Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Capri jeans til ungdom

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-20, 16:09   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Ja, det er nok situasjoner der det er greit med noe mellom kort og lang. Jeg sto bak en ung dame på yoga nettopp, hun hadde kort, vid shorts, og jeg fikk innsyn til mer enn jeg trengte, i grunn.

Å ri i skimpyshorts kan hende ikke funker så greit?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-20, 11:59   #22
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Den var fin Løve!

Pussig nok, siden det ser ut til å være i motebildet for ungdom, er det lite av slike lange, smale jeans-shorts på barneavdelingene for jenter. Der er det stort sett bare kort-korte shorts, med og uten huller, evt løse paperbag-modeller i annet stoff. Min småvokste 12-åring måtte på gutteavdelingen for å finne en.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 23-06-20 kl 12:05.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no