Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Lettvinte middager til femten personer?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-12, 10:45   #21
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Oh my! Det var voldsomt!

Denne passer for de fleste og er veldig, veldig god:
HOT KYLLINGSUPPE
2 kyllingfileter
1 eple- grovt raspet
1 løk-finhakket
1 ss karri
2 bokser hakkete tomater
3-5 dl vann
3 dl matfløte
5 ts (minst) grønnsakbuljong eller hønsebuljong
1 ts sukker

Kyllingfiletene deles i biter, stekes lett (med salt og pepper).
Eple og løk stekes også lett, alt blandes. Kokes ca 20 min

Dette er en porsjon beregnet til 4 personer, server med ris og- eller brød

Vi serverer kun med evt brød/rundstykker/foccaccia

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:45   #22
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Fyll langpannen med rå kyllinglår med krydder og litt smør på (jeg pleier å ha på paprika, timian og kanskje noe som ligner på grillkrydder), stek på lav varme med folie på til de er sånn omtrent gjennomstekte, ta av folien og skru opp temperaturen i 20 minutter så de blir sprø utenpå. Alle barn og voksne jeg har servert dette til liker det. Vi pleier ha potetstappe til dette, med gulrøtter og hvitløk i (sett en gjeng til å skrelle med det samme kyllingen går i ovnen), og så kan du ha en stor bolle med tomater på bordet, som folk bare kan skjære opp selv (og ha salt og olje på) mens de spiser. Kok evt. et par brokkolier for å fylle opp tallerkenen til lavkarbopersonen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:48   #23
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

:grøss:

Hva skjedde med Acsa Gjør Ting Hun Ikke Pleier å Gjøre?

Seriøst. Det er fantastisk gjestfritt av dere å ha åpent sommerhus på denne måten. Du trenger ikke å være superkokk hele uka i tillegg.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:49   #24
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

parmasankyllingen! Lager jo seg nesten selv.
- glutenallergikeren og lavkarbomenneske kan jo spise det samme til en viss grad.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:52   #25
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Ha et alternativ til den som ikke tåler gluten, men de andre som ikke liker eller teller karbs, de driter dj litt i altså.

Hilsen en som ikke liker mye rart, men hadde virkelig ikke forventet noen spesialoppvartning i denne forbindelsen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:53   #26
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Er grilling nevnt?
Det er jo på sommeren så det er glimrende og lettvindt.
Gjør det lettvindt.
Barna liker pølser eller hamburgere. Voksne får kyllingfilet, grillribbe/spearribs eller hva det nå heter alt dette. Indrefilet av svin er også godt.
Lag en god salat til, evt en pastasalat og/eller koke ris eller pasta.
Evt ovnsstekte poteter, squash, småløk, paprika, sopp osv.. nam.
Ferdigdressing eller sånn i pulverform som man blander med creme fresh, feks. gresk dressing.

Vi er bedt på hyttetur i helgen og der griller de alltid når de er på hytta, visst. Superlettvindt og noe godt for alle.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:55   #27
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Hva skjedde med Acsa Gjør Ting Hun Ikke Pleier å Gjøre?

Seriøst. Det er fantastisk gjestfritt av dere å ha åpent sommerhus på denne måten. Du trenger ikke å være superkokk hele uka i tillegg.

Du, hvor mye mere stressa tror du jeg blir av å ikke ha oversikt over at det i løpet av ni dager blir et noenlunde variert kosthold, at husholdningsbudsjettet er noenlunde tilpasset de med dårligst råd, at det kjøpes inn riktig mengde ifht. hvor mange det er til middag hver dag, at eventuelle rester kan inkorporeres i neste dags middag og at det blir noe Plutten kan spise (deler) av? Du har kjent meg i... atten år eller noe sånt? Seriously?

(Jeg har prøvd å overlate hele middager til gjester, altså. En gang på slutten av nittitallet.)

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:57   #28
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Pølser, hamburgere, til en viss grad tacos

Ha noen schvære poser med marinade av litt ymse typer, mariner halve kyllingbryst, og biter med annet kjøtt, legg ved grillen klar til bruk. Lag noen digre salater, pakk inn noen poteter i alu-folie og sett fram rømme og kryddersmør. Tenn grillen. Menn pleier å gravitere mot griller av en eller annen grunn, så da er matlagingen tatt hånd om for din del etter dette.

Jeg synes tabouleh (couscous) egner seg godt til grillmat også.

