Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Noen Golfere her?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 14:09   #21
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Takk for artig lesestoff, Ryli!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:40   #22
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Noen Golfere her?



Jeg har grøntkort, og på den praktiske prøven gjorde jeg det kjempebra! Men deretter gikk det bare nedover... Spilte ganske mye i to sesonger, og litt en til, men så gadd jeg ikke mer. Blir bare så frustrert når jeg ikke blir noe bedre. Både sambo og kompisene hans fikk hvittkort relativt kjapt, mens jeg fortsatt bare har grønt...

Men til dere som syns det er en pinglesport: Det ER faktisk god trening altså, å gå i ca 4 timer opp og ned og med en tung golfbag på ryggen. Det er friskt og godt!

I tillegg så vil jeg si at det er en risikosport, man risikerer jo både å få golfballer i hodet og å bli slått ned av lynet!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:43   #23
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.




Men til dere som syns det er en pinglesport: Det ER faktisk god trening altså, å gå i ca 4 timer opp og ned og med en tung golfbag på ryggen. Det er friskt og godt!

Jeg foretrekker å gå de fire timene uten golfbag på ryggen. Skulle jeg ha behov for litt ekstra vekt, kan jeg jo alltids ta en sekk på ryggen og fylle med noe tungt.

Det er mye mer økonomisk også.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:46   #24
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Men det er mye morsommere å gå i 4 timer for å spille golf, enn å bare gå (hva er vitsen med det? ) i 4 timer!

Alle bør prøve før de dømmer det nord og ne!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:52   #25
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Alle bør prøve før de dømmer det nord og ne!

Jeg har faktisk prøvd det en gang. Ikke frivillig riktignok, men i jobbsammenheng. 9 hull på en åpen korthullsbane. Det skal aldri gjenta seg.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:56   #26
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Jeg har også prøvd det. Riktignok er det mange år siden. Etter å ha blitt nært slått ned, fikk jeg liksom følelsen av at jeg var mest i veien.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 14:59   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Jeg trenger ikke prøve for å vite at det ikke er noe for meg.
Det er for lite action.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 17:32   #28
Nille
Livsnyter
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 36
Nille er litt kul
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Ja, ja hva kan jeg bruke det flotte nye hvite handicap-kortet mitt til da ?
har jeg lov til å parkere på handicap-parkerigen nå ?

Og forresten er det kjekt å ha noe å gjøre når en går tur. En tur rundt ei mil - 3-4 timer er god trim det altså. (mener leggene mine)


HP - kan du fikse avataren min - slik at jeg blir "meg" ?

Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 18:25   #29
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Nille, jeg er kjempeglad for at du har funnet veien inn hit! Men det var litt dumt at du så denne tråden, da. Kan vi fortsatt være venner, eller?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 20:12   #30
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har tenkt litt på dette, og kan ikke si meg enig i at golf er en handicapidrett. For handicapidrett er tross alt idrett, og full av fremragende sportslige prestasjoner. Og det samme klarer jeg tross alt ikke å si om golf.

12 poeng! :applauderer:

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:42   #31
Nille
Livsnyter
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 36
Nille er litt kul
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Nille, jeg er kjempeglad for at du har funnet veien inn hit! Men det var litt dumt at du så denne tråden, da. Kan vi fortsatt være venner, eller?

Skal tenke på det litt tror jeg .... ganske kraftig overtramp mot min indre stolthet over ENDELIG å ha klart det hvite kortet dette....

__________________
Nille

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 00:54   #32
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Tenkte faktisk på deg da jeg postet dette. Flaks at ikke Nille er her ... men der tok jeg feil, gitt.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 01:37   #33
Nille
Livsnyter
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 36
Nille er litt kul
Standard

Sv: Noen Golfere her?

OK - ..........så er du tilgitt da !

__________________
Nille

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 02:51   #34
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Ryli, en sjelsfrende...

Hadde engang en kjæreste som spilte golf - hele familien hans gjorde det
Utrolig kjedelig å gå i myr og kratt og vann og lete etter golfballer, milevis, hver søndag...

Det er ikke noe for meg! Men jeg hadde bra utslag, men var elendig på å putte.

Jeg har flere venner som spiller golf og synes vel at det tar litt overhånd. Ferien må legges til golfbanen, til stor glede for tenåringsbarn :kjedelig:

Jeg har tom vært med på at barn ikke har blitt hentet fordi de siste hullene tok lenger tid enn beregnet!!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:41   #35
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Jeg spiller golf og har gjort det i mange år Dette siste året har jeg ikke spilt så mye som jeg gjerne ville, men noen runder har det blitt. Samboer er helt hekta og vi lar gjerne golffasilitetene avgjøre hvor vi skal på ferie. Snuppa er for liten ennå, men jeg antar at hun vil bli introdusert for sporten så fort det er forsvarlig. Store deler av nærmeste familie samt en del venner spiller også, så golfbanen er også en sosial arena.

Golf er virkelig blitt en folkesport i Norge og er en av de idrettene som vokser mest i antall spillere. Banene popper opp og det gjør det mer tilgjengelig for alle. De rutete buksene og rosa Lacosteskjorter ser man sjeldnere.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 12:15   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Men det er mye morsommere å gå i 4 timer for å spille golf, enn å bare gå (hva er vitsen med det? ) i 4 timer!

Alle bør prøve før de dømmer det nord og ne!

Jammen ... du kommer jo aldri opp på noen topp jo ...! Hva er vitsen da?

Opprinnelig lagt inn av Koma

Banene popper opp og det gjør det mer tilgjengelig for alle.

Huff ja utrolig mye landskap blir lagt beslag på for at noen få skal ha det morsomt. Og da skal jeg ikke engang begynne å snakke om miljømessige konsekvenser som tilførsel av kjemikalier til grunnvann etc.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 17:27   #37
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen Golfere her?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Men det er mye morsommere å gå i 4 timer for å spille golf, enn å bare gå (hva er vitsen med det? ) i 4 timer!

Alle bør prøve før de dømmer det nord og ne!


Nettopp! Golf er en sport som liksom skal dømmes nedenom og hjem en og hvermann, og de færreste har forsøkt. Det skal rakkes ned på og gjøres narr av.
Hvorfor er folk slik? Jeg har mine teorier...

Foreldrene mine golfer endel. Jeg har forsøkt det sammen med dem, og syntes faktisk det var skikkelig moro, samt sosialt der man ruslet rundt i finværet. Jeg har ikke eget utstyr og heller ikke grønt kort, men kanskje en gang....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no