Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg vil ha ny (helst Ericsson) telefon

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-09, 10:59   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha ny (helst Ericsson) telefon

Den jeg har (og elsker), funker bare stykkevis og delt nå. Litt sånn lotteri. Den har levd et langt liv, og jeg må innse at det er på tide å gi slipp.

Jeg ønsker meg en som:
*ikke er for dyr (!)
*har godt kamera
*har taster som ikke er for små og harde (jeg må kunne treffe dem uten å knote for mye, og de må være lette å trykke inn).

Jeg liker veldig godt klaff-telefonen som jeg har. Noen som vet om noen som kan passe meg?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 11:25   #2
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Erikson) telefon

Denne har jeg snust litt på.
Kom bra ut i test også.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 11:27   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Erikson) telefon

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Denne har jeg snust litt på.
Kom bra ut i test også.

Jeg har denne og er fornøyd med den.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 11:28   #4
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Erikson) telefon

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg har denne og er fornøyd med den.

Hvordan blir bildene på den?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 11:45   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Erikson) telefon

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Hvordan blir bildene på den?

Nå er jeg sær og kresen på hva bilder angår, så det er et av de få ankepunktene jeg har mot denne telefonen. Den tar greie utendørsbilder, i godt lys, og er ganske kjapp til mobil å være. Innendørs syns jeg den er ganske ubrukelig, med mindre det er veldig godt lys.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 13:06   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Erikson) telefon

Jeg har denne, og er godt fornøyd. God å taste med, stor skjerm og enkel å bruke.

  Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 14:07   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Erikson) telefon

Hva er for dyrt?

Jeg lurer litt på å kjøpe meg SE C905. Den ligger vel på i overkant av 1000 (kanskje nærmere 1500?) - litt avhengig av hva slags abonnement man ønsker.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 17:27   #8
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Erikson) telefon

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva er for dyrt?

Jeg lurer litt på å kjøpe meg SE C905. Den ligger vel på i overkant av 1000 (kanskje nærmere 1500?) - litt avhengig av hva slags abonnement man ønsker.

Jeg fikk den til 499 (med Tele 2 champion) når elkjøp hadde åpningstilbud på ny butikk, veldig fornøyd med den Tar knallbra bilder

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 17:44   #9
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Ericsson) telefon

Jeg har denne og er svært fornøyd.




http://www.nettavisen.no/it/article1676381.ece

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 18:17   #10
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Ericsson) telefon

Jeg har akkurat kjøpt denne og tastene er veldig god å bruke. Fornøyd.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 18:20   #11
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Erikson) telefon

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hva er for dyrt?

*host*, *kremt*

Eh ... jeg vil jo egentlig ikke betale mer enn 1 kr da. Jeg har til nå bare fått telefoner i gave og overtatt andre sine. Jeg har litt problemer med å bruke mye penger på en telefon. Men jeg har vel skjønt at jeg må ut med 700-1000 hvertfall.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 19:58   #12
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Ericsson) telefon

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg har akkurat kjøpt denne og tastene er veldig god å bruke. Fornøyd.

Jeg har denne, men nå etter en tre mndrs tid, har den begynt å tulle seg til.

Ellers er jeg fornøyd med den.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 20:33   #13
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Ericsson) telefon

Jeg har SE C905 og er superfornøyd. Store taster og stor skjerm til meg som er noe tilårskommen pluss et veldig bra kamera (8,1 pixel).

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-09, 22:55   #14
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Ericsson) telefon

Opprinnelig lagt inn av LimboLine, her.

Jeg har denne og er svært fornøyd.




http://www.nettavisen.no/it/article1676381.ece

Denne kjøpte jeg i fjor sommer og var kjempefornøyd helt til den ikke ville lade mer. Selv med nytt batteri.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 15:15   #15
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Ericsson) telefon

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Denne kjøpte jeg i fjor sommer og var kjempefornøyd helt til den ikke ville lade mer. Selv med nytt batteri.

Oi. Har du klaget?

Min henger seg opp noen ganger ved opplading og det blinker og står " optimal lading" hvert tredje sekund.
Jeg tror at min datter er skyld i det, da hun har spist litt på den.
Hos meg ser det ut til at det er selve laderen eller det "ladefeltet" under telefonen som svikter.

LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 15:21   #16
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil ha ny (helst Ericsson) telefon

Nei, jeg haikke fått somlet meg til å klage. Jeg kjøpte den på nett og må sende den inn :mye styr:
Jeg kjøpte nytt batteri og det sto at den lada, men det gjorde den altså ikke. Ellers fornøyd med telefonen.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no