Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

IKEA-følelser

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: IKEA - hva føler du?
Jeg elsker IKEA og IKEA elsker meg. 73 73,74%
IKEA er noe herk og jeg hater det. 5 5,05%
IKEA, schmikea. Couldn't care less. 20 20,20%
Denne pollen har vi hatt før, men for all del... 3 3,03%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 99. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-08, 22:40   #21
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Om IKEA står for en bruk og kast mentalitet? JA det vil jeg i aller høyeste grad si og det "markedsfører" de seg jo på også. Så og si 100% av utvalget til IKEA er produsert i lavkostland og hva sier de når du skal kjøpe kjøkken f.eks? Er du ikke fornøyd med fargen på skapene er det jo bare å kaste og kjøpe nye, det er laget for å holde en liten stund, billig å bytte. Gud og envher småbarnsfamilie jeg kjenner kjøper IKEA møbler når ungene er små for "de skal bare ha de noen år" osv osv.

Hvorfor liker folk IKEA? Som tråder her viser, masse billig stash, så ja i aller høyeste grad, jeg synes IKEA er MYE verre en det aller meste annet.

Jeg synes ikke billige varer i seg selv er et argument for bruk og kast som markedsføring. At det lettere fører til bruk og kast, den ser jeg. Når det gjelder det at IKEA legger opp til at man kan skifte dører etter ti år, skifte sofatrekk osv. så kan man jo også se det som en miljøbesparelse. At det er bedre å skifte sofatrekket når det blir ødelagt/slitt/man er lei, enn at man hiver hele sofaen. Men for all del, IKEA er selvsagt gira på å selge varer. Jeg vet bare ikke om jeg er enig i at de har en markedsføring som tilsier bruk og kast. Det er ikke slik at man behøver å kaste julekulene man har kjøpt på IKEA etter en sesong, selv om de er billige. Noen valg tar man selv også.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:47   #22
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg har et kjærlighetsforhold til IKEA. Jeg finner stort sett akkurat det jeg trenger der. Og enda litt til, det er det eneste problemet med den butikken. De klarer å følge ganske godt med i trender, og prisene er nesten uslåelige. IKEA har reddet vårt hjem her i USA fra å bli seende ut som et gjennomsnittlig amerikansk hjem - grufullt. Skal man ellers ha litt fine møbler her borte, må man minst tredoble prisen.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:55   #23
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-følelser

Tenker ikke så mye på mitt forhold til IKEA.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:56   #24
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.872
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg er veldig svak for IKEA. De har fine, enkle ting i god kvalitet til en rimelig penge. Vi har vel knapt byttet ut noe som helst vi har kjøpt derfra. (Vi har for øvrig fortsatt en del årgangs-IKEA arvet etter foreldrene våre.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:57   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.877
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg digger IKEA, men handler egentlig ikke SÅ mye der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:57   #26
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-følelser

Synes Ikea har mye bra, men vil ikke si at jeg elsker Ikea.....

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 22:58   #27
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.820
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg liker Ikea. Vi har en god del møbler derfra, og for oss var Ikea det eneste allternativet om vi ville kjøpe noe nytt etter egen smak da vi flyttet sammen. Jeg synes kvaliteten er helt ok. Av en bokhylle forventer jeg at den holder bøkene mine oppe, og det gjør ikeahyllene våre. Jeg tror ikke en dyr hylle ville gjort jobben tilsvarende bedre. Heldigvis jobbet mannen i møbelbutikk før, så han gjør all monteringen på null komma niks.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:02   #28
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg synes ikke billige varer i seg selv er et argument for bruk og kast som markedsføring. At det lettere fører til bruk og kast, den ser jeg. Når det gjelder det at IKEA legger opp til at man kan skifte dører etter ti år, skifte sofatrekk osv. så kan man jo også se det som en miljøbesparelse. At det er bedre å skifte sofatrekket når det blir ødelagt/slitt/man er lei, enn at man hiver hele sofaen. Men for all del, IKEA er selvsagt gira på å selge varer. Jeg vet bare ikke om jeg er enig i at de har en markedsføring som tilsier bruk og kast. Det er ikke slik at man behøver å kaste julekulene man har kjøpt på IKEA etter en sesong, selv om de er billige. Noen valg tar man selv også.

Sorry men jeg er helt uneig med deg. IKEA er og forblir et stjerneeksempel på forbukersamfunnet. Folk elsker det fordi det er billig, man ler og sier man ikke kan gå inn på IKEA uten å komme ut igjen med masse ting fordi det er tilgjenglig og det er billig. Jeg blir nærmest fysisk kvalm når jeg hører hvordan IKEA legger opp markedsføringen sin. Tror ikke IKEA er særlig miljøvennlig da en sofa derifra vel har en levetid på ca 4 år før den byttes, de bygger større og større varehus, alle varer er produsert langt bortefra og folk reiser i hopetall for å handle handle handle, billig stæsj. Der jeg kommer fra tar mange seg en IKEA tør på lørdager som en "familiedag", - har alltids "råd" til å kjøpe seg noe på IKEA ...

nei, sorry, men som sagt, jeg HATER virkelig IKEA

Og jeg blir like provosert hver gang folk sier "det er bare IKEA, kan alltids bytte den hvis vi ikke er fornøyd, kostet bare "x" antall kroner

IKEA, Toys'r us, Walmart osv. alt det samme. Masseprodusert til lavest mulig pris.


