Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til mannen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-10, 16:48   #41
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.490
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til mannen?

Min skal få utebukse og en lettere bukse til å ha inni. Min bruker bare dongeri og nå trenger han noe å base i snøen med ungene i også.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:39   #42
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av carmenzita, her.

Han ønsker seg alt mulig rart av verktøy,så det blir vel det som ligger under juletreet i år.

Jeg skulle ønske min hadde ønsket seg verktøy. Min ønsker seg treningsklær, genser og sånn. Han trenger egentlig å bli god på verktøy for å føle seg mer handy, så kanskje jeg kan kjøpe noe likevel... hehe.

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 19:42   #43
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mannen?

Billetter til Top Gear live showet som skal være i Oslo spektrum i mars.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-10, 22:18   #44
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Gave til mannen?

Min får dolce-gusto maskin med kapsler

Merete er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 12:35   #45
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Re: Gave til mannen?

Mannen min ønsker seg aldri noe som jeg kan kjøpe (Han ønsker seg masse sær musikk som bare han vet hvor han får tak i, og det kjøper han selv.)
Vi har derfor bestilt oss tur sammen til Berlin i julegave til hverandre
Har ordnet slik at svigermor kommer for å passe barna


Sist redigert av gnuri : 13-11-10 kl 14:18.
gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 12:56   #46
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Billetter til Top Gear live showet som skal være i Oslo spektrum i mars.

Tusen takk for påminnelse. Mannen nevnte at han hadde lyst til å oppleve det showet, og det er jo en perfekt bursdagsgave!
Håper bare jeg fremdeles husker det 17.november, når billettsalget starter ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-10, 14:37   #47
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.687
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til mannen?

Jeg har ikke hørt om det showet før denne tråden. Så om jeg får tak i bilett blir det det! helst gullbilett. Får sitte klar på onsdag.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 21:14   #48
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.790
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mannen?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Han vet aldri hva han ønsker seg. I år vurderer jeg å gi ham en Tretopp-hyttetur!

Lilleleo: gav du mannen slik hyttetur. Hvordan var det?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no