Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jotun tåkedis

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-20, 23:15   #1
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jotun tåkedis

Vi skal male huset og jeg skulle i alle fall ikke ha grått, så nå skal vi ha grått likevel fordi det er det jeg vil ha.

Uansett, vi har tåkedis øverst på lista vår akkurat nå. Er det noen av dere som har malt huset i den fargen og som kan ha lyst å vise meg bilde kanskje?

Leser at den kan finne på å "oppføre seg veldig blått".

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-06-20, 23:22   #2
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jotun tåkedis

Og ettersom jeg leser ser jeg at det kanskje ikke er den beste fargen å gå for. Så egentlig er jeg åpen for tips til grå farge til fasade, sånn uansett.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 08:52   #3
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jotun tåkedis

Jeg mener at huset mitt er malt i herregårdsgrå og jeg er veldig glad i den. Den er grå i alle lys, nok grå til at man ser at den er grå, uten å være mørk, og den er fin mot hvite detaljer. Fargen på fargekartet jeg fant så ikke helt ut sånn som jeg mener at huset mitt ser ut.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-20, 09:31   #4
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jotun tåkedis

Mener det er den naboen malte over fordi den så blå ut
Vi har gått mye mørkere og valgte labrador.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-20, 00:30   #5
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Jotun tåkedis

For å unngå blåskjær bør dere gå for en grå som slutter på 02-y. Eks Antikkgrå, Grå skifer, Front, Labrador. Kontur er også en fin grå.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-20, 09:57   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jotun tåkedis

Vi har Larvikitt og er veldig fornøyd med den

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-07-20, 20:25   #7
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jotun tåkedis

En stund siden dette, alt stoppet litt opp når håndverkeren som opprinnelig hadde tatt jobben sluttet å svare på meldinger. Nå er ny mann på saken og huset blir, om været holder, malt innen juli er omme.

Har fremdeles ikke landet helt, men gråmynte og sølvgrå er greit oppe på min liste nå iallfall. Må vel rett og slett bare ta et valg.

Uansett, takk for tips, innspill og inspirasjon. <3

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no