Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lettvinte middager til femten personer?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-12, 12:35   #41
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Harriet, jeg har gjort sånt når det er folk som kjenner hverandre og alle er der like lenge. Dette er "åpent hus", folk kommer og drar og noen kjenner hverandre og andre gjør det ikke og noen har bil og andre har det ikke og noen er kjente på kjøkkenet der og andre er det ikke og noen har god råd og andre har det ikke og noen er vant med barnetilpasset mat og andre er det ikke.

Jeg ser virkelig ingen gevinst for meg i å slippe taket i dette, men jeg ønsker å gjøre det enklere for meg sjøl ifht. hva jeg lager, derfor denne tråden. Og jeg delegerer som sagt tidligere oppvask og potetskrelling og pådekking og løkhakking og handling.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 12:51   #42
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Nachos. Stek tilstrekkelig mengde kjøttdeig og krydre. Legg nachoschips på serveringsfatene, strø over ost, tre-fire minutter i stekeovnen på 200 grader slik at osten smelter, server med kjøttdeig, rå løk,hjemmelaget guacamole og salsa.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 12:52   #43
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Jo, jeg ser den.

Selv hadde jeg følt meg enormt utilpass med å komme dinglende med spesialkrav uten å faktisk lage mat eller betale en god del eller ha med ferdig mat.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 13:42   #44
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Uten å ha lest for mye av hva andre har foreslått, så slenger jeg på noen forslag:

- Kjøtt og grønnsaker i ovnen kan varieres i det uendelige. Med eller uten poteter, bønner etc. Til så mange vil det nok være en fordel å lage sistnevnte for seg selv, så kan kjøttet og litt av grønnsakene få ovnen for seg selv.

- Ovnstekt fisk med f.eks blomkålpuré og salat, evt ovnsstekte potetbåter.

- Strimlet sommerkål forvelles kjapt i saltet vann, hell av vannet og rør inn litt smør, salt og en skvis sitron. Supert tilbehør til både kjøtt og fisk.

- Kjøtt som får stå på lav varme i mange timer og syde i en blanding av vin eller øl, kraft og grønnsaker, evt bønner/linser, slår aldri feil. Delegér løkskrelling, grønnsakshakking etc, og det krever minmal med aktiv innsats fra kokken.

- Hvis grilling, så er større kjøttstykker som skjæres opp i etterkant enklere (og ofte bedre) enn småbiter som det blir cirka tusen av og som må snus og passes på. Hvis du først har grillen varm og gidder å snu, så er grillede nepeskiver digg.

- Bønner og linser er din venn. Billig, mettende og smaker godt når det får koke sammen med gode ting. Prøv f.eks å steke bacombiter, løk og sopp, tilsett grønne linser, hermetiske tomater, hakket paprika, litt kraft eller buljong og urter/krydder etter smak. Kok i 15-20 minutter og tilsett raust med revet parmesan og finhakket persile rett før servering. God olivenolje, mer parmesan og pepperkvern på bordet.

- En par helstekte kyllinger med gode ting inni og under skinnet lager seg selv i ovnen. Tilbehør kan være potetmos, salat, wokkede eller grillede grønnsaker, pastasalat etc.

- Taboulleh er supert tilbehør som krever lite arbeid.

- Ovnsbakte rotgrønnsaker, f.eks rødbeter på saltseng med litt feta og olivenolje er nydelig tilbehør til mye. Eller hva med rødbetegrateng?


Hmmm... jeg er visst sulten

__________________
My mind is wandering and I can't find it...

Sist redigert av Arran : 22-06-12 kl 13:51.
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 13:46   #45
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Lasange med rundstykker og salat? Jeg hadde glatt tatt en Knorr der.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 13:58   #46
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Jeg ville fått neller av å skulle sluppet noen inn på kjøkkenet mitt. Så jeg skjønner godt hvorfor du vil lage maten selv.

Stor kjele med suppe er veldig enkelt og kan tilpasses akkurat hv du vil. Masse grønnsaker og kjøtt. Passer både allergiker og lavkarbo og dropper du fenalåret så passer det for hun som ikke spiser sau og

En kjempe lasagne, men den er lei for de som ikke skal ha gluten.

Salat med kylling.

Gryteretter i alle varianter, jeg lager med det jeg har også sper jeg til slutt for å få rett konsistens.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 14:06   #47
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Gjestene dine har nok lavere krav til maten enn deg, vet du.
Fireåringen spiser det aller meste, og er glad for alt med oliven oppi.

