Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva får barna til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-08, 13:57   #1
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva får barna til jul i år?

Jeg sitter og planlegger julegaver til barna og trenger litt inspirasjon

Det merkes plutselig at jentene holder på å bli store - selv minstemor på snart 7 år er i ferdig med å miste interessen for lekekatalogene som dumper ned i postkasse. På ønskelista står det pc-spill, Nintendo DS-spill, Wii-spill, filmer og musikk. Storesøster skal få skidress i tillegg - hva minstemor skal få er mer uklart

Håper på masse gode tips!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 14:00   #2
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Noen av barna mine er endel eldre enn dine , men dette får de.

Jente 21 år, UGG's , armbånd og kjede fra Dyrberg 6 kern
Jente 19 år, MJ veske, armbånd og slåbråk
Gutt 14 år, 3 sesonger CSI, t-skjorte, og ikke helt ferdig
Gutt 5 år , WallE figur (den robotfiguren som snakker og går) og Greven av Gral skute.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 14:02   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Gutt 6 år: Nintendo DS lite
Gutt 3 år: V-smile pocket.


I tillegg ønsker de seg spill til disse
Til storebror ønsker vi oss slalomski og støvler
Han ønsker seg Pokemonting selv
De ønsker seg hver sin CD-spiller
Lillebror ønsker Lunvik lekematte og verktøykasse

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 14:03   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Frøkna kjøpte seg DS for bursdagspenger, og Herremannen angrer på at han ikke ønska seg penger, han også. Så da blir det DS på han - fra meg og besteforeldrene (mamma og stefaren min). Han virker inneforstått med at han må regne med færre gaver enn Frøkna hvis han skal få noe så dyrt. Jeg har ikke sjanse til å gi han DS alene.

Frøkna er verre, men hun må vel i hvert fall få et DS-spill.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 14:13   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Frøkna (6 år) skal få kompaktkamera. Jeg har funnet et på finn.no som er vanntett ned til tre meter. Hun har ønsket seg "undervannskamera" lenge, så det tror jeg vil slå an.

Blobben på to får trolig mummi-servise.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 14:35   #6
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Storebror på 12, får det han mangler for å kjøpe laptop (ca. 1000 kroner).
Mellomsøster på 9, får vinterjakke samt DS-spill.
Lillesøster på 4, får DS.

I tillegg står spill til DS og Playstation, bøker og lydbøker, dvder, cder samt Littlest Petshop og Bratz (jentene) på ønskelistene.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:04   #7
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Hjelpe meg, det ser ut for at det går mot dette:




Det blir en spleisegave med svigermor.
Tidlig krøkes og sånn ...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:18   #8
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Begge mine skal få ett teppe til å ligge på i senga, med carbon i. Det skal stoppe stråling. T er 3 mnd og A er 2 år.

__________________
Misunn aldri andres gleder, du kjenner ikke deres sorger
lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:22   #9
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Vesla (2) får en stor, fantasisk myk og nydelig teddybjørn hennes mor fant i Brügge i Belgia tidligere i høst.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:24   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hjelpe meg, det ser ut for at det går mot dette:




Det blir en spleisegave med svigermor.
Tidlig krøkes og sånn ...



Jeg tenkte å kjøpe et par ordentlige tam-tam'er og en cymbal.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:34   #11
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Junior får cd-spiller og muligens en rattkjelke. Småen er bare 5 måneder, så det er jo begrenset hva han ønsker seg og trenger, men mulig det blir en Nøstebarn ullfleecejakke.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:35   #12
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Storebror får i allefall "Det var en gang et menneske - verdensrommet og kroppen" Han digger de seriene.

Lillebror.. aner ikke enda.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:44   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hjelpe meg, det ser ut for at det går mot dette:




Det blir en spleisegave med svigermor.
Tidlig krøkes og sånn ...

  Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:44   #14
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.



Jeg tenkte å kjøpe et par ordentlige tam-tam'er og en cymbal.

Ikke dumt.
Min mann Trommisen har stått hardt på dette at skal gutten ha trommesett, så skal han ikke få det før han er klar for et ordentlig sett, og ikke disse plæstik-greiene som går i stykker 2. juledag.
På sett og vis er jeg enig med ham.
Det koster mer, bevares, men det er verd det.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:45   #15
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Vi satser på noe som ikke bråker i år, men hva det blir aner jeg ikke ennå.

  Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 16:49   #16
Millis
Multividunder
 
Millis sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 850
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Tja, hun ønsker seg fiskestang, ski og sparkesykkel (Hun er snart 4 år) Det blir nok en av de. Og ettesom vinteren her bare er ett raskt blaff tviler jeg det blir ski.

__________________
Ruskesara -05 Lillebror kom 10.august -09
" I don't need therapy. It's not my fault there's a disaster every time I blink. I want to f***ing move on and leave it behind me"
Millis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 17:46   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Hannah på 3 får seg en Ficherprice laptop.
Peder vet jeg ikke enda, han er jo så liten at han forstår liksom ikke noe av det. Men kjøper nok en liten ting fra Hannah.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 18:23   #18
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Ruska skal få den nye pulverheksboka og cd.
Gutta sliter jeg veldig med ! Tror det blir DS-spill av noe slag. De ønsker seg knapt noe annet egentlig.
Dersom svigers gir wii til hele familien som jeg håper på blir det nok et spill til den i steden.
I år er det 44 stk julegaver som skal kjøpes og budsjettet er ganske stramt.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 18:29   #19
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Skatten på 6 får lego. Punktum får noen nye badeleker. De gamle vi har er...

Rusket og Pøbel'n aner jeg ikke.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-08, 18:51   #20
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Hva får barna til jul i år?

Eldstemann får Lego Star Wars, eller noe annet Star Wars ting. Det er kun det det dreier seg om for tida.
Mellomste vet jeg ikke helt, det går mye i Nintendo DS og evt Barbiedukker fortida.
Aner ikke hva minstemann får. Må tenke litt.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no