Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når sender dere ut julekortene?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-08, 20:14   #1
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Når sender dere ut julekortene?

Jeg har min egen lille tradisjon på kortene, jeg poster de alltid på Luciadagen. Jeg vet ikke hvorfor, det har bare blitt sånn.

Spørsmålet slo meg i dag da jeg mottok mitt første kort i år.

Allerede nå, det var utrolig koselig. :vurderer å poste tidligere i år og bryte den lille tradisjonen min:
Det koseligste av alt var at julekortet kom fra en leser av bloggen min. Gjett om jeg ble overrasket.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 20:18   #2
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Jeg har fått to julekort allerede og sendt ut to julekort
Planlegger å sende/dele utresten i løpet av helga.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 20:35   #3
Røsslyng
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
Innlegg: 52
Røsslyng har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Jeg pleier å sende de ut rundt den 10. desember. Men jeg er ikke sikker på om de blir ferdig til da i år...

Røsslyng er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 20:37   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Skriver de nå, men regner ikke med at jeg poster de før til uka.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 22:00   #5
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Jeg hentet de idag og så skriver jeg dem i helgen. Sendes til uka!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-08, 22:07   #6
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Jeg har laget liste over hvem jeg skal gi/sende til. Det er 45 stk. så jeg begynner nok å skrive i helgen. Liker å skive litt mer en god ju på dem, særlig til dem som vi ikke ser så ofte. Poster i løpet av neste uke, da må jeg også få avgårde pakker til venner og familie som bor langt unna. Legger julekorta sammen med pakkene deres. Greit å spare litt på porto. Jeg lager mange av gavene selv, men det koster jo langt mer å sende enn å lage.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 13:19   #7
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Tenkte å sende kortene på mandag!

__________________
Mamma til to gutter og to jenter
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 13:24   #8
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Håper å bli ferdig med dei i helga og få sendt dei tidlig i neste veke.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 13:31   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Til uka en gang regner jeg med. Senest fredag.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 13:51   #10
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Joda, jeg har bestilt for få julekort.
Det er så typisk altså.
Jeg bestilte fort og gæli en kveld her, talte fort hvor mange vi trengte, plusset på ti og trukket på send.
Ja, ja. Har bestilt ti til i dag, krysser fingrene for at de kommer kjapt.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:01   #11
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Mulig jeg er tidlig ute men jeg sendte de for ett par dager siden..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:14   #12
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Hadde kanskje tenkt til å sende dem uti neste uke en gang? Må få satt meg ned og skrevet noen ord på dem også, det er litt tiltak... Morsomt å lage julekort, men å skrive på dem - vel, det er en annen sak.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:16   #13
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Sender dem nok mot slutten av neste uke tenker jeg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 14:17   #14
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Har sitti å skrevet nå, tar de med på posten etterpå.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 22:54   #15
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Vi sender det nok neste lørdag.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 22:55   #16
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Sender ut kortene i begynnelsen av desember.

Tilde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 22:57   #17
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.447
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Jeg pleier aa sende en gang mellom 2. og 3. söndag i advent. Kjedelig med kort som kommer frem etter jul. Vanligvis faar jeg kortene alt for sent selv. :klager litt:

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 23:00   #18
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Sendte noen i dag, de som skal utenlands. Resten sender jeg før den 15. des som posten anbefaler. I fjor ble de sendt den 22 pga fotoknudsen var altfor sene med å sende meg julekortene. De fikk kortene mine i romjulen. Det skal IKKE skje i år, og FK mistet en kunde.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 23:11   #19
Guffen
Hvor er hengekøyen!?
 
Guffen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 144
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

Julekortene nærmer seg postkassen med museskritt...

Ligger klare... må bare få somlet meg til å skrive på adresser og kjøre de til posten.

__________________
Guffen og gutta (05 og 06)
"I will rather be an optimist and a fool, than a pessimist and right." A.Einstein
Guffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-08, 23:11   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når sender dere ut julekortene?

*kremt* når jeg får dem ferdig. Forhåpentligvis så de kommer frem før nyttår.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no