Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lekre hvite gryter/kjeler

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-24, 10:29   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Lekre hvite gryter/kjeler

Jeg lar meg påvirke og ser mange bloggere legger ut flotte bilder og videoer av at de lager mat i lekre hvite gryter.
Ser ut som at de er emaljerte.

Noen som vet hvilke gryter det er og om de har dette nye belegget inni som ikke er teflon - som visstnok er skadelig nå?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 10:42   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lekre hvite gryter/kjeler

Kjapt googlesøk gir Eva Solo som svar:
https://www.evasolo.com/no/kjoekken/...te-line/gryter

Vet ikke om det kan være disse?

Flashback til åttitallet da jeg hadde hvit kasserolle.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 16:25   #3
Shun
Er fornøyd
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 1.237
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

Sv: Lekre hvite gryter/kjeler

Eller emaljerte gryter fra Le Creuset?

Shun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-24, 19:49   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekre hvite gryter/kjeler

Jeg har de Eva Solo grytene. De er veldig pene, men har blitt blasse i stålkanten rundt, og noen hakk i emaljen. Mistenker dog at noen har brukt skarpe gjenstander i de.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-24, 10:37   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lekre hvite gryter/kjeler

TAkk for tips.
Le Cruset er så tunge så de vil jeg nok ikke ha. Må sjekke de andre om de er lettere. Skal se om jeg finner bilde av der jeg har sett de.

Lurer egentlig på om dere har erfaring med de og om de er holdbare og og tips til noen som ikke er like tunge som de fra LeCruset.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-24, 21:58   #6
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekre hvite gryter/kjeler

Jeg har hatt noen hvite Eva Solo i mange år og liker de godt.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-24, 23:06   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lekre hvite gryter/kjeler

Henger her for tips. Jeg har fra le Cruset i hvit/creme på hytta og de er virkelig kjempelekre. Og sjukt tunge. Jeg trenger nye pene kjeler hjemme også, men vil absolutt ikke ha så tunge der.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no