Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Bytte fra iPhone 5s til 6?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-15, 21:13   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.878
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bytte fra iPhone 5s til 6?

Mannen trenger en ny telefon, og siden "rangstigen" her i familien er at jeg får nyeste versjon av mobiler, så blir det jeg som får en ny (jeg liker nye dingser). Han bryr seg ikke noe om mobiler sånn i utgangspunktet, men den han har nå er dårlig.

Jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd med 5s-en min, og vil egentlig ikke bytte. Kommer jeg til å angre hvis jeg bytter til 6? Jeg synes den er stor, men det syntes jeg at 5s var også med en gang den kom.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 21:29   #2
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.452
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bytte fra iPhone 5s til 6?

Vi hadde nettopp en annen traad her om 6 plus. Ta en titt paa den. Jeg byttet fra 5s til 6plus og er straalende fornöyd.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 21:40   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.878
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte fra iPhone 5s til 6?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Vi hadde nettopp en annen traad her om 6 plus. Ta en titt paa den. Jeg byttet fra 5s til 6plus og er straalende fornöyd.

Jeg har sett den tråden. Men den spør om noe annet enn jeg spør om føler jeg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 10:02   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte fra iPhone 5s til 6?

Jeg har byttet fra 5s til 6. Valgte en med 128 gb lagring. Min 5s hadde bare 16 gb lagring.
Jeg er storfornøyd. Skjermen er akkurat så mye større som jeg følte ble helt optimalt.
Ssyntes ikke 6 er noe stor ifht 5.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 13:02   #5
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.468
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bytte fra iPhone 5s til 6?

Jeg har gått fra 4S til 6 og syntes det gikk smertefritt. Ser ikke hvorfor du skulle angre, det er stort sett den samme telefonen, sånn fra mitt brukerståsted, bare at den er større. Jeg liker str. synes det er lettere å lese bøker/se på film på den enn på 4S.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 13:22   #6
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.047
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte fra iPhone 5s til 6?

Jeg gikk fra 5 til 6 og har ikke angret. Kunne kanskje tenkt meg 6plus nå, men liker godt 6 og.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 13:29   #7
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte fra iPhone 5s til 6?

Jeg gikk fra 5 til 6. Sistnevnte med 128gb lagring. Jeg er veldig fornøyd. Og pittelitt forelska.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 13:49   #8
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.691
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte fra iPhone 5s til 6?

Jeg gikk fra 5s til 6+, og trives veldig godt med valget nå. De første timene lurte jeg på om jeg skulle skaffe meg tvilling-SIM og beholde begge, men nå har jeg definitivt vennet meg til det.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-15, 12:15   #9
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte fra iPhone 5s til 6?

Jeg har ikke byttet enda, men gikk i sin tid fra iPhone 5s til Sony Xperia Z2. I ca 14 dager lurte jeg på om jeg hadde bomma totalt med den SCHWÆÆÆRE telefonen der, men så ble vi bestevenner. Jeg ødela den imidlertid her i helgen og må for en periode tilbake til en iPhone 4 (snakk om sjokkartet overgang til pitteliten skjerm ). Jeg skal definitivt gå for iPhone 6+ hvis jeg skal ha iPhone når jeg kan/skal kjøpe meg ny om en 3-4 ukers tid. Den er litt mindre enn Z2 jeg hadde, ikke mye, men bittelitt, og jeg kan ikke tenke meg noen mindre skjerm enn det nå. Ikke større heller btw.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no