Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-07, 17:56   #1
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Jeg trenger en pen salatbolle i plast. Skal bruke den til hverdags og orker ikke de tunge glassbollene jeg har eller tupperboksen med rist i. Jeg vil ha en som er pen og se på og ikke tung og skjør.
Har de det?

Så er jeg så utrolig fornøyd med å bruke boksene deres til matbokser. Tror jeg må ha noen flere der, jeg skal jo og begynne i jobb nå.. Men hvordan er matboksene? Like holdbare, eller kan de knekke i festet?

Noe annet genialt som jeg må få med meg?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 18:45   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Boksåpneren.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 18:51   #3
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Potetskrelleren og spaghettiboksen er jeg veldig fornøyd med.

Tupperware har mange fine boller synes jeg. Mamma har et par blå, firkanta som er lette og fine. De brukes til alt mulig og det følger med lokk.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 18:58   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Jeg er fornøyd med bakebollen og kaketinen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:01   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Jeg har den store bakebollen og er kjempe fornøyd. Bruker den mye.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:05   #6
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Nå fant jeg bilde, og de var ikke firkanta

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:15   #7
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Nå fant jeg bilde, og de var ikke firkanta

Ja de var jo fine!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:37   #8
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Vi har 3 forskjellige matbokser fra tupperware, og de er fine og holdbare. Eneste er at mønsteret på barnematboksen er begynt å bli slitt bort. Men lukkene og "hengslesiden" er like fine, 8 år etter at vi fikk dem.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:59   #9
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Potetskrelleren og salatslynga. Jeg venter på løkkutteren, genial for meg som er livredd for løklukt på fingrene.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:11   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Løkkutteren ja. Den er genial.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:16   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Spaghettiboksen er genial, den har jeg hatt i mange år, og har fin "porsjonsdings" i åpningen.

I tillegg er jeg veldig glad i biffknivene med beskyttelse. Du kjøper dem to og to, og er geniale til utebruk, samt at jeg alltid har med meg en på ferie. Det finnes alltid sløve kniver i skuffene på feriesenterne, og denne kniven er genial til kutting av tomater, løk, dele baguetter, dele frukt osv.

Kjølebagen er også flott, og når jeg kjøpte den, fulgte det med flotte bokser.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:17   #12
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Ja også har Christian matboksen. Det er den beste matboksen vi noen gang har hatt. Den har han hatt i en 5 år hvertfall.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:17   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Løkkutteren ja. Den er genial.

Ja, den vurderer jeg å kjøpe neste gang jeg skal i tuppeselskap. Nå har jeg sett den demonstrert flere ganger, og begynner å innse at dette er et produkt jeg bare må ha.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 08:30   #14
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Osteklokken (er det ikke det de heter). Osten blir ikke "duggete" eller tørr i kanter.
Melbeholderen. Plass til en pakke mel.

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 11:16   #15
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Ja jeg er redd det blir en dyr kveld Dette blir bra. Tusen takk for gode tips. Noen flere som har tips, kom igjen. Mannen har gitt klarsignal, han er også fornøyd med tupper

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 11:43   #16
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Jeg har ikke veldig mye tuppergreier, men er veldig glad i boksåpneren som gir butte kanter (anbefalt av en på jobben etter oppmøte med en hånd som så ut som jeg var fan av Michael Jackson-plaster ytterst på 4 av 5 fingre...), stekepinsett (eller hva det kalles), brødkniven (som skjærer lett gjennom frosne brød og vanskelige skorper) og den store blå salatbollen MED rist (sånn at vannet renner av salaten og ikke blir liggende og gjøre alt i bunn ekkelt og bløtt...)

Søren, nå fikk jeg også lyst på nytt Tupperware

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 13:50   #17
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Knivene og ostetinen, er ett must!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 13:59   #18
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Nå fikk jeg lyst til å dra på tupperwareparty... Eneste jeg har fra Tupperware er kaketina, er veldig godt fornøyd med den

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 19:18   #19
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Jeg har brødboksen, kaketinen og bakeunderlaget. Ble kjøpt for sikkert 10 år siden og er fortsatt i bruk. Kjempbra.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 19:49   #20
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal på tupperparty, hva skal jeg kjøpe?

Isskjeia er kjempegod!

Ellers har jeg også de skålene som er avbildet ovenfor. De har også mugger og glass i samme serie. Fine å bruke om sommeren!

Så bruker jeg mange av de tette boksene til matrester, pålegg etc.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no