Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Defa kupévarmer

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-15, 15:35   #1
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Defa kupévarmer

Bilen jeg har kjøpt har en kupévarmer som har tidsinnstilling. Jeg får ikke til å endre klokka eller tidene den er stilt inn på.

Søkte på defa, men får kun opp de nyere modellene.

Noen som har en slik som kan hjelpe meg?

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-15, 15:38   #2
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Defa kupévarmer

Dette er ikke en modell som bruker Defa-appen? Vår Defa-varmer styres nemlig av en app.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-15, 15:39   #3
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Defa kupévarmer

Det er 4 knapper på den, så det tror jeg ikke...

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-15, 15:41   #4
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Defa kupévarmer

Slik ser den ut:

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-15, 15:56   #5
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.022
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Defa kupévarmer

Min ser lik ut, bortsatt fra klokkedelen. Håper noen kan hjelpe deg!

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 20:57   #6
fanta
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 61
fanta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Defa kupévarmer

http://www.defa.com/file/c383a2c9377...400%202000.pdf

fanta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-15, 22:09   #7
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Defa kupévarmer

Åh, tusen takk! Denne skal jeg studere.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no