Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Dumme elbilspørsmål

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-19, 11:52   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dumme elbilspørsmål

Jeg plukket opp en øøøøørliten elbil i går, for å teste om det er noe for oss. Det er månedsleie, nå for vinteren (ellers sykler jeg jo).

Og så innså jeg i dag, der jeg stod og plundret med ladekontakten til Fortum og ikke fant noentingen ut av noentingen, at dette vet jeg jo veldig lite om.

Jeg fant i hvert fall ut at den ikke har hurtiglading, men den har liksom to ulike måter å lade på lell.

Her er de spørsmålene jeg kommer på nå:
Dette med parkering, hvordan finner jeg ut hvor man bare kan parkere og gå uten å gjøre noe, og hvor det er billigere og hva gjør man da og i det hele tatt? Jeg pleier å bruke app til å parkere, skal jeg gjøre det med elbilen også? Generelt: Hva er lurt og dumt og lov og ikke med tanke på parkering?

Dette er en sånn ørliten bil, som man kan parkere på tvers, sa mannen som ga ut bilen. Kan man altså bare gjøre det hvorsomhelst, liksom?


Lading: Nå står den og lader på en Fortumstasjon. Er det dyrere å parkere på sånne enn hjemme? Hvordan finner jeg i så fall ut det, basert på strømpris?

Viser Fortumappen når bilen er ferdig ladet?

En mann som hjalp meg der jeg stod og plundret sa at det var lurt å varme opp bilen mens den stod og ladet. Hva mente han med det? Sette meg i bilen og starte den og sette på varmen? Sette på varmen uten å starte bilen? KAN man egentlig starte bilen mens den lader?

Kollektivfeltet: Jeg registrerer at det står et eller annet "elbiler unntatt klokken--- etellerannet" i kollektivfeltet ved E18, men det er j mange ørsmå bokstaver som man kjører fort forbi. Hva er reglene for kollektivfelt nu for tiden?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 11:55   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

I kollektivfeltet må man være minst to i bilen mellom 7 og 9 fra Holmen til Oslo, og sikkert på andre siden av byen også. Ellers er det vel fritt frem?

Resten vet jeg lite om, men kan aldri tenke meg at å lade hjemme er dyrere enn på ladestasjon.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 12:03   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Det er stort sett veldig mye billigere å lade hjemme enn på stasjon. Å topplade på stasjon er DYRT. Jeg kan starte leafen via app for å varmen den. Men den bruker mye strøm på å varme seg så maks 5-7 minutter.
Prisen på lading skal stå på stasjonen og i appen. Du kan stoppe landinga uten å være der men det er upopulært å ta opp plass uten å lade.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 12:06   #4
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Ja, det er mye dyrere å lade på Fortum, og det er visstnok ikke bra for batteriet med hurtiglading, så det beste er å lade hjemme.

Hvis du varmer opp bilen på forhånd så øker rekkevidden på vinteren. Jeg har Leaf, og starter varmen ca 5 min før jeg drar hjemmefra med Leaf-appen på telefonen, det fins sikkert en sånn for din bil også?
På kalde dager reduseres rekkevidden en god del, greit å være obs på så man ikke går på en smell.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 12:10   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Det er billigere å lade hjemme enn borte, og mye billigere enn hurtiglading. (Jeg tror nok at den bilen du låner også kan hurtiglade, men at du foreløpig ikke vet hvordan.)

Vi har leaf og får ingen beskjed når den er ferdigladet.

Det har vært omdiskutert hvorvidt de aller minste bilene kan parkere på tvers, for de står unektelig litt uti veien. Så jeg ville lukeparkert på vanlig vis selv om jeg hadde elbil. Det er i hvert fall ikke forbudt.

Jeg trodde at det også var en regel om at man måtte være to i bilen når man kjører i rush ut av byen (men da på ettermiddagen). Men her skal jeg ikke være veldig påståelig, for vi kjører svært sjelden bil i rush og da aldri uten passasjerer.

Lykke til! Det er en overgang, men vi har blitt veldig glade i vår lille elbil (som gjør nytten som vår eneste bil).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 12:14   #6
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Vet ikke hvordan det er med parkering av sånne knøttabiler.

De fleste elbiler har en innstilling for oppvarming mens den står koblet til kontakt. Jeg har Kia Soul og egen lader i garasjen. Kan stille inn på tid for lading og tid for oppvarming, det er jo en fordel å vite når man skal kjøre ut da. Det er mye billigere å lade hjemme enn på ladestasjon. Innså at jeg betalte det samme pr km for å lade på stasjon som jeg ville gjort for diesel på den andre bilen.

Pussig at de som leide ut ikke viste deg slike innstillinger.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 12:36   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Jeg tror du generelt kan kjøre i alle kollektivfelt, når som helst, med unntak for E18 i rushtrafikken - da må du ha passasjer.

