Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

God fargehandler i Oslo?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-22, 03:18   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

God fargehandler i Oslo?

Jeg trenger noen som er gode til å veilede og ser hvilken farger som passer sammen i en palett, og til farger jeg allerede har på diverse ting. Vi planlegger å male hele huset innvendig, så full pakke. Gjerne også ha innspill på de fargene jeg har sett meg ut, og om de vil eller ikke vil egne seg i rom som har mye lys eller lite lys f.eks. Jeg har studert Jotun sine farger, og funnet meg noen favoritter, men det trenger jo ikke å være Jotun-forhandler altså. De andre merkene har sikkert også fine blåtoner

Hvis jeg skal være veldig picky, så gjerne Oslo Sør og Nedre Follo, men er åpen for det meste.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-22, 08:31   #2
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.249
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: God fargehandler i Oslo?

Fargerike på Kolbotn er dyktige, de kommer på hjembesøk.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-22, 11:32   #3
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: God fargehandler i Oslo?

Har god erfaring med Fargerike. Også de gamle gutta kommer med spreke tips her på vår.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-22, 14:44   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God fargehandler i Oslo?

Fargerike på Ås er veldig flinke, de kan også komme på hjembesøk om det trengs.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no