Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-07, 17:38   #81
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Først er det en tur til København med ei venninne 26 februar.
Så er det sommerferie til Alcudia 29 juni.
Til sist er det en kjærstetur til Roma i september.

Vi skal også en tur til Sørlandet i løpet av sommeren. Det er godt å ha noe å se frem til!


Sist redigert av Krem : 17-02-07 kl 17:49.
Krem er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 17:44   #82
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

* Langtur i permisjonen. Et par måneder på Mauritius. Ikke booket billetter ennå men planlegger og drømmer hardt. *

Oi, det må vi få høre mer om når du får planlagt mer!!

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Må ha helst både billetter i kurven OG planer om ny tur for å være fornøyd. *reisegal*

Sånn er jeg også. Mannen synes jeg er rar.


Nå har vi sjeldent få planer; en sydentur som vi sannsynligvis avbestiller og et par innenlandsturer for å besøke familie.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 20:14   #83
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Bollemor75, her.

Så er det sommerferie til Alcudia 29 juni.

Vi er på Alcudia da, reiser den 26 juni,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 21:30   #84
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Hele familien reiser til Gran Canaria i påsken.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 21:41   #85
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

JA det har jeg!

Noen danmarksbilleter som vi skal bruke nå ganske snart i vinter.

Jeg har også stenaline billeter i fra Gøteborg til Kiel og hjem igjen ifra danmark til Oslo.

Også skal vi dra til Disneyland!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).

Sist redigert av Azi : 02-03-07 kl 22:13.
Azi er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 21:41   #86
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi skal kjøre til Frankrike i sommer, og blir nok der i tre-fire uker. Først skal vi besøke søsteren min med familie som bor i Paris, og deretter kjører vi ned til Sør-Frankrike, hvor vi får låne leiligheten til foreldrene mine. Gleder oss veldig!

cora er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 21:44   #87
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Har opptil flere planer, men ikke så mange eksotiske da.
Skal på helgetur i Norge neste helg og en i mars.
Når det nærmer seg påske skal jeg til Sør-Korea.
Gruer-gleder meg, 2 åringen skal ikke være med, men det skal gubben...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 21:45   #88
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

I går kveld booket jeg billetter til meg og mannen til Mallorca i september. Vi skal ha en ukes bryllupsreise - 10 år etter Gleder meg så enormt, både til sol, bad, shopping og romantikk.
Hotellet er booket i Puerto Soller, www.aimiahotel.com, juniorsuite med boblebad og balkong med havutsikt

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv  
Gammel 28-02-07, 14:13   #89
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Og plutselig så ser det ut til å lande noen billetter i min skuff også igjen. Studietur med jobben til London om 2 1/2 uke. Ikke dumt det.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 01-03-07, 21:47   #90
Soffers
Kontrollfreak
 
Soffers sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 109
Soffers er litt kul
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Neste helg blir det hotellhelg for meg og mannen! Det er vel... eh... kan det være 3 år siden? Riktignok her til lands, men med fly og full pakke!
Også ser vi veldig fram til 3 uker for hele familien i Spania i juni!
Seinere på sommer'n blir det husmorhelg for meg hos ei venninne i Sandefjord med reker, hvitvin og bare kos!

__________________
Hver dag vi er friske hjemme er en bonus
Poden '97
Vesla '02
Mini '05 - med spesielle behov
Soffers er ikke aktiv  
Gammel 01-03-07, 23:17   #91
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Har ikke bestilt billetter enda, men skal til Provence i en uke i juni. Gleder meg. Planen var å kjøre ned, og hjem igjen, men vi tar flyet i stedet.

Forresten, har tenkt meg en tur "hjem" i påsken. Må få bestilt de billettene snart også. *note to self*

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 02-03-07, 22:11   #92
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Har billett til Nice for husmorferie alene ,for å få energi og overskudd nå på tirsdag .

Sjangset på at billetten ble billigere jo lenger jeg ventet, og det ble den og landet på kr2250 inkl avgifter . Det er utenfor sesong og det går få fly til Nice.

 
Gammel 03-03-07, 10:56   #93
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Og da landet enda en billett i skuffen min. Norwegian skal start med direkterute fra Stavanger til bl.a Paris, så nå har jeg bestilt Paristur til min mann og meg i august. Utreise fredag morgen, hjem mandag formiddag.
Så det blir 10 års bryllupsdagsturen vår.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 03-03-07, 12:05   #94
maske
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 45
maske har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Har noen reiseplaner i år ja, men det blir vel bare innen Norge. Vi skal på hytta i påsken, besøke søstera til gubben i uka etter pinsen (hun bor en 7-8 timers kjøretur unna oss), 4 uker sommerferie hjem til mitt hjemsted (vi kjører fra nord til sør og legger vegen igjennom Sverige og tar kanskje en harrytur til Danmark uten ungene) også skal vi prøve å ta en tur hjem til min familie i jula (hvis vi får ferie i jula da). Det var vel de reiseplanene vi hadde

__________________
Shamanamading!
maske er ikke aktiv  
Gammel 03-03-07, 12:29   #95
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Jeg har fått Amsterdam-tur til høsten av min fantastiske venninne! Skal bo på 4-stjerners hotell midt i sentrum. Gleder meg enormt! Ble helt rørt da jeg fikk det.

Og så skal jeg til Mallorca med mann og barn i juli. :-)

Apple er ikke aktiv  
Gammel 03-03-07, 12:37   #96
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Bangkok og Hua Hin i juli. Akkurat nå gruer jeg meg litt, for flyturen i går var ganske kjip...

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 03-03-07, 12:39   #97
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Bangkok og Hua Hin i juli. Akkurat nå gruer jeg meg litt, for flyturen i går var ganske kjip...

Thailand? Skulle ikke du til California?

Apple er ikke aktiv  
Gammel 03-03-07, 14:03   #98
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Akkurat nå gruer jeg meg litt, for flyturen i går var ganske kjip...

Hva skjedde?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 03-03-07, 16:40   #99
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Thailand? Skulle ikke du til California?

Vi har vurdert flere alternativer, og landet på Thailand. California ble litt vanskelig å organisere nå på sommeren. Det får bli en annen gang!

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Hva skjedde?

Det var ingen dramatikk. Mye turbulens, rare lyder og denslags. Det skal ikke mye til for å gjøre meg urolig i et fly. Jeg blir bare aldri ett hundre prosent fortrolig med å være i lufta.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 03-03-07, 21:43   #100
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Det var ingen dramatikk. Mye turbulens, rare lyder og denslags. Det skal ikke mye til for å gjøre meg urolig i et fly. Jeg blir bare aldri ett hundre prosent fortrolig med å være i lufta.

Huf så trist å høre at du ikke er så fortrolig med å fly. Snakk med kabinpersonalet, spør hva lydene er. Kanskje det kan hjelpe deg å komme inn i cockpit.

Flyskrekk-kurs har gode resultater.

 
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no