Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Å kutte ut melk, noen effekt? (barn)

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-09, 12:20   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Å kutte ut melk, noen effekt? (barn)

Peder har vært litt ustabil i magen en stund. I samme stund sier barnehagen at han har drukket mye melk der. Hjemme drikker vi ikke så ofte melk, men en yoghurt ca 4-5 ganger i uka blir det nok.

Vi fant ut at vi skulle prøve kutte ut ren melk en periode, samt yoghurt. Melka går greit, yoghurt er nok litt verre, særlig i barnehagen når han ser andre får. Men jeg vet ikke om det ER noe poeng i dette? Bør vi kutte ut ALT som har melk i seg om vi skal kutte noe? Pålegg, varm mat og alt?

Han har ikke så mye diare nå som for en ukes tid siden, og jeg synes faktisk han sover bedre, selv om han fortsatt våkner innimellom. Men er det vi gjør bare teit? For jeg vet jo ikke om melka har noen effekt eller ei her.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no