Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Duftpinner

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-22, 22:27   #1
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Duftpinner

Hvilke duftpinner lukter godt og «akkurat passe mye», og ikke minst - varer ei stund?

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 23:03   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.712
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Duftpinner

Jeg liker den hvite serien fra Rituals.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 23:11   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner

Jeg trodde ikke jeg likte duftpinner, men datteren min fikk den mørkegrønne fra Rituals i gave, og den luktet både godt og ikke for mye.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 23:11   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Duftpinner

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg liker den hvite serien fra Rituals.

Og jeg den grønne.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 23:18   #5
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner

Mørkegrønn fra Rituals på badet, og fikk tips om å ta ut noen pinner dersom det luktet for mye på et lite rom. På stuen har jeg en luksonvariant fra Rituals, Svart lavere "kolbe", lurer på en den heter Amber? Her måtte jeg også ta ut noen pinner i starten, for jeg orker ikke mye lukt. Kun litt.

Edit: den svarte er på det andre badet. Den i stua er i gull og heter noe med Mimosa.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 04-10-22 kl 09:02.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-22, 23:59   #6
Bonzai
Superaktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 304
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Duftpinner

Disse er min favoritt, man kan også kjøpe refill av væske og pinner til.

https://www.blivakker.no/product/duf...egranate-100ml

Lukter helt himmelsk!

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-22, 20:59   #7
Frøken Fjong
Superaktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 474
Frøken Fjong er litt kulFrøken Fjong er litt kul
Standard

Sv: Duftpinner

Takk for tips så langt - tar gjerne imot flere

Frøken Fjong er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-22, 08:24   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Duftpinner

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg trodde ikke jeg likte duftpinner, men datteren min fikk den mørkegrønne fra Rituals i gave, og den luktet både godt og ikke for mye.

Dette.

Jeg har også prøvd den hvite i serien, og den syntes jeg luktet for mye/sterkt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-22, 09:18   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Duftpinner

Enig, jeg liker heller ikke den hvite så godt. Den mørkegrønne er den eneste jeg takler.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-22, 09:39   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Duftpinner

Opprinnelig lagt inn av Frøken Fjong, her.

Takk for tips så langt - tar gjerne imot flere

Denne har jeg. Bruker bare 2-3 pinner.

https://www.cg.no/aroma-naturals-duf...alwood-jasmine

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-22, 12:11   #11
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.115
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Duftpinner

Jeg har fra "Kremmerhuset" - har de på badet og har vært veldig fornøyd. Husker ikke hva det heter... kan sjekke.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no