Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-20, 09:54   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?

Bakgrunnen her på hjemmekontoret er jo så ymse, så mutefunksjonen i Teams benyttes ofte på PC. Men ofte liker jeg å kjøre korte møter via Teamsappen på telefonen i stedet. Men da finner jeg ikke noen mulighet til å mute/ fade ut bakgrunnen. Fins det en slik løsning mon tro?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 10:48   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?

Når jeg bruker telefonen så dropper jeg som oftest video. Egentlig er video sjelden nødvendig. Jeg bruker den stort sett bare i starten av møtet, for å si hei, eller om det er nye mennesker jeg ikke kjenner, for å bli litt mer kjent.

Når jeg er i lytte-teamsmøter så putter jeg telefonen i lomma, airpodsene i ørene, og pusler rundt i huset. Det er lettere å følge med da, enn å sitte og stirre på en skjerm og høre og prøve å ikke "bare kjapt skulle sjekke en mail".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-20, 11:10   #3
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?

Nei, jeg har ikke funnet den muligheten på telefon/iPad. Litt avslørende når den du har møte med ligger i senga eller er på telttur...

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 13:58   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?

Mulighet til å endre bakgrunn handler om hvor bra skjermkort man har, vil tro det er derfor man ikke får det opp på mobilen.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-20, 15:12   #5
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man mute bakgrunn i Teamsappen på Iphone?

Tror ikke det går nei. For meg er det viktig at alle bruker video, jeg hører dårlig og bruker munnavlesning mye.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no