Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ap vil stoppe private helsetilbud

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-23, 22:14   #19
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.218
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ap vil stoppe private helsetilbud

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg leser deg som at det var uholdbart å sitte å vente så lenge på legevakten. Jeg tenker at slik er det - om du ikke kommet når skaden er ny - og du ikke bruker det, slik som jeg har blitt opplært til, det "lavest mulige nivået" for hjelp.
At man velger å vente til neste dag. og så må vente i flere timer på en legevakt, det er liksom bare slik det er. :forstår ikke problemet:

Si meg - snakker vi forbi hverandre? Jeg har aldri hørt at om man ikke kommer med én gang skaden har skjedd, så må man regne med å måtte vente ekstra lenge. Å tilbringe natten på legevakten er uansett ikke noe som anbefales, og heller ikke noe legevakten oppfordrer til, med mindre man absolutt må. Og som den lenken jeg tidligere la ut viste, så anbefaler legevakten selv at man kommer på formiddagen på hverdager. I Oslo er skadelegevakten det lavest mulige nivået, annet enn å ikke dra til lege i det hele tatt, da selvsagt.

Du ser ut til å mene "det bare er sånn det er" at man må vente en hel arbeidsdag på å få hjelp, uten at man har noen som helst formening om man får hjelp om tre minutter eller tre timer. Jeg syns ikke det er akseptabelt. Helt spesielt syns jeg det burde vært mulig å få på plass et system som viser hvor i køen man er, slik at man ikke er fullstendig bundet opp til å gjøre ingenting. Du ser ikke ut til å mene at det er nødvendig - det er bare sånn det er. Vi må nok bare være enige om å være uenige.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no