Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-22, 16:26   #801
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.825
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Forkjølahjemmedag uten forpliktelser. Jeg bare rusler rundt og fikser med plantene mine, tar inn stiklinger før frosten og klargjør nye småbed til løkplanter av forskjellig slag. Er spent på om jeg får til noe som kan bli fint, mens jeg egentlig lager hage i et slags impulsivt kaos.

Tar med at veslepusen har fanget sin første mus etter at hun mistet bakbenet i sommer. Burde jo synes det er ekkelt, men jeg er så glad for at hun får leve et verdig og aktivt katteliv.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 25-09-22, 18:20   #802
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Guttungen som jeg før helga i skrev om i frustrasjonstråden, eller gruff er der vel.
. Hentet hjem fra helgens peff kurs med speideren og har kost seg så masse ar han er inspirerer til å ta kurs to når de setter opp det, trolig til våren! Han har hatt det kjekt og innrømmer det (ikke uvanlig at han bare klager i ettertid). Vi antok mobiler var inndradd. Men neida, han har bare ikke brukt den. Min skkermavhengige, introverte sønn. 15-30 min mobil i døgnet. For de har hatt det kjekt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 25-09-22, 18:59   #803
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.839
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Fin søndagstur i marka i sol og høstfarger.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv  
Gammel 25-09-22, 19:35   #804
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Fargespill!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 25-09-22 kl 19:59.
My er ikke aktiv  
Gammel 25-09-22, 19:36   #805
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Fin søndagstur i marka i sol og høstfarger.

Ja, og dette.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 25-09-22, 19:57   #806
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Nydelig tur i høstskogen her og!

Men aller mest glad for å ha fine folk i livet mitt som tar initiativ og inviterer seg selv når jeg ikke helt har overskudd til å in'sje selv!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 25-09-22, 20:01   #807
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Guttungen som jeg før helga i skrev om i frustrasjonstråden, eller gruff er der vel.
. Hentet hjem fra helgens peff kurs med speideren og har kost seg så masse ar han er inspirerer til å ta kurs to når de setter opp det, trolig til våren! Han har hatt det kjekt og innrømmer det (ikke uvanlig at han bare klager i ettertid). Vi antok mobiler var inndradd. Men neida, han har bare ikke brukt den. Min skkermavhengige, introverte sønn. 15-30 min mobil i døgnet. For de har hatt det kjekt.

Fantastisk!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 26-09-22, 22:53   #808
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 976
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Så fint å lese, Malama. Her kom jeg hjem til fire mette og fornøyde tenåringsgutter som hadde varma opp gårsdagens kjøttsuppe og spist sammen med fnis og fjas (hardt rammet av streik så jeg er glad de finner på ting selv). Pluss på med verdens vakreste neonrosa skyer ved solnedgang og stjernespotting med eldste på kveldstur i skogen, så har dette absolutt vært en fin dag

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 27-09-22, 00:06   #809
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Så godt at det ble sånn, Malama.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 27-09-22, 17:06   #810
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Dagens synstest avslørte at jeg klarer meg veldig fint med de brilleglassene jeg har. Det er ikke værst. Jeg har hatt jevn forandring de siste åre e, men nå har det stått bom stille i et halvt år.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 27-09-22, 18:21   #811
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Jeg sitter streikevakt uten for skolen min, og på vei ut igjen etter en tur på do kom en av de nye 8. klassingene mine bort til meg og ga meg en skikkelig bamseklem Det var så utrolig hyggelig, jeg kjenner han jo ikke så godt etter å ha streiket lenger enn jeg har undervist han.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 27-09-22, 20:49   #812
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg sitter streikevakt uten for skolen min, og på vei ut igjen etter en tur på do kom en av de nye 8. klassingene mine bort til meg og ga meg en skikkelig bamseklem Det var så utrolig hyggelig, jeg kjenner han jo ikke så godt etter å ha streiket lenger enn jeg har undervist han.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 28-09-22, 11:48   #813
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Åh!

En som så at det trengte du?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 28-09-22, 18:14   #814
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Så godt at det ble sånn, Malama.

Ja. Til og med er både han og søstra på est helgens speidertur, altså denne gangen deres gruppe som skal på tur, sist helg var kurs for ungdomsskoleelever i hele kretsen.

Og søskenbarna som også har begynt i samme speidergruppe. Litt tøft, for de skal visst sove i telt. Så jeg har oppdatert ull-garderoben de er bedt om å ha både ull som pysj og på dagtid, og skal padle kano så de bør ha et skift.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 28-09-22, 18:24   #815
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Åh!

En som så at det trengte du?

Jeg vet ikke hva det var. Men han kom og gav meg en like god klem i dag når han så meg i gangen når jeg hadde inspeksjon. Han sa at han hadde savnet meg og var glad for at jeg var tilbake.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 28-09-22, 19:43   #816
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Har heldigvis og endelig fått solgt mopeden nå som sesongen nesten er over.
Minsten har ikke noe interesse av å ta lappen eller å bruke den så den blir bare stående etter at eldstemann fikk lappen på bil oh har egen firmabil.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 29-09-22, 13:47   #817
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Pusekatten til naboen og jeg, vi har kost oss masse på verandaen, klødd og malt og i det hele tatt nyti fridagen og at alle andre i rekka er vekke. Bare oss to hjemme, så da har kattegodteriet blitt utdelt også.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 29-09-22, 15:16   #818
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Soooool! Satt ute i lunchen, og det er som sommer ute. Uheldigvis er det nok over i morgen, men desto mer grunn til å nyte det i dag.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv  
Gammel 29-09-22, 15:24   #819
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

At de jeg nettopp hadde møte med var så strålende fornøyde, og syntes det hadde vært sååå nyttig (selv synes jeg det var totalt bortkastet tid. ).

Også blir jeg også glad for sol i dag, selv om det ikke akkurat kan kalles sommer, og ikke minst glad av en sprudlende glad og søt liten kollegababy, som var innom på besøk sammen med permisjonsmammaen sin.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 30-09-22, 17:18   #820
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Lønnsøkning som var bedre enn ventet. Med tilbakevirkende kraft. Og masse skryt fra sjefen.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no