Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til venninne?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-08, 13:46   #1
Laura
Aktiv
 
Laura sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 115
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gave til venninne?

Jeg sliter med å bestemme meg for gave til bestevenninnen min.

Hun ønsker seg ikke noe til hus...
Hun er gravid, finnes det noe spesiell behandling for gravide? Tenke kanskje å gi ho et gavekort på en salong.

Noen tips?

__________________
Når kjærligheten er forbi, kommer den - som det gode ryktet - aldri tilbake.
A.Behn
Laura er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 13:53   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til venninne?

Sikkert deilig med spa når man er gravid!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 13:54   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til venninne?

..eller hva med å kjøpe en fin kurv å fylle den med spaprodukter, massasjeoljer, sjokolade, god kaffe/te etc?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 14:06   #4
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Gave til venninne?

Hva med å gi henne en deilig toalettmappe for å legge i sykehusbagen med masse godsaker hun kan kose seg med etter hun har født? eller er fødsel langt oppog frem?

En velværekurv som kan nytes hjemme hadde jeg likt. Men du kjenner din veninne best... jeg er ikke komfty med sånne spa salonger og iallfall ikke når jeg er gravid - men der er folk forskjellig. jeg hadde nok bedre likt en kurv m en bok, en god krem, littt god sjokolade, te/kaffe etc.

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 15:48   #5
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til venninne?

Syns velværekurv var en god ide. Er heller ikke komfortabel med spa.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 15:57   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til venninne?

Ansiktsbehandling på et velvære senter.
Gavekort hos en frisør.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-08, 22:04   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gave til venninne?

Sjekk om det finnes en massasjesalong som har spesiell gravidemassasje ! Gi gavekort hun kan bruke når det nærmer seg termin.
Gavekort på ansiktsbehandling er heller ikke det dummeste.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no