Sist redigert av Lisa : 28-06-08 kl 23:08.
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:03   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg synes de fleste andre kjeder er vemmelig overpriset. Det er helt sykt hva man må ut med for et helt enkelt sofabord de fleste steder, mens man på Ikea får et omtrent tilsvarende til en latterlig mye lavere pris. Ja, kvaliteten er sikkert "dårligere" men jeg synes den er bra nok.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:06   #30
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: IKEA-følelser

I`m lovin it

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:07   #31
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg har også et kjærlighetsforhold til Ikea. Nå har jeg faktisk vært der to ganger på en uke. :salig: Jeg tror alt i stuen vår er fra Ikea, bortsett fra sofaen, som vi kjøpte brukt av Honeybunny. Og så klart man skrur møblene selv. Det er jo halve lykken, ikke snakk om at Gubben får ta del i det. Selv når man har fire uker til termin og man må krabbe på alle fire til klokken halv to om natta for å montere ferdig. :Psyk:

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:07   #32
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes de fleste andre kjeder er vemmelig overpriset. Det er helt sykt hva man må ut med for et helt enkelt sofabord de fleste steder, mens man på Ikea får et omtrent tilsvarende til en latterlig mye lavere pris. Ja, kvaliteten er sikkert "dårligere" men jeg synes den er bra nok.

Ja det er stort sett dyrere å produsere møbler i Norge, Italia og til og med Estland en det er i Kina, der IKEA lager møblene sine.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:08   #33
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg hater den "bruk og kast mentaliteten" som hele IKEA konseptet står for. (Billig & bytt ofte)

Man får det man betaler for. IKEA har mye kvalitet også, saker og ting som gjerne koster litt mer, men som har god og lang holdbarhet.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:09   #34
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: IKEA-følelser

50 mil til ikea. likr ikea nettside og katalog. men ofte blir det litt dyrt og vogna full av skjit vi ikke trenger. hehe
Men til større møbler,skap ,seng osv er ikea genialt.

Og ikea ting er lett å sette i hop

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:09   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Og dermed får vi fattigluser råd til å ha det pent hjemme, takket være IKEA.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:13   #36
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Man får det man betaler for. IKEA har mye kvalitet også, saker og ting som gjerne koster litt mer, men som har god og lang holdbarhet.

For all del, jeg sier ikke kvaliteten på IKEA er dårlig men det er billig, det er derfor IKEA er en suksess. Det er derfor det selges over 100 000vis av Billy bokhyller verden over hver eneste dag. Billig og masseprodusert i Kina, møbler som klær som elektrisk utstyr, det er ingen "bunn" i behovet for denne type billige forbruksvarer i verden og IKEA er med på å forsterke denne "trangen" i oss alle.

Men dette går litt utover det HI var ute etter så trekker meg tilbake men jeg er altså ikke rik men handler ikke på IKEA og det av prinsipp åf cårse

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:17   #37
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg elsker IKEA! Bor desverre alt for langt unna. Blir en IkEA-tur nå i løpet av ferien. Jeg GLEDER meg.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:29   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA-følelser

Jeg har et dypt og inderlig kjærlighetforhold til IKEA.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:32   #39
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.944
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg savner et alternativ mellom 1 og 2.

Enig! Jeg elsker Ikea, men Ikea elsker ikke meg. Og noen ganger hater jeg dem også. Det må være fryktelig frustrerende å handle på Ikea hvis man ikke bor i kort kjøreavstand fra et varehus. Da vi skulle sette opp klesskap på soverommet, måtte vi fire turer før vi hadde alle delene. For ikke å snakke om når noe er feil og ikke passer... (de er flinke til å ordne opp, men det tar jo tid det også).

Vi har stort sett gode erfaringer med kvalitet og holdbarhet. Det går an å stramme til skruene hvis det begynner å vakle..

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 23:37   #40
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: IKEA-følelser

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Enig! Jeg elsker Ikea, men Ikea elsker ikke meg. Og noen ganger hater jeg dem også. Det må være fryktelig frustrerende å handle på Ikea hvis man ikke bor i kort kjøreavstand fra et varehus. Da vi skulle sette opp klesskap på soverommet, måtte vi fire turer før vi hadde alle delene. For ikke å snakke om når noe er feil og ikke passer... (de er flinke til å ordne opp, men det tar jo tid det også).

Vi har stort sett gode erfaringer med kvalitet og holdbarhet. Det går an å stramme til skruene hvis det begynner å vakle..

Som et ekte kjærlighetsforhold, med andre ord. There's a fine line between love and hate.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
ikea


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no