Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #6

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-05-19, 21:53   #841
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

En veldig fin dag med mange lyspunkt!
Minstemann som marsjerte i korpset for første gang.
Sol og varme.
Første 17.mai uten unger som "henger i skjørtene" og er avhengig av at noen er med rundt på alt. Veldig deilig at Minstemann nå er så trygg sosialt at han durer rundt med kompiser, og bare trenger å vite hvor vi sitter.
Ungdommene som ville henge med oss store deler av dagen.
Eldstefrøkna i russetoget.
Møte med flere tidligere elever, men aller mest møte med My-datter og kompis og de veldig spontane klemmene jeg fikk av begge to. Så koselig å se dem!

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv  
Gammel 17-05-19, 21:58   #842
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

17.mai

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 17-05-19, 22:03   #843
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

En veldig fin dag med mange lyspunkt!
Minstemann som marsjerte i korpset for første gang.
Sol og varme.
Første 17.mai uten unger som "henger i skjørtene" og er avhengig av at noen er med rundt på alt. Veldig deilig at Minstemann nå er så trygg sosialt at han durer rundt med kompiser, og bare trenger å vite hvor vi sitter.
Ungdommene som ville henge med oss store deler av dagen.
Eldstefrøkna i russetoget.
Møte med flere tidligere elever, men aller mest møte med My-datter og kompis og de veldig spontane klemmene jeg fikk av begge to. Så koselig å se dem!

Hun fortalte at hun og S hadde møtt deg, og at det var veldig koselig å se deg igjen. Så jeg tror nok det var gjensidig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-05-19 kl 15:04.
My er ikke aktiv  
Gammel 17-05-19, 23:05   #844
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Jeg har hatt en veldig hyggelig 17.mai i dag. Men det som var mest stas var å være på 17. mai-frokost på skolen min med 10. klasse. Det er FAU som har ordnet, og dette er det beste opplegget jeg har vært med på. Fantastisk jobb av foreldre, og 2/3 av trinnet var der. De var så staselige og flott!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 18-05-19, 14:44   #845
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At jeg ommøblerte etter konfirmasjonen, og har satt husets beste stol i husets beste krok, og nå har sittet der i en time og lest halvtannet Morgenbladet og drukket kaffe og spist brownies!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 18-05-19, 20:18   #846
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Fin 17.mai igår og selv om jeg er totalt utslitt i hodet og kroppen var jeg på lesesalen og fikk lest 3 timer. Nå gleder jeg meg til siste eksamen er over for dette semesteret.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 18-05-19, 23:05   #847
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Kino med barna, vi så Detective Pikachu, fikk meg en treningsøkt og nå skal spise sjokolade med bringebær og snikmyrde greske soldater (Assassin's creed).

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 20-05-19, 22:33   #848
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

At min pubertale datter ikke har hatt et eneste sinneanfall i dag! 😊

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 09:58   #849
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Så hyggelig Cumulus, det syns jeg du skal feire litt med henne! Det er jommen ikke lett å være herjet av hormoner heller!



For tiden sykler jeg hver morgen forbi to småtasser nedi veien vår, kanskje 6 og 8, storesøster og lillebror, tror jeg som tusler ekstremt langsomt sammen til skolen, mens de dulter borti hverandre, småprater og ser ut til å kose seg glugg. Det gjør meg glad.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 22:06   #850
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.



For tiden sykler jeg hver morgen forbi to småtasser nedi veien vår, kanskje 6 og 8, storesøster og lillebror, tror jeg som tusler ekstremt langsomt sammen til skolen, mens de dulter borti hverandre, småprater og ser ut til å kose seg glugg. Det gjør meg glad.

Denne gjorde meg glad
I går og i dag har jeg og mannen ryddet og kjørt flere lass med bygningsavfall til søppelfyllinga. Fantastisk å få det gjort, og nå er jeg deilig sliten

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 21-05-19, 22:56   #851
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Jeg og hunden ramlet oss en runde på fem kilometer i kveld, selv om jeg var dødssliten etter utvidet dag på jobb og styremøte etterpå.
Nå skal en sofatime nytes sammen med sliten hund. Det gjør meg også glad.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 22-05-19, 00:18   #852
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Et bitte lite lam. I en pappeske i badekaret (for at hundene ikke skal plage han) som blir sterkere for hver desiliter han får gjennom sonde.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 22-05-19, 14:12   #853
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Superhyggelig langhelg med både intens fangirling, fabelaktig teater og en nydelig dag i Oxford.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 22-05-19, 21:16   #854
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Guttungen som kommer hjem fra fotballtrening, dusjer, kommer ut av dusjen og spør om han kan stikke på banen en tur.

Eldstejenta som vi nesten ikke har sett hele uka, fordi hun henger rundt med masse andre venner fra skolen og bader i vannene i marka i timevis. Det kom nettopp en sms med spørsmål om mer mobildata, så jeg vet at hun ikke har druknet. Kommer trolig til å pådra seg en solid forkjølelse, men det er det sikkert verdt.

Yngstejenta som jeg heller nesten ikke har sett, for hun og venninnene har dilla på å leke i, og utforske nærskogen, klatre i trær, finne hemmelige steder etc.

Og at det er varmt, varmt, varmt.

At jeg er ferdig med eksamen i dag, og det gikk helt ok.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 23:40   #855
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Storesøster har fått hybel i Trondheim og det førstevalget også!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 23:43   #856
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Storesøster har fått hybel i Trondheim og det førstevalget også!

Grattis, så flott!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 23:45   #857
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

My:Min speidersønn har badet hver mandag i mai samt en helg, i sjøen, åtte-ni grader. Hanglet litt i går og i dag, men ikke syk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 23-05-19, 23:47   #858
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Personlig rekord i markløft i dag, og jeg hadde mer å gå på, men valgte å gi meg.

Frøkna, som etter at vi flyttet i februar, knapt har vært hjemme en ettermiddag fordi hun er sammen med venner.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå  
Gammel 24-05-19, 00:04   #859
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

My:Min speidersønn har badet hver mandag i mai samt en helg, i sjøen, åtte-ni grader. Hanglet litt i går og i dag, men ikke syk.

Nå hangler begge småsøsknene, men den glade badersken er tilsynelatende i sitt livs form. Hun badet i dag også, og i dag var det ikke varmt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 24-05-19, 14:26   #860
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Nennejente i Trondheim!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
glad glede

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no