likte voksing. Vondt et par sekunder og så ferdig!

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 13:59   #32
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg vokser og farger de i en salong.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 14:21   #33
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg tror ikke jeg hadde turt å be en proff (= frisør) nappe dem, de ser jo nærmest gærne ut selv med sine über-nappa bryn.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 14:28   #34
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg napper selv. Kun småhår på avveie her, så det er ikke vanskelig. Jeg farger dem innimellom hos frisør, men de er ganske mørke fra naturens side, så det trengs egentlig ikke. Bruker brynskygge fra Body Shop.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 14:30   #35
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Øyenbrynene mine er fullstendig urørt og har alltid vært det.

Her også

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 14:45   #36
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Evita, her.

Jeg skjærer med en øyenbrynskniv som jeg har kjøpt på Vita. Veldig enkelt, men de vokser fort ut igjen. Synes det gjør så innmari vondt å nappe brynene, så det klarer jeg ikke.

Det gjør jeg også. Har aldri farget øyenbrynene selv, bortsett fra en gang hos en hudpleier, og de ble helt sorte, gjør det ikke en gang til for å si det slik.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 15:43   #37
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg napper.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 23:55   #38
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Napper 2x i uken (jeg har et øyebryn som bare ender i kaos midtveis, er nødt til å nappe det hele og tegne opp). Om morgenen børster jeg dem, så farget voks (Laura Mercier) ovenpå med skråpensel og til sist en waterproof sealer (Paula Dorf). Alt udstyr kjøpt på strawberrynet.com. Det tok lang tid før jeg fant en metode som jeg var fornøyd med, men jeg føler at jeg har funnet den nå.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 00:01   #39
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Jeg har etterhvert fått teken på å nappe dem selv. I tillegg farger jeg dem.
Det er en flott og lettvint ansiktsløfting, syns jeg!

  Svar med sitat
Gammel 19-11-08, 00:09   #40
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øyenbrynsspørsmål

Mine er perfekte (frisøren jeg var hos sist sa det ).

Napper bittelitt om det vokser hår der man ikke skal ha hår i tillegg til litt trim for at de ikke skal være for tykke (kommer saltkorn på i løpet av dagen da ). Men gjør ikke så mye mer aktivt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
joika skryter, jåleri, napping_av_bryn


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no