Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ser dere Devs?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-20, 13:16   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser dere Devs?

I såfall, det burde dere!

Jeg anbefaler egentlig å IKKE se trailerne, for de avslører, etter min mening alt for mye. Jeg tror den vil tiltale de som liker elegant scifi ala Westworld og jeg vil gjerne snakke med noen om den!

Men kan avsløre at vi snakker San Francisco tech miljø i en ganske nær framtid/alternativ nåtid, der en styrtrik hippie driver selskapet Amaya, som driver med kvanteteknology og AI blant annet. Mens han stapper i seg bønnespirer og gauksyre. Også skjer det selvsagt noe mystisk i den hemmelige Devs-avdelingen av kompaniet. Omgivelsene er nydelige, og som i flere av Alex Garlands (the Beach, Ex machina, 28 days later) filmer og serier så spiller omgivelsene en stor rolle, spesielt der ny teknologi og design møter natur.

Jeg vil liksom ikke si noe mer!

Ligger på HBO Nordic.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:02   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sere dere Devs?

Ja! Gleder meg veldig til ny episode i morgen!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 19:12   #3
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sere dere Devs?

Jeg så første episode i dag. Skal ta en til i kveld.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 20:32   #4
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Ja, har sett! Spent på fortsettelsen! Har ikke sett noen trailere heldigvis.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-20, 20:44   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Jeg ble så stolt når jeg skjønte hva den maskinen gjorde; hentet fram verdens "minne" før de viste det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-20, 08:01   #6
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Fører opp på lista til etter at jeg har sett Westworld. Treg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-20, 22:14   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Jeg ser og må innrømme at jeg ikke helt får tak i den, den er temmelig saktegående
Kan dere forklare litt hva the allure er med den? :forvirret: :gåttglippavnoe:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-20, 22:21   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Vi så to episoder i går, og liker den. Men jeg er veldig forvirret.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-20, 22:22   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Du sammenlikner den med Westworld, og da har jeg et follow up - er den i samme gate eller bare stilistisk lik? Jeg fant WW kjedelig etterhvert i S1, mulig fordi jeg skjønte tegninga før det ble avslørt og da blir jeg ikke så dratt med liksom...

Det høres ut som en serie jeg får med gutta på! Ser du den med begge dine eller alene?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-20, 22:33   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg ser og må innrømme at jeg ikke helt får tak i den, den er temmelig saktegående
Kan dere forklare litt hva the allure er med den? :forvirret: :gåttglippavnoe:

Nei, det er ikke en action. Er det det du vil ha, er den nok ikke for deg. Jeg liker historiefortellingen, det visuelle og ikke minst bruken av musikk og lyd. Jeg syns premisset er kult, rett og slett.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Du sammenlikner den med Westworld, og da har jeg et follow up - er den i samme gate eller bare stilistisk lik? Jeg fant WW kjedelig etterhvert i S1, mulig fordi jeg skjønte tegninga før det ble avslørt og da blir jeg ikke så dratt med liksom...

Det høres ut som en serie jeg får med gutta på! Ser du den med begge dine eller alene?

Jeg ser den med Høvdingen, ikke Hiawata. Det er en scifi på samme måte som WW, og den tar for seg muligheter, moral og etikk med ny teknologi.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-20, 22:34   #11
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Jeg har sett alle episodene. Liker det så langt.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-20, 23:15   #12
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Jeg har sett de 3 første episodene, men jeg er ikke helt solgt. Jeg syns fremdriften er litt for treg. Dog har den stort potensiale, så kommer nok til å se mer.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-20, 00:26   #13
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, det er ikke en action. Er det det du vil ha, er den nok ikke for deg. Jeg liker historiefortellingen, det visuelle og ikke minst bruken av musikk og lyd. Jeg syns premisset er kult, rett og slett.

Jeg ser den med Høvdingen, ikke Hiawata. Det er en scifi på samme måte som WW, og den tar for seg muligheter, moral og etikk med ny teknologi.

