Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Guttungen og Jentungen"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-09, 19:13   #41
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg hadde ei på besøk her som konsekvent omtalte 9-åringen sin som Prinsessa. Og refererte til min unge som Prinsen. Jeg vurderte å kvele henne etter 20 minutter.

Du er særs tålmodig, syns jeg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:16   #42
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg hadde ei på besøk her som konsekvent omtalte 9-åringen sin som Prinsessa. Og refererte til min unge som Prinsen. Jeg vurderte å kvele henne etter 20 minutter.

Jeg hadde garantert ikke klart å holde kjeft.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:17   #43
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Pluttenutten til mamma da?

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:19   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Hæ, er det gale? Alt man lærer.
Jeg bruker det sjelden selv, men har aldri tenkt på det som negativt. På et annet forum var det ei som mente man burde si "barna", aldri "ungene", for det var virkelig stygt å kalle dem det. På min dialekt sier man bare ikke "barna" altså, med mindre man er en pen frue fra Egenes. Eller, da sier man vel "barnene".

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:19   #45
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Pluttenutten til mamma da?

:vrir meg i smerte:

Plutte høres forresten ut som et marsvin.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:19   #46
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Storesøster lyder tidvis navnet "Snuppelure", men da må det ikke være noen andre tilstede i mils omkrets, altså!

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:20   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.422
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Jeg kaller guttungen min for pus og snupsi. Vinner jeg nå harrykvalmekonkurransen?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:21   #48
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Jeg pleide alltid å himle med øynene over alle sms-ene som dalte inn når folk hadde født en prins eller en prinsesse. Trodde kanskje dette ville endre seg når jeg selv fikk barn, men jeg himler visst enda.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:22   #49
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.533
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Er det virkelig sånn at om jeg begynner å kalle mannen for gubbe så forsvinner han? Hmm, fristende...

Sånn ellers så kaller jeg ungene for, ja, ungene, men sjelden guttungen(e), jeg reagerer ikke negativt om noen gjør det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:24   #50
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg kaller guttungen min for pus og snupsi. Vinner jeg nå harrykvalmekonkurransen?

Du ligger i alle fall godt an!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:26   #51
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

:vrir meg i smerte:

Plutte høres forresten ut som et marsvin.

Marsvin du liksom.

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:27   #52
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Marsvin du liksom.


Kom på at barndomsvenninna mi hadde et marsvin som het Putte. Sikkert derfor jeg fikk assosiasjonen.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:27   #53
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

*ikke lest resten av svarene* Jeg kaller Poden guttungen når jeg snaker om ham til folk som ikke vet av ham. Føler verken en negativ eler positiv vibb i forhold til guttunge og jentunge.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:30   #54
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.149
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

"Guttene" er på fotballbanen er f.eks kjappere å si enn "XXXXXX og XXXXXX er på fotballbanen", helt logisk det vel.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:30   #55
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.


Kom på at barndomsvenninna mi hadde et marsvin som het Putte. Sikkert derfor jeg fikk assosiasjonen.

Pluttenutten til mamman sin er intet marsvin.

  Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:32   #56
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, gi de til spetakkelet. Jeg tar bare gubber.

jeg har nok unger!!!!

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:33   #57
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Pluttenutten til mamman sin er intet marsvin.

Du tuller, ikke sant? Du kaller ikke gutten for Pluttenutten?

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:34   #58
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Jeg hadde ei på besøk her som konsekvent omtalte 9-åringen sin som Prinsessa. Og refererte til min unge som Prinsen. Jeg vurderte å kvele henne etter 20 minutter.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:35   #59
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Jeg er ikke redd for Sitron , så jeg innrømmer glatt å kalle ungen min "guttungen".
Mannen gjør det dog ikke, så han gir jeg ikke fra meg.

:fra de indre Østlandske skoger:

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 19:36   #60
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Guttungen og Jentungen"

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Du tuller, ikke sant? Du kaller ikke gutten for Pluttenutten?

Klart jeg gjør.
Skal jeg kanskje legge til at den nevnte Pluttenutten snart er 18 år.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no