Også har du vel gratis parkering på alle offentlige plasser hvis det ikke står spesielle kriterier, men jeg har ikke funnet ut om man også kan overstige tidsbegrensningen - jeg tror egentlig ikke det, men venter på svar.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 13:18   #8
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Ang parkering;
I Oslo ser det ut som det fortsatt er gratis å parkere på offentlige parkeringsplasser. https://www.oslo.kommune.no/gate-tra...re-elbil/#gref
Dvs de som har blå P skilt. Husk at du må ha urskive. Selv om det er gratis, så må man likevel forholde seg til makstiden.
På andre parkeringsplasser så bruker jeg Easypark Appen på samme måte som med fosilbilen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 13:28   #9
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Bil i Oslo appen viser takstsoner, sonene 5051 til 5054 har ladeplikt. Ellers er det maks 2 timer for alle kjøretøy stort sett overalt i byen. Vi varmer opp bilen når den er koblet til strøm. Jeg har både Fortum og Grønn Kontakt, alt er dyrere en hjemmelading. Bilen kan lade på 10A og 32A tror jeg, det er bare å stille inn i appen. Det er der jeg ser hvor mye strøm det er på batteriet.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 13:29   #10
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Du kan sikkert google om den du har har hurtiglading. Hvis den har mulighet for to ulike ladekabler er det sannsynlig at den ene er for hurtiglading, men det er ulike "munner" og ikke alle ladestasjoner har alle muligheter, mener jeg. Det er alltid dyrere å lade på ladestasjon enn det er hjemme. Du betaler pr minutt, ikke pr ladet energi, dvs at det er dyrere å lade når batteriet nærmer seg fullt.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 13:29   #11
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Får ikke den pokkers appen til å funke.

Den insisterer på at jeg skal "fylle inn manglende informasjon" også når jeg har fylt ut alle feltene (inkludert tiltaleform: Herr eller Fru. Tysk bil, ja!)

Men:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 13:36   #12
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Får ikke den pokkers appen til å funke.

Den insisterer på at jeg skal "fylle inn manglende informasjon" også når jeg har fylt ut alle feltene (inkludert tiltaleform: Herr eller Fru. Tysk bil, ja!)

Men:

Jeg brukte mye tid på å bli eier av bilen, teknisk. Både på bilen og i appen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 13:41   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Jeg har lært noe nytt av denne tråden: jeg kan varme opp bilen med bruk av appen. Grunnen til at jeg ikke visste om dette fra før er nok at vår bil står i garasje i kjelleren på et stort bygg og egentlig aldri blir særlig kald, så det er ikke noe vi har savnet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 14:07   #14
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Du har nok hurtiglading på bilen om du har to uttak. Den ene er til vanlig lading, den andre til hurtiglading. Det er dårlig kotyme å parkere på hurtigladeplass og stå der mer enn 80% ladet batteri. Spesielt nå når det er kaldt og mange trenger å lade. Appen forteller ikke når bilen er ferdigladet. På hurtigladere er det forskjellige uttak, du velger den som passer din bil. Betal med app, brikke eller ved å sende sms. Det er billigere å lade hjemme. Det er gratis å parkere på offentlige p-plasser i Oslo, men noen har ladeplikt. Det finnes også en app til parkering i Oslo, og der får du vite om det er betaling eller ikke og også om det er ladeplikt.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 14:10   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Har ikke hurtiglading, nei. Bare ett uttak.

Takker for alle svar!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 14:37   #16
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Ikke parkere på ladeplass, kun lade.

Her er ingen elbiler gratis å parkere. Og jeg lader kun hjemme.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 18:16   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Kommunale ladeplasser i Oslo må man betale for nå, 10 kr. timen, og maksimalt 3 timer lading. Det kan være greit å få tak i en ladebrikke så slipper du å holde på med mobilapp. Ladebrikke får du fra Fortum. Min eldgamle leaf har ikke oppvarmingsapp, men det går bra å kjøre til og fra jobb.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 18:59   #18
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Hvis bilen har mulighet for å varme, mens den står i laderen er dette smart på vinteren. Det brukes mye kapasitet på oppvarming og rekkevidden blir desto kortere. Hurtiglading og saktelading er samma uttak på min golf, hvilke biler er det som har ulikt uttak for dette? Det er jo mer om bilen kan ta imot så mange KW samtidig.

Vi lader for det meste med saktelading hjemme, for det er billigst.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-19, 19:02   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dumme elbilspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Dette er en sånn ørliten bil, som man kan parkere på tvers, sa mannen som ga ut bilen. Kan man altså bare gjøre det hvorsomhelst, liksom?

Om den er kortere enn en vanlig bil er bred, kan du det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no