Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Han ønsker seg epleplukker

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-08, 07:57   #1
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Han ønsker seg epleplukker

Min kjære bror ønsker seg epleplukker i julegave.
Det hadde selvfølgelig vært optimalt hvis han kom på dette gaveønsket til bursdagen sin i juli, men den gang ei. Av en eller en annen grunn fikk han det for seg at han ønsket seg epleplukker nå i desember.

Vel, jeg har allerede ringt 3 stk. Plantasjen og vært innom 4 stk. Jernia uten hell. Det virker merkelig nok som om utvalget av epleplukkere er noe begrenset på denne tiden av året. Snodige greier.

Så jeg vurderer om jeg skal lage en selv. Ta en 1/2 brusflaske i plast. Putte av bunnen og lage tagger. Feste flasken på en eller en annen vettug måte til en stang, eller en gren eller noe, og *vips* får mannen en epleplukker. Så kunne jeg hengt ved en lapp der det står at den ordentlige kommer når de får dem inn igjen i butikkene til våren .

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 08:09   #2
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Han ønsker seg epleplukker



Gå lengst mulig uten å si noe, så ordner det seg sikkert?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 08:12   #3
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Han ønsker seg epleplukker

Å nei du, ikke i MIN familie .
Vi snakker nemlig om det meste og finner løsninger på problemene etterhvert som de dukker opp.

Løsningen her er hjemmelaget epleplukker. Broder'n er typen som kommer til å elske ideen!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no