Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 22:42   #121
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg synes det er en helt grei grense, det gjør at markedsplassen føles enda litt tryggere og at man kjenner brukerne enda bedre. Det er ikke vanskelig å samle 500 ryktepoeng om man bare gir av seg selv. Noen ganger henger prikkene løsere enn andre ganger, men er man engasjert og deltar i diskusjoner så hagler prikkene og.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:52   #122
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Ja, ja... Da ses vi der når jeg har fått noen flere poeng da...
Blir finn.no en stund da

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:54   #123
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg synes det er en helt grei grense, det gjør at markedsplassen føles enda litt tryggere og at man kjenner brukerne enda bedre. Det er ikke vanskelig å samle 500 ryktepoeng om man bare gir av seg selv. Noen ganger henger prikkene løsere enn andre ganger, men er man engasjert og deltar i diskusjoner så hagler prikkene og.

Definitivt. Man må rett og slett engasjere seg i diskusjonstråder og tørre å stikke seg litt frem. Si meningen sin. Jeg er ikke så flink til det selv, rett og slett fordi jeg ikke har tid til å følge opp, som regel. Men det er moro med tråder som engasjerer.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:54   #124
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Det er greit nok krav, sikkert velfundert fra forumledelsen. Noen færre å selge til blir det selvsagt, heretter får man true klær på folk.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:02   #125
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har ikke så mange kloke-klara-poeng - mer fjase- og kosepoeng.
Og så er jeg veldig flink til å gi poeng av omtrent samme karakter

Men jeg tenker jo at om man har vært her i mange år og ikke fått mer enn 500 poeng så har man vært for lite synlig, rett og slett - ikke for lite populær eller for lite klok.
Om man våger å kaste seg ut i de heteste debattene risikerer man jo å måtte betale for det (i form av røde prikker), det kan gå begge veier.
Jeg synes fremdeles at de nye kravene høres greie ut -
om man vil være synlig på markedsplassen må man også være synlig på forumet ellers.

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:13   #126
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det er greit nok krav, sikkert velfundert fra forumledelsen. Noen færre å selge til blir det selvsagt, heretter får man true klær på folk.

"Kjøper du ikke, så - så - så - RØDPRIKKER JEG DEG!"

Synes jeg ser dere.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:15   #127
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg synes dette er flotters. Det irriterer meg faktisk litt at en del brukere hovedsaklig bruker markedsplassen. Det har dog blitt bedre etter forrige innstramning.

Kan det være en idé at håndarbeiderne har egne tråder hvor nye ting til salgs legges ut? Jeg synes det er fint med kjøp og salg av håndarbeid, men synes det er dumt hvis det blir overveldende mange enkeltråder på markedsplassen. Tiden vil sikkert vise om det blir et problem.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:19   #128
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

"Kjøper du ikke, så - så - så - RØDPRIKKER JEG DEG!"

Synes jeg ser dere.

Jeg må finne på noe mer truende enn det, kanskje? Eller, etter å ha lest i rødprikketråden, kan det faktisk hende at det funker på noen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:24   #129
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

"Kjøper du ikke, så - så - så - RØDPRIKKER JEG DEG!"

Synes jeg ser dere.

Haha

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:27   #130
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.462
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har ikke vært noe særlig innom markedsplassen i det hele tatt,og nå må jeg jo diskutere mer før jeg kommer inn igjen,så takk for sparket jeg fikk i baken!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:29   #131
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Det er mange her inne som sier de har sluttet å prikke, eller glemmer det. Kanskje alle bør bli mer obs på dette igjen?

Det er jeg også helt enig i...

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 23:35   #132
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Det blir nok veldig, veldig lenge før jeg får tilgang til markedsplassen. Jeg er stort sett inne og leser eller leter etter svar på noe. Blir sjelden tid til å skrive så mye rett og slett

Men det skal gå helt fint, jeg får jo kjøpt og solgt ting andre steder enn dette forumets markedsplass

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 00:31   #133
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg er verken spesielt kul, smart eller veldig pop. Ikke skriver jeg så fantastisk bra heller. Men jeg hadde ikke spesielt store problemer med å få høyt rykte. Det krever jo at man er ganske aktiv. Å ha under 2000 innlegg siden 2006 kaller ikke jeg å være aktiv.

Jeg vil si det er å være ganske aktiv jeg da. Over 400 innlegg i året blir over ett innlegg pr dag. Og det er ikke alle dager jeg har tid til å titte innom FP selv om jeg gjerne prøver. Og om man skal kaste seg inn i en heftig diskusjon må man jo ofte sette av mange timer for å henge med.

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Det er greit nok krav, sikkert velfundert fra forumledelsen. Noen færre å selge til blir det selvsagt, heretter får man true klær på folk.

