Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp?! Skal jeg kjøpe PS4 eller xbox "noe"? VR-briller? Bilratt? spill?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-18, 17:07   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjelp?! Skal jeg kjøpe PS4 eller xbox "noe"? VR-briller? Bilratt? spill?

Overskriften sier det

Jeg vil kjøpe en boks av noe slag til lillegutt, og jeg tror VR-briller er lurt og morsomt - uten at jeg har lyst til å kjøpe de dyreste. (#tinggåriveggeniblant)
Jeg skal ha bilspill, noen utforsknings-eventyrspill, litt sånt. Grafisk ganske virkelighetslike spill - for 6-14 år.

såeh. PS4, VR-briller og noe ratt av noe slag? Hvilket?
Eller er det Xbox-x eller noe jeg skal ha?

Spill...?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-18, 17:47   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp?! Skal jeg kjøpe PS4 eller xbox "noe"? VR-briller? Bilratt? spill?

Jeg vil tro det holder lenge med boksen og spill i første omgang. Her fikk poden velge mellom PS og XBox og valgte PS4, siden det var det flest av kompisene hans har. Det påvirker jo hvilke spill de kan spille sammen. Ellers vil jeg tror det er hipp som happ.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-18, 07:51   #3
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp?! Skal jeg kjøpe PS4 eller xbox "noe"? VR-briller? Bilratt? spill?

Enig med Niobe. Support heller med VR’briller eller annet stæsj etterhvert. Selv om VR’briller er veeeldig kult!

Jeg ville valgt PS4.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-18, 07:54   #4
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp?! Skal jeg kjøpe PS4 eller xbox "noe"? VR-briller? Bilratt? spill?

Dersom du lander på å kjøpe VR-briller, synes jeg Astro Bot Rescue Mission er ganske så kult.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-18, 08:54   #5
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hjelp?! Skal jeg kjøpe PS4 eller xbox "noe"? VR-briller? Bilratt? spill?

Her har guttene på 10 og 14 år hver sin PS4, han på 14 ønsker seg riktignok Switch i tillegg, men vi får se på det. Xboxen ble solgt tidligere i høst.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no