Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Flekkfjerningspørsmål - kaffe på ull

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-19, 11:00   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flekkfjerningspørsmål - kaffe på ull

I går helte jeg kaffe på min nydelige, lyse ullgenser, og fordi jeg var på vei et sted var det umulig for meg å få det vasket av før 7 timer senere. Hadde ikke gallesåpe, men gnukket det jeg kunne med vanlig ull/silke-såpe fra Nøstebarn, har bløtlagt, men flekken er ikke helt borte.

Jeg kan få tak i gallesåpe om en times tid, muligens.

Burde jeg skylle ut den nåværende ullsåpa før jeg går løs på den med gallesåpe (i såfall slenger jeg den inn på et ullprogram), eller bør jeg la være? Faren er jo at jeg ikke får tak i gallesåpe før i morgen ettermiddag, og bør den da være i bløt frem til da, eller kan jeg vaske og tørke den? Er redd for at flekken setter seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no