Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tallerkenhylle

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-07, 19:09   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tallerkenhylle

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Prutet den ned fra 300,- til 50,-.

Jøss det må jeg si. Har du noen gode prutetips å komme med?

(Også får vi vel se bilder av det ferdige huset/hylla?)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:19   #22
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tallerkenhylle

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg har en stor tallerkenhylle i furu med bakvegg og utskjæringer i toppen. Den er litt sånn 90-talls bonderomantisk, men kan sikkert males og stæsjes. Den har skuffer og knagger såvidt jeg kan huske.

Hvis du er interessert i den stilen kan jeg muligens selge den for en billig penge. Den passer ikke inn hos meg lenger. Den er ganske stor og ruvende altså.

Jeg vil gjerne kjøpe!!

Mulig å se bildet?

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 10:41   #23
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tallerkenhylle

Azi: Jeg har nå lokalisert den og den står lagret hos min farmor som er bortreist et par uker. Jeg skal få tatt bilder når hun er tilbake.

Også må jeg høre med mannen min om det er greit å selge den. Det var nemlig en av bryllupsgavene våre.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 11:35   #24
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tallerkenhylle

Helt ok!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 13:27   #25
tone.m
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 16
tone.m har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tallerkenhylle

Kanskje denne hadde vært noe??

http://www.hjemogvilla.no/index.cfm?...0&b_kid=142879

tone.m er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 13:28   #26
tone.m
Nybegynner
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 16
tone.m har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tallerkenhylle

Eller denne....

http://www.hjemogvilla.no/index.cfm?...2&b_kid=142879

tone.m er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-07, 14:32   #27
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tallerkenhylle

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Oj, den hørtes kjempeflott ut, Kasia! - og ja, med shabby chic malestil hadde nok den blitt kjempeflott, men i dag har jeg kjøpt en tallerkenhylle i en bruktbutikk. Prutet den ned fra 300,- til 50,-.

Tusen takk for responsen alle sammen! Det er flott med god hjelp når man driver og innreder hus!

Som jeg skrev i en annen tråd hadde jeg ikke fått med meg at du har flyttet til Norge. Får vi se bilder av ditt nykjøpte hus?

Nooria er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no