Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Nytt adgangskrav til markedsplassen fra 20. juni

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 22:24   #101
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Er det ingen som vil la meg testprikke, altså?

For all del, kom igjen! Jeg kan testprikke rødt tilbake.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:25   #102
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Høh, jammen hadde du rett. Da får jeg fysje meg tilbake og fjerne dessinformasjonen min. Men gjelder dette bare denne tråden eller gjelder det egentlig hele markedsplassen. HP

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:26   #103
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Gaia:

*bortevekk siden linken outet hele navnet mitt*

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 06-06-11 kl 22:45.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:26   #104
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Røde prikker fungerer som vanlig, safran. Men for all del, du må gjelde fyre av et tyttebær hvis du føler for det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:26   #105
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, jeg er 100% sikker, for jeg begynte med 490-noe og har nå 514. Sjekket kontrollpanelet før jeg skrev det første innlegget, og siden jeg bruker kontrollpanelet på å følge med på tråder, har jeg sjekket det jevnlig og sett at scoren min har økt jevnt og trutt.

Men for all del, gi meg en prikk. Her er beviset på at jeg har 514 nå, skal ta nytt screenshot når du har prikket.

Ser ut som at du har rett i det. Jeg skal undersøke hva som gjør den feilen.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:26   #106
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Mine prikker fått her er også grå, men de teller på totalen. Den jeg fikk for 5 min siden talte 5 poeng.

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:26   #107
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Prikken er grå, jeg sitter i mørket, men så det da jeg stakk nesen oppi pc-en ved andregangssjekk nå. Men jeg er også helt sikker på det med poeng, fordi jeg så på poengene mine nettopp på grunn av denne tråden.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:27   #108
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Høh, jammen hadde du rett. Da får jeg fysje meg tilbake og fjerne dessinformasjonen min. Men gjelder dette bare denne tråden eller gjelder det egentlig hele markedsplassen. HP

Jammen, det står jo her!
Ryktefunksjonen endres på markedsplassen, positive (grønne) prikker mottatt der vil fra nå av ikke telle mot brukerens totale ryktepoeng, altså ikke regnes med i opptak til M1 og M2. Prikkene vil vises som nøytrale (grå) i brukerens kontrollpanel. Negative tilbakemeldinger (røde) fungerer som normalt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:27   #109
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

HP på saken allerede, ja. :treg med F5:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:30   #110
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Forumledelsen har tydeligvis bare endret fargen på prikkene ikke om de er poenggivende eller ikke. Så nå kan alle de som har sanket prikker i tråden få lov til å rødprikke meg herfra til evigheten som straff for at jeg ødelegger. Jaja, poenget mitt var jo ikke at de som deltar i denne debatten ikke skal få poeng for innleggene sine.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:31   #111
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Skjønner hvorfor grensa blir satt opp, men syns det er litt dumt alikevell.
Ja ja. Om et par år kanskje.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:31   #112
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Gaia, det pleide å fungere slik det står i reglene. Jeg har fått en del poeng her, og de pleier ikke telle i totalen. HP fikser det nok.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:33   #113
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Sissel og Nynne og et par av dere andre som syns dette er synd; jeg har helt ærlig ikke lagt merke til dere i diskusjoner. Grunnen til at man skal ha rykte også, er så man ikke skal kunne dulte og signere seg til nok innlegg, og deretter bare bruke markedsplassen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:36   #114
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Uansett ble det jo misinformasjon ut av innlegget mitt. Som jeg nå skal få rettet. Jeg sletter ikke av prinsipp. :svosj:

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:37   #115
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jammen, det står jo her!
Ryktefunksjonen endres på markedsplassen, positive (grønne) prikker mottatt der vil fra nå av ikke telle mot brukerens totale ryktepoeng, altså ikke regnes med i opptak til M1 og M2. Prikkene vil vises som nøytrale (grå) i brukerens kontrollpanel. Negative tilbakemeldinger (røde) fungerer som normalt.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Forumledelsen har tydeligvis bare endret fargen på prikkene ikke om de er poenggivende eller ikke. Så nå kan alle de som har sanket prikker i tråden få lov til å rødprikke meg herfra til evigheten som straff for at jeg ødelegger. Jaja, poenget mitt var jo ikke at de som deltar i denne debatten ikke skal få poeng for innleggene sine.

Nå fungerer det som det står skrevet. Endringen av verdi skjedde av uvisse grunner () for sent i prosessen. Ved en re-telling vil de som er gitt telle riktig som 0. Vi oppdaterer ryktetelleren med ujevne mellomrom.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:37   #116
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Ryktebasert tilgangskrav til enkeltbrukeres blogger hadde vært, eh, interessant.

Det har jeg, faktisk.
Og siden det er min blogg og jeg er eneveldig herskerinne der, er kravene hemmelige.

Hadde det vært kjappere å prikke på iPhonen, hadde mange her fått tyttebær for syting. Ærlig talt, gjør en innsats og engasjer dere, så blir det fort poeng.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:39   #117
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.562
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Ja, huff, tenk å si sin mening når man føler noe er dumt. Sånt går da ikke an.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:40   #118
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det har jeg, faktisk.
Og siden det er min blogg og jeg er eneveldig herskerinne der, er kravene hemmelige.

Da har jeg tydeligvis for få poeng. Og ikke får jeg spadd opp flere av den fine deltakelsen min i denne tråden. dobbelt- Den burde vært poenggivende, altså.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:40   #119
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Nå fungerer det som det står skrevet. Endringen av verdi skjedde av uvisse grunner () for sent i prosessen. Ved en re-telling vil de som er gitt telle riktig som 0. Vi oppdaterer ryktetelleren med ujevne mellomrom.

Akkurat. Så når vi endelig får tilgang, oppdateres telleren, og vi blir kastet ut igjen?

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 22:40   #120
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Det er greit å si meningen sin, men argumentasjon av typen "da driter jeg i hele forumet" er rimelig lavmåls.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no