Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tapas som kan lages i forveien

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-20, 20:26   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Tapas som kan lages i forveien

Neste helg skal jeg ha feiring. Jentelunsj med tapas og bobler For å lettere kunne overholde avstandsregelen, har jeg det ikke hjemme, men i et lånt lokale. Det gjør at jeg ikke har tilgang til stekeovn
Jeg har god tid i forveien, men ikke på selve dagen. Vi blir i underkant av 20 og jeg har tenkt å servere følgende;

  • Pastasalat
  • Tomat og mozzarella salat
  • Focaccia, rød pesto, aioli
  • Ost og skinke
  • Kjøttboller i tomatsaus
  • Bruschetta
  • Kyllingspyd
  • Kake

Noen gode ideer til noe mer jeg kan lage, som kan lages i forveien?

Ellers lurer jeg litt på hvor mye drikke jeg skal beregne Har i utgangspunktet invitert fra 14-20, men det kan jo fort bli til at noen blir lengre....

Jeg har ca en flaske bobler per pers og tenkte å kjøpe noe rødvin også (har selvsag alkohlfritt også, samt boblevann)

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no