Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Peugeot 206

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-08, 22:44   #1
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Peugeot 206

Noen som har en sånn? Og hvis du har, hva syns du om den, hvordan er den å kjøre? Hvordan på vinterføre?

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 08:43   #2
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peugeot 206

Jeg har en sånn, søt liten bil som vi er veldig glad i og som vi har hatt i over åtte år nå. Den er overaskende romslig til å være så liten, og veldig god å kjøre. Jeg har klart å sette den fast på vinterføre, men det sier nok mer om føreren enn det gjør om bilen. Min mann, som lærte å kjøre i nord sier at bilen er veldig god på vinterføre.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 09:43   #3
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Peugeot 206

Jeg hadde en sånn før vi fikk barn, fin liten bil det, fikk plass på alle lukeparkeringene jeg måtta parkere i der vi bodde før.

Men styr unna 1,0 (1,1?) literne, kjøp 1,4 eller 1,6.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 09:46   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peugeot 206

Ja, den er helt rå på lukeparkering, det er takket være den bilen at jeg nå tør å lukeparkere stasjonsvogna også. Vi bruker den nå stort sett kun til å kjøre til og fra barnehage og slikt, men jeg kan fint pakke med meg begge ungene, vogna til lillesøster samt bittelitt baggasje og dra avgårde, det er det mer enn nok plass til. Og da sitter lillesøster på 2,5 bakovervendt fortsatt. Når vi snur henne om et drøyt år er det plass til en voksen i passasjersetet fremme også, det er det ikke nå.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:34   #5
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Peugeot 206

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

(...), vogna til lillesøster samt bittelitt baggasje og dra avgårde, det er det mer enn nok plass til.

Emmaljungnavogna vår fikk vi ikke plass til i den bilen. Hadde 206-en en mnd før vi fikk bytta bil (førstemann kom litt overraskende tidlig, og vi pleier å gjøre unna ting i siste liten ) Jeg måtte ta av alle 4 hjulene og putte vognbagen i passasjersetetet foran for å få med meg vogna.

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:40   #6
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Peugeot 206

Kan ikke dy meg, men i lokalavisen i går sto følgende:
Dagens klage går til føreren av en sølvgrå Peugeot 206 som stoppet på kaien i Rosendal, og tømte bilen for søppel.
(Bygdestrid på sitt beste/verste)

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 10:47   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peugeot 206

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Emmaljungnavogna vår fikk vi ikke plass til i den bilen. Hadde 206-en en mnd før vi fikk bytta bil (førstemann kom litt overraskende tidlig, og vi pleier å gjøre unna ting i siste liten ) Jeg måtte ta av alle 4 hjulene og putte vognbagen i passasjersetetet foran for å få med meg vogna.

Jeg kjøpte vogn etter bil, og endte opp med en TFK. Den gikk fin inn i bagasjerommet.

amo: Det var ikke oss.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 11:09   #8
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Peugeot 206

Har også hatt 206, og jeg var også superfornøyd med denne bilen..
Jeg har hatt både stw og combi

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-08, 11:25   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peugeot 206

Vi har en sånn og er veldig fornøyd. Den har jo antispin så når det er glatt så kompenserer den for det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 00:15   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Peugeot 206

Ehm, det er visst en 207 vi har.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 00:25   #11
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Peugeot 206

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ehm, det er visst en 207 vi har.

Men hvis 207 kan være interessant er det en test i avisa nå: http://www.budstikka.no/sec_forbruke...icle208812.ece

Hilsen lykkelig eier av Fabia

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 20:09   #12
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Peugeot 206

Jeg endte opp med en VW Polo, comfortline.... så nå blir livet spennende. Jeg har ikke kjørt noe annet en 4x4 i ti år så dette er kanskje mer enn jeg takler...hvem vet...
Jeg får den neste uke..så...ja. Huffa meg. Å kjøpe bil er sv'ære greier for meg det.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 21:28   #13
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Peugeot 206

Grattis! Ny bil er deilig.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 21:59   #14
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Peugeot 206

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

Grattis! Ny bil er deilig.

Tusen takk. Og jammen skummelt. Tenk om jeg har kjøpt katta i sekken. Men han har gått bare 29000 kilometer da. Sist jeg kjøpte bil var den gått 150000 da jeg kjøpte den.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-08, 12:48   #15
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Peugeot 206

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Vi har en sånn og er veldig fornøyd. Den har jo antispin så når det er glatt så kompenserer den for det.

Tja. antispinn hjelper litt når man skal ta av, men litt eldre modeller av 206 har ikke stabilitetskontroll, som etter min mening er et svært viktig poeng når man er på jakt etter bruktbil (omtrent alt av nyere biler har det, men det gikk ganske lang tid før det ble mer eller mindre stnadard på småbiler solgt i Norge).

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 16:08   #16
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Peugeot 206

Bilen min har esp og abs, og jeg har merket at det har vært bruk for begge deler på det føret vi har nå.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 16:54   #17
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Peugeot 206

Nei, men har hatt 207 (bittelitt større) og savner den fryktelig

__________________
Ny dag - nye muligheter
Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-08, 17:21   #18
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Peugeot 206

Syns det er kjekt med en liten bil jeg. Lett å parkere, lett å snu med. Bruker lite bensin, hyggelig lite fremkomstmiddel. Elsker å kjøre den bilen. Så langt i hvertfall. Enda jeg trodde jeg aldri kom til å klare å gi slipp på lanceren.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no