Neida, jeg kan se filmer som ikke er action også jeg, altså. Men jeg må innrømme at jeg har ikke fått med meg så mye av muligheter, moral eller etikk i de første tre episodene. Men du har kanskje sett flere?
Jeg mener IKKE å være kritiserende eller negativ eller noe altså, jeg vil bare gjerne forstå hvorfor dere liker den! Og kanskje komme dit selv for jeg også liker det visuelle og flyten i den, men innholdsmessig cathcer jeg den altså ikke.
(Jeg liker ikke Big Bang theory heller, jeg skjønner bare ikke humoren og jeg har virkelig, virkelig prøvd )


Sist redigert av m^2 : 16-03-20 kl 00:31.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-20, 00:35   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Har ikke sett den, men ut fra det du beskriver burde fans se den nye filmen iHuman. Skulle egentlig hatt kinopremiere nå, men den går rett på Video On Demand pga korona. Det du sier, bare dokumentar....

https://www.digi.no/artikler/verdens...emmefra/487448

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-20, 00:37   #15
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare mer enn det jeg har gjort. Man må jo ikke like det samme, smak er forskjellig.

Jeg var litt avventende etter første episode, men nå etter tre liker jrg den veldig godt. Bortsett fra parykken til Nick Offerman.

men du syns altså ikke det å ha tilgang til hele eksistensens minne reiser noen spørsmål innen, moral etikk og muligheter?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-20, 09:20   #16
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare mer enn det jeg har gjort. Man må jo ikke like det samme, smak er forskjellig.

Jeg var litt avventende etter første episode, men nå etter tre liker jrg den veldig godt. Bortsett fra parykken til Nick Offerman.

men du syns altså ikke det å ha tilgang til hele eksistensens minne reiser noen spørsmål innen, moral etikk og muligheter?

Jo, det du nevner her er akkurat det som gjør at serien har et fantastisk potensiale. Men jeg syns serien går for lite inn i mulighetene der.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-20, 11:06   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Jo, det du nevner her er akkurat det som gjør at serien har et fantastisk potensiale. Men jeg syns serien går for lite inn i mulighetene der.

De har jo nettopp lansert det, og vi er tre episoder ut i en 8 episoders serie. Jeg liker egentlig at de ikke hopper i det umiddelbart. Men vi får se hvordan det blir fremover. Ser at Filmpolitiet gir den terningkast 5 basert på de to første episodene, med forbehold om at den på sikt ikke bare blir et pent skall uten innhold. Så håper de greier å følge opp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-20, 11:22   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare mer enn det jeg har gjort. Man må jo ikke like det samme, smak er forskjellig.

Jeg var litt avventende etter første episode, men nå etter tre liker jrg den veldig godt. Bortsett fra parykken til Nick Offerman.

Hm - tar bort spoileren men svarer; inntil videre sitter jeg bare og problematiserer hvordan dette fungerer og om det de ser er vårt bilde av ting i nåtid (altså slik vi tenker at det så ut) heller enn slik det så ut da det faktisk skjedde, parallelle hendelser og hva de velger å visualisere, hvorfor de ser ting fra slik-og-slik vinkel, at det er så dårlig projeksjon, at de har så dårlige arbeidsstasjoner, etc, etc
Jeg skal prøve litt til

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-20, 11:26   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Hm - tar bort spoileren men svarer; inntil videre sitter jeg bare og problematiserer hvordan dette fungerer og om det de ser er vårt bilde av ting i nåtid (altså slik vi tenker at det så ut) heller enn slik det så ut da det faktisk skjedde, parallelle hendelser og hva de velger å visualisere, hvorfor de ser ting fra slik-og-slik vinkel, at det er så dårlig projeksjon, at de har så dårlige arbeidsstasjoner, etc, etc
Jeg skal prøve litt til


Oh, men det er jo spennende! Er det det faktiske minnet, eller er det menneskene som ser på sin idé av minnet! Og de opererer helt klart med clean desk policy.


Området er forresten University of California, Santa Cruz. Og det ligger sånn, inne i en skog. Det er nydelig!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-20, 11:32   #20
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser dere Devs?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Oh, men det er jo spennende!

Ja sant - DET er jo det jeg sitter igjen og grubler på! Men jeg ramler litt ut av parykken, at jeg likte russeren, og at jeg irriterer meg over ... det jeg skrev Men siste episode overrasket meg litt så den kan jo ta seg opp!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no