Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-14, 20:17   #61
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Grumph, jeg fikk ikke til å sende fra ebok til kindle, jeg. Boka jeg kjøpte la seg pent på padda mi og ville ikke noe annet sted. Kan noen påta seg en teskjeforklaring for meg?

Gjorde du dette?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 20:27   #62
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Gjorde du dette?

Ah, se her - det må jeg prøve!

Har forsøkt nå. Ser ikke ut til at det funker på bøker som allerde er lastet ned til ipaden, men jeg får prøve med en annen bok.

Hm... Hvordan finne ut om boka er kompatibel med kindle?

Grumph - nå har jeg gjort nøyaktig som beskrevet, kjøpt bok som var kompatibel med kindle, men ikke søren om jeg fikk noe alternativ om å sende den til kindle i stedet for bare til ipaden.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 29-05-14 kl 20:52.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 21:38   #63
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.322
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Men du kan jo bare sende den på epost til kindleadressen din? Det har jeg gjort flere ganger. Det beste er jo selvfølgelig å legge inn kindleadressen på ebok.no, der har jeg ettklikkskjøp nå, nesten litt for enkelt...

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-14, 21:58   #64
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ah, se her - det må jeg prøve!

Har forsøkt nå. Ser ikke ut til at det funker på bøker som allerde er lastet ned til ipaden, men jeg får prøve med en annen bok.

Hm... Hvordan finne ut om boka er kompatibel med kindle?

Grumph - nå har jeg gjort nøyaktig som beskrevet, kjøpt bok som var kompatibel med kindle, men ikke søren om jeg fikk noe alternativ om å sende den til kindle i stedet for bare til ipaden.

Når du står i "Min bokhylle" på www.ebok.no og trykker på boken du vil sende, kommer det ikke opp "Send til Kindle" der?

Fant forøvrig dette i kommentarfeltet nederst:

Sitat:

En gang i blant ser vi at vi ikke lykkes med å sende til Kindle fra bokhyllen ved hjelp av konverteringsverktøyet fra Amazon - det kan skyldes småting i formateringen av eboken, ustabil nettforbindelse eller lignende. Da er det bare å ta kontakt med oss på hjelp@ebok.no, så løser vi det så raskt vi kan!

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 00:15   #65
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Jeg får ikke opp "send til kindle," nei. Jeg får gå gjennom innstillingene en gang til og se om jeg har gjort noe galt.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-14, 09:56   #66
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.084
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg får ikke opp "send til kindle," nei. Jeg får gå gjennom innstillingene en gang til og se om jeg har gjort noe galt.

Har du lagt inn epostadressen fra ebok.no hos amazon? Jeg sender fra både ebok.no og digitalbok.no og har nesten aldri hatt problemer. Et par ganger har den ikke villet sende til kindle fra ebok, da har jeg valgt last ned og sendt den på epost på egenhånd (har lagt inn gmailen min også hos Amazon, så når jeg sender bøker til kindle-eposten fra min private pc så spretter de også inn på kindlen helt av seg selv). Kundeservice hos ebok er fantastisk, så det er bare å spørre dem. De gir respons både kveld og helg, og de gir gode svar.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 10:54   #67
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Jeg tror jeg får ta kontakt med ebok å høre hva jeg har gjort galt, ja, for det ser ut som jeg har gjort alt rett, men det stemmer tydeligvis ikke.

Ny test (dæven hvor jeg kjøper bøker for tiden) - det funket fra nettsiden deres, men ikke fra ipad-appen. Ja ja, men da veit jeg det.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 01-06-14 kl 11:04.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-14, 11:34   #68
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.084
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg tror jeg får ta kontakt med ebok å høre hva jeg har gjort galt, ja, for det ser ut som jeg har gjort alt rett, men det stemmer tydeligvis ikke.

Ny test (dæven hvor jeg kjøper bøker for tiden) - det funket fra nettsiden deres, men ikke fra ipad-appen. Ja ja, men da veit jeg det.

Ja, den ipad-appen er det bare surr med. Bøkene koster i tillegg mer der, så det er ingen grunn å bruke den i det hele tatt.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 18:01   #69
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.816
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Ja, det la jeg merke til og, at bøkene var dyrere på ipadappen enn på nettsida. Svindel og bedrag.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-14, 19:40   #70
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilket lesebrett for den som bare leser norske bøker?

Nei, ikke bruk appen hvis du har Apple.

Sitat:

Når du handler via iOS-appen, går imidlertid betalingen via iTunes-kontoen din og ikke via*EBOK.NO. Og siden Apple tar 30 prosent provisjon på alle slike kjøp, er vi nødt til å øke prisen noe for ikke å gå med tap.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no