Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Parkering ved Majorstuen-krysset

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-14, 17:52   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Parkering ved Majorstuen-krysset

I morgen skal jeg til en lege midt i Majorstuen-krysset (vis a vis t-banen ved Bogstadveien), sammen med Lille på 3 år. Jeg tenkte det var greit å kjøre, siden jeg må hente henne i barnehagen først.

Tips til parkering i området? Jeg kommer enten fra ring 3 eller ring 2.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 17:57   #2
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkering ved Majorstuen-krysset

Det er P-hus ved Collosseum kino (Meny) eller ved Frognerparken som sikkert er billigere. Og ofte full. Ellers må du kjøre gatelangs og lete etter et sted å lukeparkere.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 18:00   #3
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Parkering ved Majorstuen-krysset

Den ved Frognerparken hadde jeg glemt. Takk for tips.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 18:02   #4
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkering ved Majorstuen-krysset

Jeg går til klinikk for alle som ligger der, og får alltid plass bortetter mot Chateau Neuf, enten langsmed hovedveien (Slemdalsveien), eller hvis du tar inn mot høyre for enden av fotballbanen ved enden av Chateau Neuf (Apalveien, opp mot Blindern/NRK-ish hvis du er lokalkjent). Begge deler er gratis. Jeg har opplevd en sjelden gang i blant å måtte ta en runde rundt kvartalet (det blir et stort kvartal da, forbi NRK og så nedover igjen) før jeg har funnet noe, samtidig er det ikke akkurat flust med plass. Spørs litt når du skal.

Hvis det er klinikk for alle du skal til har de 5 parkeringsplasser "for bevegelseshemmede" rett på utsiden hos seg.

Edit: når jeg tenker meg om blir vel bogstadveien "på andre siden" av t-banen? Jaja, da har du tips uansett men det blir lengre å gå.


Sist redigert av m^2 : 13-01-14 kl 18:07.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 18:03   #5
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkering ved Majorstuen-krysset

Det er parkering ved Frognerparken, der bruker det vel å være litt ledig. Det kan også være at det er ledige plasser i Fridtjof Nansensvei, det bruker å være ganske høy omsetning på plassene der. Begge deler er mot betaling, men det er det vel for det meste i det området der.

Det er en kundeparkering på Menybutikken på Colloseum senter, der man må betale for å parkere.

Det er sikkert mange andre alternativer også, kanskje til og med noen som er enda nærmere.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 18:15   #6
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkering ved Majorstuen-krysset

Du kan stå i Majorstuveien også, der er det vanlig lukeparkering i gaten, men gratis og nærmere enn Frognerparken. Flere små sidegater mot Bogstadveien lamgs Majorstuveien også, der du rett som det er finner en ledig luke eller to.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 20:06   #7
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkering ved Majorstuen-krysset

Jeg har ofte parkert i i smågatene på høyre side når du kjører ring 2 ned mot Majorstuekrysset. De er enveiskjørte, og det hender jeg må ta et par runder.

Et stykke på "innsiden" av ring to, ovenfor Majorstuekrysset er det lettere å finne gateparkering, men det blir fort litt lenger å gå.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no