Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-13, 00:05   #141
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.103
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg gir 10 poeng.

Men jeg prikker for lite, her må det skjerpes.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 00:56   #142
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Tante Sofie, her.

Eg fann. Eg gir to poeng. Det er kanskje ikkje noko å skryte av?

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Si ikke det. Det er jo 100% mer enn 1, eller enda bedre: 200% av 1.

Det er det dobbelte av den langsomme

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 07:26   #143
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg gir 10 poeng.

Men jeg prikker for lite, her må det skjerpes.

Jeg gir også 10 poeng og prikker aaaltfor lite. Har prikket litt i denne tråden da, jeg vil jo ha flere salgstråder på markedsplassen. Har sikkert handlet for en million (mest av eka ) her på forumet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 08:13   #144
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg gir 6 poeng, prikker altfor lite jeg også ser jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 08:41   #145
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg gir 10 poeng også. Men hvordan kan man se hvor mye/lite man prikker?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 08:47   #146
M@M
Erfaren
 
M@M sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
Innlegg: 844
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg gir 10 poeng også. Men hvordan kan man se hvor mye/lite man prikker?

Hvis du trykker på plusstegnet der du ser hvor mange poeng du gir, så ser du prikkene du har gitt til andre. Det ligger over prikkene du får, men kan altså skjules/vises med det pluss/minus-tegnet til høyre.

__________________
Mammaen til supergutt 2003
Drømmer om lillebrøster, men det tar visst sin tid..
M@M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 08:50   #147
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

Hvis du trykker på plusstegnet der du ser hvor mange poeng du gir, så ser du prikkene du har gitt til andre. Det ligger over prikkene du får, men kan altså skjules/vises med det pluss/minus-tegnet til høyre.

Jeg ser de tjue siste, ja, men kan ikke se hvor mange jeg har prikket opp gjennom årene. Men det var kanskje ikke det dere snakket om?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 08:59   #148
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ser de tjue siste, ja, men kan ikke se hvor mange jeg har prikket opp gjennom årene. Men det var kanskje ikke det dere snakket om?

Nei er antall poeng vi gir.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 09:13   #149
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Nå forstår jeg hvorfor jeg plutselig hadde tilgang til markedsplassen igår kveld. En av de gamle traverne, men ikke med nok ryktepoeng, så lenge siden jeg har vært innpå der.
Spennende med eget sted salg av eget håndarbeid. Det var nytt siden sist.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 09:30   #150
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ser de tjue siste, ja, men kan ikke se hvor mange jeg har prikket opp gjennom årene. Men det var kanskje ikke det dere snakket om?

De tjue siste vil jo gi en viss anelse om hvor mye du prikker. Hvis du har gitt tjue prikker siden oktober i fjor, har du en relativt lav prikkefrekvens - hvis alle de tjue siste er gitt i løpet av et par dager, vil jeg si at den er relativt høy.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 11:55   #151
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Vi har sett på saken ut fra det dere skriver om at det prikkes ganske mye mindre enn før, og at det dermed er vanskeligere å komme opp i nødvendig antall ryktepoeng. Kravene er nå redusert, slik at man trenger minimum 500 innlegg og minimum 250 ryktepoeng. Vi håper dette vil gjøre Markedsplassen mer attraktiv for brukerne.

På vegne av ledelsen,

Toffskij, moderator

tusen takk, nå er jeg inne


Ønsker også å gi en stor takk til alle som har prikket meg i det siste, det var veldig snilt av dere.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 14:44   #152
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Dette var fine ting å lese, da er jeg ikke så langt unna !

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 15:00   #153
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Alle mine synlige prikker er gitt og fått siden medio mai, så jeg tror jeg ligger godt an på den frekvensen - jeg både gir og får ganske så jevnt og trutt ser det ut til.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 15:18   #154
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.463
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Jeg har selv blitt mer obs på det med prikking nå,og har allerede begynt å prikke mer,håper det blir en litt fast vane og at det ikke går i glemmeboka igjen.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 15:56   #155
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.899
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Menne...denne markedsplassen, har den ingen innlegg?

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 16:32   #156
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.

tusen takk, nå er jeg inne


Ønsker også å gi en stor takk til alle som har prikket meg i det siste, det var veldig snilt av dere.

Slenger meg på denne, tusen takk! Forsøker å prikke tilbake med mine enslige prikker .

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 17:07   #157
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av Frk_Fryd, her.

Menne...denne markedsplassen, har den ingen innlegg?

Jo, den har masse innlegg:
http://www.foreldreportalen.no/forum...splay.php?f=27

Her er det tre underkategorier, som alle er fulle av innlegg, samt masse innlegg i hovedkategorien.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 17:44   #158
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Det er bare dere som har tilgang som ser innleggene, for jeg får beskjed om at:
Der er ikke innlegg i dette forumet.

Så da er det vel bare å prøve å bli mer aktiv

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 17:47   #159
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Ja til mer prikking! Eller var det ja til senkede krav til markedsplassen dette handlet om ja. Her spares det til M2, men det går sent gitt.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 18:54   #160
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.345
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. markedsplassen

Opprinnelig lagt inn av lucifine, her.



Ønsker også å gi en stor takk til alle som har prikket meg i det siste, det var veldig snilt av dere.

Signerer denne, det har gjort at jeg snart er inne.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no