Ellers kan du lage noen gode indiske gryteretter enten utpå kvelden før over en-flere glass god rødvin, eller en eller gang ila dagen når du har plass til det. Noen andre skjærer alt som er å skjære, og alt du behøver å gjøre er å trylle med krydder. Indisk blir bare bedre av å stå litt. Kok opp ris, lag en salat til, det er okgså relativt fort gjort å lage naan-brød og raita, og vips.
Det ligger oppskrifter i tråden min fra julebordet du vet, der var vi 32

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:58   #29
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Foliebakt ørret el annen fisk er jo også godt. Kokte poteter og grønnsaker til. Ferdig

Fiskeboller i hvit saus spiser alle. Fiskekaker kan maules eller spises med hamburgerbrød og -tilbehør og det føles i det minste veldig sunt.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:58   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Isj, kan du ikke servere lammepølse i brød med potetsalat - for å være tverr? *fjaser*

Jeg har iallefall gått for ting som enten kan grilles eller stekes i ovnen.
Veldig fin tradisjon det der, egentlig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 10:59   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ei som ikke tåler gluten, ei som ikke spiser sau, og ei som trenger en lavkarbo option.

Jeg tenker at disse kan du fortelle hva du har tenkt å servere, også kan de selv fikse alternativer til f.eks ris, poteter og brød. Og sau for den sakens skyld

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 11:02   #32
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

De som ikke spiser ditt og datt får ta med seg mat. Man forventer da ikke diettmat når man skal på besøk. Lag det som er lettest for deg.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 11:07   #33
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Jeg ville nok gått for en dag eller to med ei diger steik eller en kalkun i ovnen. Masse deilig kjøtt, og tilbehøret er enkelt å få tilpasset de ulike.

Kalkun er supert til festmiddag, det er også rimelig. Restene bruker du som utgangspunkt for lavkarbo kalkunsuppe med masse fløte jevnet med maisenna (jeg tror det er glutenfritt?).

Steik er ikke så dumt til mange. Det kan bli rester, og dem har du oppi en salat eller suppe.

Rømmegrøt og spekemat. Rømmegrøt er vel med gluten og masse karber, men spekemat er safe. Flere ulike salater som tilbehør.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 11:23   #34
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Reker og loff?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 11:37   #35
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Du, hvor mye mere stressa tror du jeg blir av å ikke ha oversikt over at det i løpet av ni dager blir et noenlunde variert kosthold, at husholdningsbudsjettet er noenlunde tilpasset de med dårligst råd, at det kjøpes inn riktig mengde ifht. hvor mange det er til middag hver dag, at eventuelle rester kan inkorporeres i neste dags middag og at det blir noe Plutten kan spise (deler) av? Du har kjent meg i... atten år eller noe sånt? Seriously?

(Jeg har prøvd å overlate hele middager til gjester, altså. En gang på slutten av nittitallet.)

Kanskje gjestene har blitt bedre på å lage mat og planlegge siden den gangen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 11:42   #36
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Du, hvor mye mere stressa tror du jeg blir av å ikke ha oversikt over at det i løpet av ni dager blir et noenlunde variert kosthold, at husholdningsbudsjettet er noenlunde tilpasset de med dårligst råd, at det kjøpes inn riktig mengde ifht. hvor mange det er til middag hver dag, at eventuelle rester kan inkorporeres i neste dags middag og at det blir noe Plutten kan spise (deler) av?

Gjør det som stresser deg minst, du.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 11:54   #37
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Bestemoren min var ekspert på storhusholdning, spesielt under slåttonna. Det går helt fint å servere "fesk og potet" til 22 mennesker bare man har stor nok gryte å dampe fisken i. Kokt gulrot og potet til, og stekt bacon. Og en god saus.
Kjøttsuppa bestemoren min lagde den ene dagen, ble forvandlet til lapskaus den neste dagen. Med godt smør og flatbrød til.
Kjøttkaker i brun saus passer også bra i store gryter. Og risengrynsgrøt/rømmegrøt med spekemat til.
Svigermor serverer gjerne oppskåret, ferdigstekt sommerskinke, eggerøre, røykelaks, kokte egg og stekte pølser sammen med godt brød om sommeren. Et slags koldtbord altså.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 12:06   #38
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Du lager en liste for hva gjestene skal gjøre?

  Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 12:30   #39
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Å, så frigjørende det var da jeg endelig endelig slapp taket i kontrollen og grytene og delegerte med hård hånd denne påsken i samarbeid med en av brødrene mine.

To og to fikk ansvar for hver sin dag, planlegging, innkjøp og gjennomføring. Det måtte tas litt hensyn til glutenallergi, melkeintoleranse og fiskeallergi. Det gikk kjempefint. Jeg (og min mor) hadde endelig en ferie uten å bo på kjøkkenet og maten var fantastisk. Det viste seg at de som vi ikke hadde tiltrodd å lage mat faktisk var blitt godt voksne og lagde utmerket mat.

Jeg lærte følgende: man må gi folket en sjanse og tillate folk å være dårligere enn deg til å lage mat og la dem slippe til allikevel.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 12:34   #40
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lettvinte middager til femten personer?

Ertesuppe med svineknoke, helstekst oksemørbrad med ovnsbakte grønnsaker, spekemat, middagssalat av en eller annen type (kylling, biff, cæsar), kalkun med waldorfsalat, kremet fiskesuppe.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no