Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-07, 23:17   #61
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Oslo i mars. Alene. (Bowlingmesterskap. Gruer meg litt, er bare nybegynner. Kan bli pinlig.)

Kreta i mai.

Stockholm i september. (Er ikke innkjøpt, jentetur på planleggningsstadiet.)

Frost er ikke aktiv  
Gammel 25-01-07, 03:05   #62
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Har en mengde billetter i skuffen til enhver tid. Kjekt å ha. Neste tur blir nok dameshopping-tur til Puerto Rico U.S. V.I. Men egentlig har jeg mest lyst til å ta en senvintertur til Norge og få med meg vårsol-skikjøring i Trysil....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Gammel 25-01-07, 08:38   #63
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi skal hjem til trondheim i mars. Også er en påskebiltur under planlegging, kanskje Oppdal og Oslo - må bare overtale sambo til å synes det er en god ide.

Jeg vil veeldig gjerne på storbyhelg med kjæresten min, men han har i følge seg selv mer fornuftige måter å bruke pengene på...

__________________

tink er ikke aktiv  
Gammel 25-01-07, 22:35   #64
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Her har vi billetter til Ørsta (besøke Oldemor til Poden) i februar og til Lanzarote ( ) i mars. Begge turer er med både mann og barn . I tillegg har min far ytret ønske om at vi kommer på besøk til han og samboeren tur snart også, så vi får se om vi får skviset inn en Stavanger/Tananger tur i tillegg.

Skulle gjerne ønske at jeg hadde hatt billetter til en venninnetur liggende også. Hadde trengt litt tid å bare være Skytte75 og ikke mamma/kone . Strengt tat ønsker jeg meg også veldig en tur for bare mannen og meg også. Hadde vært utrolig deilig å kunne være bare kjærester en helg også *drømme*

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 25-01-07, 23:19   #65
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Her er nok de fleste billettene dessverre oppbrukt

Det eneste som "ligger" på vent er båtbilletter til Sauda på skitur. Vi skal dit på avdelingsmøte med jobben. Men jeg gleder meg masse til den turen, det er maaaange år siden jeg har hatt en helg på ski for meg selv.

Ellers så håper jeg vi kan få til en sydentur i løpet av våren, og så kunne vi tenkt oss en helgetur en eller annen plass i forbindelse med 10års bryllupsdagen vår i august.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 12:42   #66
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Kreta fra 7 til 14 april. Da reiser vi ned for å møblere ferdig leiligheten vår slik at den er klar til neste tur. (2 juni)

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 14:06   #67
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Bjorli i februar en uke , slalom

Loen i mars, weekend på spa

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 14:21   #68
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Ingen billetter i skuffen

Men håper på Englandstur til sommeren .. og Stavangertur på sensommeren (bryllup )

Men en weekend i Riga drømmer jeg om...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 14:21   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Eller; skal jo til Oslo neste helg!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 14:34   #70
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Roma på mandag, jeg og mannen (men rart å være borte fra snuppa i fire dager)

Manchester fra 1-18 juli. Skal besøke gode venner, kjøre rundt på småturer og bare være i England - gleder meg veldig.

Kjenner jeg har lyst på en tur til Island neste vinter.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 15:16   #71
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Ingen billetter i skuffen her dessverre. Foreløpig ihvertfall.

Estrella er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 16:20   #72
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

For første gang på veldig lenge har vi også biletter i skuffen!
Oslo-London-Mexico City-Guanajuato, 18 juni. Skal være borte i hele fem uker og ta igjen for 3,5 års adskillelse fra svigerfamilien. De har ikke sett guttungen siden han var baby...

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 18:31   #73
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Noen gratisturer med danske- og svenskebåten
Billetter til Jungelboken på Ibsenhuset
Snart kommer vinterferiebillettene, tror jeg. Regner med at det blir familietur til Danmark.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 19:33   #74
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi reiser til Beograd 19. mai.
Skal besøke mannens slektninger, bla.a en bestemor jeg ennå ikke har møtt. Tar noen dager der før vi reiser til kysten av Montenegro. Forhåpentligvis er det allerede varmt og masse sol der når vi kommer.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 03-02-07, 21:59   #75
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Noen andre som har noen spennende reisemål i sikte?

Jeg skal til Ålesund i påskeferien.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 04-02-07, 10:56   #76
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Noen gratisturer med danske- og svenskebåten
Billetter til Jungelboken på Ibsenhuset
Snart kommer vinterferiebillettene, tror jeg. Regner med at det blir familietur til Danmark.

Vinterferie i Danmark hørtes litt koselig ut. Si fra hvis du finner noe ok.. så kanskje vi hiver oss med?? (så kanskje.. hvem vet...?)

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv  
Gammel 12-02-07, 22:27   #77
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Vi har bestilt billetter til Mallorca (Alcudia) 26 juni. skal være der en uke,

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 15:38   #78
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Gremli: Så kult at dere skal til Mexico igjen. Det kommer til å bli supert.
Her har jeg endelig snart noen billetter i skuffen etter lite reising de siste årene.
Neste måned blir det langweekend i Kjøbenhavn på meg og min kjære. Og ser jammen ut til at mor skal på sommerskole i forbindelse med masteren. Fem uker i India i stedet for kjedelig sommerjobb! Det blir så bra! Men veeeeldig rart å være så lenge vekke fra de små... Må bare gjøre det likevel.
Og jammen fikk jeg ikke mail av veilederen min om at jeg mått belage meg på en kildereise til London til høsten, og at hun hadde søkt penger til det. Uff da...

Lilleville er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 15:38   #79
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Og tur til svigers i Trøndelag i påska!

Lilleville er ikke aktiv  
Gammel 17-02-07, 17:38   #80
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Og tur til svigers i Trøndelag i påska!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no