Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Pulsklokke med død sender - Polar

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-14, 12:33   #1
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Pulsklokke med død sender - Polar

Senderen til pulsklokka mi er død. Den påstår at jeg ikke har puls, men det er beviselig feil.

Nye batterier.

Våt sensor.

Har latt senderen være uten batteri lenge.

Senderen har ikke vært i bruk på månedsvis.

I flg et fora jeg så på nett, er det visstnok ikke uvanlig for Polar, men ingen kom med noe forslag til fix.

Går det evt å kople annen (ny) sensor til klokken?

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 12:41   #2
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pulsklokke med død sender - Polar

Aner ikke, men jeg har samme problem. Klokka og sensor er 3 mnd gamle, så nå skal jeg sende dem inn til Polar.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 13:48   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pulsklokke med død sender - Polar

Jeg vet iallefall at det går an å bytte med Bluetoothsender, det har jeg gjort. Ellers har jeg en gang opplevd at det var beltet som var ødelagt, da fikk jeg nytt tilsendt av Polar. Da hadde jeg prøvd er gammelt belte som virket, og det gamle virket med ny sensor og ny klokke.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 16:02   #4
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pulsklokke med død sender - Polar

Ta kontakt med Polar. De har utrolig god kundeservice. De gangene jeg har sendt inn min Polar, har jeg fått den tilbake i tipptopp stand på under en uke.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-14, 18:16   #5
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pulsklokke med død sender - Polar

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Ta kontakt med Polar. De har utrolig god kundeservice. De gangene jeg har sendt inn min Polar, har jeg fått den tilbake i tipptopp stand på under en uke.

Jepp. Polar pleier å fikse sakene, så ta kontakt med dem. De har alltid fiksa våre klokker fort og greit når det har vært noe.

Du kan i alle fall koble en bluetooth sender til klokka, det gjorde jeg til en gammel Polarklokke engang. Du har nytt batteri både i klokka og pulsbrikken?

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no