Det er klart en stor bakdel ja. Færre som viil få mulighet til å kjøpe. Kunne det vært en ide å dele tilgangen? At man må ha krav som nevnt for å selge, men at man kan ha lavere tilgangskrav for å kjøpe (ca som de som er i dag)?

Er det mange som er her bare for å selge altså? Jeg har bare lagt merke til et par som peker seg ut, men det virker da ikke som det er et stort problem slik jeg ser det. Eller kanksje det er det at jeg er for lite aktiv som gjør at jeg ikke ser det?

Jaja, jeg har enn så lenge nok poeng og innlegg til å fortsatt kunne kjøpe og selge jeg, men jeg synes nok kravene er satt litt vel strengt.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 01:03   #134
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nå var det ikke meg du snakket til, men mitt forrige innlegg kan vel også leses på litt samme måte som de du snakket til sine. Poenget for meg er ikke nødvendigvis at jeg er her mer for Markedsplassen enn resten av forumet, men måten Markedsplassen fungerer på her inne er en av de tingene jeg liker best. Nivået på diskusjonene her inne er til tider ganske høyt, og jeg føler i hvert fall at det kreves mer å få en høy "rykte-score" her inne enn på andre forum. Noe som i og for seg er bra, men det er jo trist når det nå fører til at jeg blir ekskludert fra deler av forumet jeg setter pris på. Da gjør det dessverre at følelsene i forhold til resten av forumet også blir litt "blæ", rett og slett.

Jeg har fått en del "hjelpe-prikker" for det forrige innlegget mitt, og vil for ordens skyld si at jeg ikke skriver noe som helst for å prikketigge. Men jeg leser at prikker man får her ikke gir poeng, så da lurer jeg på hvorfor min "rykte-score" har økt for hver prikk jeg har fått her? De er grå i kontrollpanelet, men de har gitt poeng.


Veldig bra skrevet og akkurat det samme som jeg mener!!!

Jeg har aldri vært flink til å ordlegge meg og klarer ikke å få fram poengene mine mange ganger.... som igjen har ført til at jeg har fått hele "røkla" mot meg fordi jeg ikke har ment det samme som de. Vet jeg er ute på farlig grunn igjen nå, men sånn har jeg følt det og det har igjen gjort til at det da ikke er så gøy å skrive noe som helst om meninger og synsinger!
Pluss at facebook og andre fora har gjort at jeg ikke har all verdens tid og som alenemor og fulltidsarbeidende så er det ikke alltid at tiden strekker til med alt dessverre! Jeg har vært litt til og fra i mange år alt ettersom hvor jeg har vært i livet.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 01:12   #135
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nynne og Lizzie; det er vel akkurat det man prøver å unngå? At brukere kun er her for markedsplassen sin del..?

Jeg er ikke her KUN for markedsplassen! Bare så det er sagt!
Og de jeg har kontakt med her inne har jeg mer kontakt med utenom forumet her. Men takket være dette forumet har jeg blitt kjent med de her og vil gjerne bli kjent med flere også!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 07:30   #136
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er greit å si meningen sin, men argumentasjon av typen "da driter jeg i hele forumet" er rimelig lavmåls.

Det er jeg enig i.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 07:39   #137
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg er ikke her KUN for markedsplassen! Bare så det er sagt!

Det er det inntrykket jeg får når du skriver at du kommer til å glemme hele forumet om du mister tilgangen til markedsplassen. Da tenker jeg at grensen er helt på sin plass, så lenge man ønsker at brukerne skal være godt aktive utenom kjøp og salg på forumet.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 08:34   #138
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg syns kravet er helt ok, jeg har bare vært medlem i 3 år, men har fått godt over 1000 poeng på den tiden. (hm, var det ikke noe man skulle få tilgang til ved 1000 ryktepoeng, forresten?)

Men det er mye mindre prikking generelt nå, enn det var før, så jeg kan forsåvidt forstå at det kan virke uoverkommelig å oppnå. Jeg skal iallefall bli litt flinkere til å huske på å prikke. Det går fort i glemmeboka.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 08:47   #139
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.555
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg har ikke to års fartstid engang, men godt over tusen poeng (men ikke M2 av den grunn... ) så det lar seg åpenbart fint gjøre å sanke 500 om man prøver. De som mister har allerede minst 100, derved max 400 å sanke. På to uker kan det bli litt heftig, men på to år hadde det kommet av selv om man deltok aktivt, vil jeg tro.

Ja, 500 i ryktekrav et høyt. Men ikke urimelig, og når det er der grensen er satt, er jeg rimelig sikker på at "etablerte brukere" som mister tilgangen nå, fort får den tilbake... Eller rekker å beholde den.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-06-11, 09:04   #140
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Jeg tror prikkingen går i bølger, men det at det er tilnærmet umulig å prikke med kommentar fra iPhone, gjør at jeg ikke får prikket endl innlegg jeg gjerne skulle. Akkurat løsningen opp mot mobil er kanskje noe man kan se på?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no