Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-11, 13:04   #201
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg har også excelark. Hvert år.

Men akkurat i år sitter jeg og lurer på om man er veldig dårlig mor dersom man kjøper sjokoladekalender til ungene. Lego er vel og bra, men det blir så innmari med småbiter. På den andre siden - plutten er for liten til sjokkiskalender. Han kommer til å bli grønn eller rettere sagt ildrød av misunnelse og sinne.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 13:21   #202
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Sonar, her.

Du har ikke sett exelarket mitt

Planlegging på høyt nivå, men likevel synes jeg det ble stress

Jeg klarer det fint uten exelark.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 13:24   #203
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.003
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg klarer meg også fint uten Excel-ark, men om noen roter i gaveskuffen min, blir det blod.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 15:56   #204
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Excel? Jeg har flerer års gavelister i word.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 18:56   #205
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Plutselig var det både ølkalender og pulekalender i tråden....

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:05   #206
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

For dere som skal ha playmobilkalendere så selges de her:
http://biit.no/search?q=calendar

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:33   #207
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Dere er herlige! Excelark og worddokumenter. Skal si dere er racere til å planlegge. Jeg har et ark med navn på de jeg skal kjøpe gaver til, og en lapp der det står aktiviteter. Det er da gjerne post-itlapper, eller et halvt ark jeg har revet ut fra en blokk.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:34   #208
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Dere er herlige! Excelark og worddokumenter. Skal si dere er racere til å planlegge. Jeg har et ark med navn på de jeg skal kjøpe gaver til, og en lapp der det står aktiviteter. Det er da gjerne post-itlapper, eller et halvt ark jeg har revet ut fra en blokk.




Jeg har selvsagt egen bok og worddokument.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 19:35   #209
Kreps-77
Like blid
 
Kreps-77 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 1.759
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.



Jeg har selvsagt egen bok og worddokument.

Du er HELSKJØNN!

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:44   #210
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

For dere som skal ha playmobilkalendere så selges de her:
http://biit.no/search?q=calendar


Sendes normalt innen en til to mnd? jaja, det kommer jo frem til jul da da.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:46   #211
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Sendes normalt innen en til to mnd? jaja, det kommer jo frem til jul da da.


Jøss det så jeg ikke, bruker å få varene med engang derfra jeg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 20:47   #212
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Kreps-77, her.

Du er HELSKJØNN!


Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:03   #213
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.469
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Kan må få tak i Lego-kalenderen nå allerede? Noen som vet hvor?

Ja, i alle fall tidligere års.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:12   #214
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Kan må få tak i Lego-kalenderen nå allerede? Noen som vet hvor?


http://biit.no/LEGO-City-Advent-Calendar/dp/B004OT2SSA

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:16   #215
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.469
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Hvordan er det å bestille derfra? Så at de har billig lego. Hva kommer i tillegg, moms, toll osv, eller?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:18   #216
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvordan er det å bestille derfra? Så at de har billig lego. Hva kommer i tillegg, moms, toll osv, eller?


Om du holder deg under 200 kr grensa så blir det ikke toll ,moms eller noe sånt. Om du havner over 200 kr grensa så ser du hvor mye det blir til sammen før du godkjenner ordren.

Jeg har fått varene raskt å er superfornøyd med den siden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:26   #217
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.469
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Om du holder deg under 200 kr grensa så blir det ikke toll ,moms eller noe sånt. Om du havner over 200 kr grensa så ser du hvor mye det blir til sammen før du godkjenner ordren.

Jeg har fått varene raskt å er superfornøyd med den siden.

Takk! Da antar jeg at 200 kr grensen gjelder inkl frakt, at det ikke må overstige det, eller?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 21:27   #218
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Takk! Da antar jeg at 200 kr grensen gjelder inkl frakt, at det ikke må overstige det, eller?

Om du bestiller for over 150 kr så er frakten gratis , det glemte jeg å si.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-11, 23:12   #219
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Kan må få tak i Lego-kalenderen nå allerede? Noen som vet hvor?

Lego kalenderen er nyhet i oktober, vi pleier å få den i butikk i begynnelsen av månden, den er her nok neste uke, i alle lekebutikker og andre plasser de fører lego samt bokhandlere.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-11, 08:53   #220
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Eg har kontroll på to ting. 1. Det blir ingen gavekalender, men eg skal kjøpe inn små pynteting som skal henge på eit "tre" i staden. Frå i år av vil det alltid vera den same pynten i kalenderen, så det blir ny tradisjon. 2. Bakedag på arbeidsstova. Det har vi kvart år og baker papperkaker og kakemenn. Eg er leiar, så eg stiller med ein stk. deig, og ein haug med kakeformer. (Minner meg på at eg må på ebay og sjå etter nokre nye.)

Og så trenger eg gavetips hos dere. Svigermor er 85 år, leser ikkje, høyrer ikkje på musikk, strikker kun sokker og tepper og har for tida noko dårleg helse. Ho kjøper det ho trenger sjølv, om synest i grunn ho ikkje trenger noko. Kva i all verden gjev ein til ho? Eg bør kanskje legga til at ho har 8 barn, 19 barnebarn og 7 oldebarn som lurer på akkurat det same.

I fjor gav me ho god, nykverna kaffi, heimelaga diabetesvenleg troika og ein god handkrem. Aner ikkje kva ho syntes, for ho har ikkje nemt det med eit ord.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no