Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2020 #2

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-20, 10:26   #481
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Det tenker jeg også Lhi-My. Det er "bare" familie, og fokuset skal være på å kose seg, og at konfirmantene skal være midtpunkt og få en fin dag.

Har du sydd den med grønt liv til disse også?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 11:19   #482
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.884
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det tenker jeg også Lhi-My. Det er "bare" familie, og fokuset skal være på å kose seg, og at konfirmantene skal være midtpunkt og få en fin dag.

Har du sydd den med grønt liv til disse også?

Ja, det har jeg. De ville ha samme som storesøster. Jeg fikk ikke kjøpt materialpakker når jeg skulle i gang, Heimen hadde en periode de ikke leverte og de er den eneste som lager denne, så jeg måtte lage de fullstendig fra bunnen, men det gikk fint. Masse jobb, men jeg liker jo slikt.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 11:30   #483
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Konfirmasjon på søndag. Krysser fingrene for at konfirmanten får ein fin dag.

Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 14:01   #484
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi har også konfirmasjon på søndag. Hentet nettopp kake på bakeriet.
I morgen blir det handling, matlaging og borddekning.
Håper dagen blir fin, og gleder meg til den er over.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 18:47   #485
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Konfirmasjon i morgen.
Da senker jeg skuldrene litt og tenker at det blir gjennomført.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 20:54   #486
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Er jeg den eneste som gleder meg til selve dagen, og ikke så mye til den er over?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 21:06   #487
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er jeg den eneste som gleder meg til selve dagen, og ikke så mye til den er over?

Jeg gleder meg jeg altså.
Gleder meg til gjestene, til reaksjoner fra Poden og å treffe hele familien.
Vi har fått avbud på 4 stk som er forkjøla, måtte stokke om litt på plasseringer, men det går bra.
Har levert fra meg alt til de vi skal ha det hos og skal dra å pynte før seremonien i morgen tidlig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-20, 22:36   #488
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er jeg den eneste som gleder meg til selve dagen, og ikke så mye til den er over?

Jeg har begynt med det i dag. Har følt at alt har vært så usikkert, men nå gleder jeg meg til å gjennomføre. Han som leier ut lokale og lager maten er også veldig avslappet, så det hjelper veldig. Nå må bare konfirmanten selv holde seg frisk fram til søndag om en uke.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 11:21   #489
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Vi har i morra, men siden selskapet er utsatt så har det ikke vært så mye å planlegge. Ungdommen har fått ny dress og blir så fin. Etter sermonien blir det ut å spise, og så skal jeg ha en kake eller to hjemme på kvelden. Det blir koselig.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 17:46   #490
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er jeg den eneste som gleder meg til selve dagen, og ikke så mye til den er over?

Jeg er ikke så fryktelig glad i å arrangere sånne litt høytidelige selskaper. Føler at jeg ikke får det til «bra nok».
Det er sikkert tullete, for det er jo bare familie, men føler litt på at noen forventer en høyere standard (i mangel på et bedre ord) ang. pynt, taler og underholdning.

Så ja, jeg gleder meg mest til dagen er over, men jo, gleder meg litt til selve dagen også.
Det viktigste er at konfirmanten blir fornøyd, og han er heldigvis ikke kravstor.

Men kaker er det ikke mange som slår oss på! (Trønder bosatt på Sunnmøre )

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 20:37   #491
Spoon
med mange baller i lufta
 
Spoon sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Innlegg: 3.320
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

I morgen her også, og nå gleder jeg meg Har det meste klart, er bare litt småpuss på talen igjen bare. Baker også bare en kake selv, og den skal gjøres ferdig i morgen tidlig.

__________________
Storesøster desember-05, Lillesøster april-08
Spoon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-20, 21:54   #492
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.345
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Lykke til i morgen!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 20:14   #493
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg er ikke så fryktelig glad i å arrangere sånne litt høytidelige selskaper. Føler at jeg ikke får det til «bra nok».
Det er sikkert tullete, for det er jo bare familie, men føler litt på at noen forventer en høyere standard (i mangel på et bedre ord) ang. pynt, taler og underholdning.

Så ja, jeg gleder meg mest til dagen er over, men jo, gleder meg litt til selve dagen også.
Det viktigste er at konfirmanten blir fornøyd, og han er heldigvis ikke kravstor.

Men kaker er det ikke mange som slår oss på! (Trønder bosatt på Sunnmøre )

Her er der mye det samme. Jeg har lave skuldre. Gjestene er, bortsett fra konfirmant, søster og hennes samboer, min mor, stefar, tre søstre med familie, søskenbarnet mitt og kjæresten min.

Vi skal ha tapas og sushi, mor lager blomstene og vi skal ha det hjemme hos henne. Jeg har laget tale og fotopreantasjon. Poden blir bare glad om det ikke er for stivt og høytidelig. Mht kaker baker mor og søstre, og så kjøper jeg kransekake. Det er grenser for hvor mye kake man orker å spise. Etter at faren tok med sønnen for å kjøpe dress i går kan vi slå fast at det dyreste ved selskapet blir dressen hans.

Det viktigste er at konfirmanten koser seg.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 20:47   #494
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Dagen i går var helt strålende.
Poden er superfornøyd med selskapet, gjestene kosa seg og det. Var veldig fint.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 21:20   #495
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Så kjekt å høre, Camomilla. Gratulerer med konfirmanten!

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 21:38   #496
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Så kjekt å høre, Camomilla. Gratulerer med konfirmanten!

Takk.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 21:54   #497
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er jeg den eneste som gleder meg til selve dagen, og ikke så mye til den er over?

Jeg gledet meg til selve dagen, dagen var fantastisk, og den kunne gjerne vart lenger. Å få feire vår herlige 15-åring er jo er privilegium. Jeg kunne godt gjort det hvert år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-20, 22:31   #498
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.345
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Gratulerer til alle konfirmanter i går og i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-20, 09:11   #499
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Ja, gratulerer så mye til alle!
Vi feiret lørdag, og sitter igjen med en god følelse etter en veldig fin dag. Konfirmanten var overveldet og glad og så god. Ble så stolt av hvordan han takket alle individuelt i sin takketale. Hadde familien i utlandet med digitalt, koblet opp på TV’n i stua og de fikk med seg alle sangene og talene, så vi følte vi fikk minner sammen på tross av at vi satt i hvert vårt land. Nå er jeg letta over at det lot seg gjennomføre. Og veldig takknemlig!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-20, 09:15   #500
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Så koselig å høre om alle de fine opplevelsene! Nå gleder jeg meg enda mer. Fortsatt nesten to uker igjen her.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no