Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvilken fitbit vil jeg ha?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-23, 17:12   #1
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg trenger en ny fitbit. Per nå har jeg en charge 4. Ulempen er at det umulig å lese på klokka i solen/ute på dagtid. Vil jeg ha en charge 5, sense 2 eller versa 4? Hva er fordelen og ulempen med de tre modellene?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 17:38   #2
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg tror ikke du vil ha den Malama har.

(Ref gruffetråden)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 17:46   #3
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Ikke heelt det du spør om, men ...

Jeg hadde en Fitbit charge 3 hvor det neste var umulig å se på skjermen hvis det ikke var ganske mørkt rundt meg. Etter å ha googlet fant jeg ut at det var en innstilling ("Brightness") som jeg kun fant på klokka, og ikke i appen. Det hjalp bittelitt, men etter en stund gikk armbåndet i stykker. Jeg bestemte meg for å kjøpe en brukt Fitbit av samme type, siden det kostet omtrent like mye som et nytt armbånd.

Da oppdaget jeg til min overraskelse at den jeg kjøpte hadde ekstremt mye sterkere skjerm. Så hvis det kun er skjermen som plager deg - hva med å se om du finner en brukt en på finn?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 18:37   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Min fitbit slo seg av og nektet å være ned lenger for en uke siden. Etter over 10år med fitbit bytta jeg nå til Garmin. Driver fortsatt å blir kjent med den. Men for meg som er mest opptatt av søvn og helse virker den mye bedre
Fitbit er kjøpt opp av google og bygges ned

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 19:52   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg har en Versa 4 og er godt fornøyd med den, i hvert fall. Har ikke erfaring med de to andre du nevner.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 20:32   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg har en Versa 2 som jeg har hatt i mange år nå. Den er jeg veldig fornøyd med.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-23, 21:41   #7
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg har en en 2 år gammel fitbit charge 4. Tryna ute med liten valp når den var ny og fikk et hakk i den i ene hjørnet. Den har fu gert helt fint frem til nå. Den har låst seg, gått i svart noen ganger. Batteriet har pluttømt seg i løpet av kort tid, typ gått fra 70 % batteri til tomt på et par timer. Tenker det er på tide å kjøpe ny. Kanskje jeg ikke burde ha fitbit i det hele tatt?

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 10:25   #8
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg har også Charge 4 nå, og sommerstid er det knapt mulig å se noe som helst på skjermen utendørs (og jeg har brightness stilt til normal, som er det sterkeste du får).
Det har vært det samme med tidligere Charge-modeller, og på min gamle Charge 4. Hvordan det er med andre og nyere modeller vet jeg ikke. Problemene med å se hva som står på skjermen er egentlig den eneste grunnen til at jeg vurderer å bytte til et annet merke neste gang jeg må bytte "klokke".

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 10:48   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har en Versa 2 som jeg har hatt i mange år nå. Den er jeg veldig fornøyd med.

Jeg også. Nå begynner remmen å bli litt slitt, men selve klokka fungerer som den skal.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 11:56   #10
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg har også en versa som jeg er veldig fornøyd med. Til sammenligning har jeg også en apple watch, som jeg elsker utseendet, sømløsheten (iphone/ipad/mac kobling) og funksjonalitetene til, men batteritiden er en vits!! Versaen lader jeg annenhver/hver tredje dag, og den gjør alt det nødvendige i forhold til aktiviteter osv.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 12:01   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg hadde sense og likte den godt. Hadde bestemt meg for ny sense, men gikk inn og leste litt og opplever at det er risiko for at det blir færre funksjoner og oppdateringer. Er allerede færre klokketyper.

Garmin har opp til 10 dager batterilevetid. Jeg kjøpte venu 2s

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 12:21   #12
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror ikke du vil ha den Malama har.

(Ref gruffetråden)

Men Malama har aldri hatt en fitbit da, den jeg misliker (og TOK AV MEG på søndag, og der ligger den, dytt-kampanjen er over.) er en billig sak fra jula. Nerdis heter appen som jeg er faretruende nær å slette.

Jeg ønsker meg ny klokke da, og skal lese hele tråden, men tror jeg heller ønsker jeg den resten av familien har. Samsung galaxy et eller annet nummer (vi har tre av dem, de er nok ulike nummer. jeg og minstemor er eneste som ikke har) Ulempen er at da vil minstemor sikkert DEFINITIVT kreve å få hun også snart. Hun fikk vanlig klokke til jul, eller bursdag, de dagene går i et, husker ikke helt, men hun ble jo 7 og vil hun skal lære analog klokke først, hånden hennes er for liten til sånne store)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 14:05   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg likte forsåvidt Versa 4, men ga opp hele Fitbit etter at de alltid konker etter et drøyt år. Har alltid fått ny på reklamasjon så null stress sånn sett men orket ikke mer.
Nå har jeg Garmin vivoactive og er veldig fornøyd. Hatt den i drøye to år nå uten problemer.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 15:20   #14
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg har hatt min Versa i over fire år, har aldri hatt problemer med klokke eller reim eller noe. Har vurdert å bytte til Apple Watch, men elsker batteritiden på Versaen, lader ca hver 6. dag, så enn så lenge beholder jeg den.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 15:31   #15
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Har byttet fra Fitbit til Garmin, og er kjempefornøyd.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 21:07   #16
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Jeg vurderer en samsung watch 5. Er det er et bedre alternativ? Har samsung tlf.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-23, 22:47   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Det er samsung jeg også ønsker meg til bursdagen. Mye fordi resten av familien har. Også har jeg fått meg samsung telefon (og den finnes med lilla reim. Jeg har jo kjøpt lilla samsung telefon. Nemlig)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 08:24   #18
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Det er samsung jeg også ønsker meg til bursdagen. Mye fordi resten av familien har. Også har jeg fått meg samsung telefon (og den finnes med lilla reim. Jeg har jo kjøpt lilla samsung telefon. Nemlig)

Har lilla telefon jeg også.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-23, 16:02   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Har lilla telefon jeg også.

Kan du forstå selgeren som ville selge meg et svart skinn-lommebok deksel til min LILLA telefon da jeg hentet den ut?

(Jeg bestilte et på nett som er relativt gjennomsiktig med sommerfulgler på i lilla og blå, så da synes den lilla gjennom)

Så da synes jeg en samsung klokke med lilla reim ville passet meg ypperlig.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-23, 08:48   #20
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken fitbit vil jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Kan du forstå selgeren som ville selge meg et svart skinn-lommebok deksel til min LILLA telefon da jeg hentet den ut?

(Jeg bestilte et på nett som er relativt gjennomsiktig med sommerfulgler på i lilla og blå, så da synes den lilla gjennom)

Så da synes jeg en samsung klokke med lilla reim ville passet meg ypperlig.

Dårlig selger.

Jeg må bestemme meg for hvilken jeg vil ha nå. Regner med å kjøpe ny i dag.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no