Salat er fin middag, da går det an å plukke ut det man ikke liker, og så kan det f.eks. være pasta eller baguetter ved siden av.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 14:37   #48
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Bacalao
Kylling og råstekte poteter
Grillmat med salater og bakte poteter
Betasuppe (med rester etter grillimat)
Ovnstekt laks
Kalkun med ris og waldoefsalat
Lapskaus med brød
Taco eller nachos
Skalldyr

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 15:18   #49
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Sommerskinke (skal bare skjæres opp)
Kokt blomkål, avkjølt.
Agurk
Tomat
Asparges
Kokte egg
Lag remulade.

Om ønskelig kan du lage focaccia, evt. kjøpe brød.

Hvis du trenger mer, kan du servere spekemat også og lage eggerøre til, evt. salat.

Enkelt, sunt og godt og passer lavkarbere og glutenallergikere (som dropper brødet).

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 16:11   #50
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Gjestene dine har nok lavere krav til maten enn deg, vet du.
Fireåringen spiser det aller meste, og er glad for alt med oliven oppi.

Men jeg vil ikke ha oliven!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 16:17   #51
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Men jeg vil ikke ha oliven!

Hun tar gjerne dine også.
Pølser er enkel mat - lomper, potetsalat, pølsebrød og annet tilbehør etter ønske.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 16:39   #52
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Hva skjedde med Acsa Gjør Ting Hun Ikke Pleier å Gjøre?

Seriøst. Det er fantastisk gjestfritt av dere å ha åpent sommerhus på denne måten. Du trenger ikke å være superkokk hele uka i tillegg.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Du, hvor mye mere stressa tror du jeg blir av å ikke ha oversikt over at det i løpet av ni dager blir et noenlunde variert kosthold, at husholdningsbudsjettet er noenlunde tilpasset de med dårligst råd, at det kjøpes inn riktig mengde ifht. hvor mange det er til middag hver dag, at eventuelle rester kan inkorporeres i neste dags middag og at det blir noe Plutten kan spise (deler) av? Du har kjent meg i... atten år eller noe sånt? Seriously?

(Jeg har prøvd å overlate hele middager til gjester, altså. En gang på slutten av nittitallet.)

Hva med en annen variant av Acsa gjør ting hun ikke kan; Acsa lager enkel mat. (Grillede kvalitetspølser med lomper/lavkarbolomper eller enkel plukk-selv-salat). Eller; Acsa lager matplan, handler inn - og fordeler ansvaret for middagslagingen og opprydning til alle andre?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 17:08   #53
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Vi hadde spekemat + stekte asparges her i helga, og det var så godt! Sikkert fordi det var så lenge siden (har liksom blitt litt borte i tapasverden føler jeg). Men med god salat, potetsalat, eggerøre, grønnsaker og spekemat - da er det jo litt for alle?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 19:07   #54
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Handler du hver dag, eller må maten tåle å ikke stå kaldt?

Buffet med karbonader/pølser, potetsalat etc.
Steik lager seg selv, og salat + evt ovnsbakte poteter.
Kyllinglår + potetmos/ris
Spekemat, eggerøre, potetsalat og lomper
Ovnsbakt laks (de firepakkene med laksebiter er veldig kjekke) evt kokt og avkjølt laks, agurksalat, kokt potet og rømme.
Spagetti bolognese - enkelt og greit å lage i store porsjoner

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 19:13   #55
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Jeg anbefaler fortsatt pulled pork, se mitt innlegg i starten av tråden. Fantastisk god sommermat som gjør seg selv.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 20:03   #56
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Bestemoren min var ekspert på storhusholdning, spesielt under slåttonna. Det går helt fint å servere "fesk og potet" til 22 mennesker bare man har stor nok gryte å dampe fisken i. Kokt gulrot og potet til, og stekt bacon. Og en god saus.

Fikk lyst til å hjelpe til i slåtten der.

Synes Flubby alternativene var gode.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 22:45   #57
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

En dag lager du pølsefest, pølser i ulike varianter og med diverse tilbehør, lettvint.

Må du ha middag daglig?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 22:55   #58
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Benzo, jeg har spist sushi med pulled pork.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 22:56   #59
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Tusen takk for masse innspill! Nå skal de få slippe kjøttbrødet fra Alt Om Mat på 70-tallet. (Jepp, det ligger en bunke i sommerhuset vårt, jeg blir litt preget av det...)

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 23:01   #60
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Benzo, jeg har spist sushi med pulled pork.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no