Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-11, 22:48   #241
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg kjenner en del HP irl (ikke denne admin-HP da), og alle er menn, så at ikke HP skal være et mandig nick er uforståelig for meg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:49   #242
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Over kontrollpanelet ditt står det hvor mange prikkepoeng du har.

Ja, men står det altså noe sted hvor mye hver prikk er verdt? :myser:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:51   #243
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Ja, men står det altså noe sted hvor mye hver prikk er verdt? :myser:

Nei, det gjør det ikke. Ikke som jeg har funnet, i alle fall.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:53   #244
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Nå har jeg nilest kontrollpanelet mitt og der står det at jeg gir 9 poeng. Mine prikker er verd masse.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:54   #245
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Hmpf. Jeg gir bare 8.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:54   #246
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Dette må jeg ha med t-skje: Det er sånn at hvis man har mange innlegg og mange prikker selv så er en prikk verdt mer enn om en med få innlegg og få prikker prikker? *forbereder meg på å smiske med erfarne brukere*

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:55   #247
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hmpf. Jeg gir bare 8.



Men du vet, 007 er nr 3.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 22:58   #248
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har 666 prikker. Det er kulest.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:05   #249
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.



Men du vet, 007 er nr 3.

Jeg er bare nummer 16!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:06   #250
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hmpf. Jeg gir bare 8.



Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Dette må jeg ha med t-skje: Det er sånn at hvis man har mange innlegg og mange prikker selv så er en prikk verdt mer enn om en med få innlegg og få prikker prikker? *forbereder meg på å smiske med erfarne brukere*

Pass deg - jeg gir mange minuspoeng også.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.



Men du vet, 007 er nr 3.

Jah. (Stikker og sjekker om Padda er forbi.)

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har 666 prikker. Det er kulest.

Ja, det er kult, den skal du ha.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:07   #251
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg gir bare skarve 3 poeng. Men så har jeg bare 473 poeng også da. Hadde 525 før HP ryddet opp.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:07   #252
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Men du står jo uansett fritt til å handle med hvem du vil, man kjenner ikke folk godt selv om de skriver mye og har "nok" rykte her inne...

Som selger står man ikke fritt til å velge hvem man vil selge til. Det skulle tatt seg ut om man la ut noe til salgs, for å la det som selges gå til nr. tre i køen, fordi de som kom til først ikke er kjent for selger.

Det er først og fremst som selger jeg setter pris på høye tilgangskrav. Som kjøper kan jeg velge hvem jeg vil handle fra.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:08   #253
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg har 666 prikker. Det er kulest.

Man nå har du kanskje flere?

(Jeg gav en grønn, for de som lurte på om jeg er så slem som jeg later som.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:09   #254
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Nå har jeg nilest kontrollpanelet mitt og der står det at jeg gir 9 poeng. Mine prikker er verd masse.

Du er kledelig beskjeden.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:10   #255
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Du er kledelig beskjeden.

Beskjeden er en by i Afrika. Jeg har aldri vært god i geografi.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:10   #256
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Man nå har du kanskje flere?

(Jeg gav en grønn, for de som lurte på om jeg er så slem som jeg later som.)

Ha, for tenk at den var grå.

:fortsatt 666 prikker:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:11   #257
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ha, for tenk at den var grå.

:fortsatt 666 prikker:

Åh pokker. Alt man ikke tenker på!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:11   #258
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Som selger står man ikke fritt til å velge hvem man vil selge til. Det skulle tatt seg ut om man la ut noe til salgs, for å la det som selges gå til nr. tre i køen, fordi de som kom til først ikke er kjent for selger.

Det er først og fremst som selger jeg setter pris på høye tilgangskrav. Som kjøper kan jeg velge hvem jeg vil handle fra.

Godt poeng, jeg har aldri lagt ut noen salgstråd og glemte helt den vinklingen!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:11   #259
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni


Edit: Det var til 007, glemmer jo alltid å quote.

:leggetid:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 23:12   #260
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Man nå har du kanskje flere?

(Jeg gav en grønn, for de som lurte på om jeg er så slem som jeg later som.)

Følger du ikke med eller?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no