|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1001 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Ja, det er en hel bok med gruff om Afghanistan. Retur av flyktninger dit de siste årene... man har jo visst hvor det bar?!
#1002 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Gruffetråden #8
Jeg er offentlig godkjent mor. #adoptert Tatt foreldreforberedende kurs har jeg også (og selv vært kursholder).
#1003 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8
Ja fy f*** altså. Det er en skam at Norge har sendt den ene familien og ungdommen etter den andre til et så morderisk land. |
![]() |
![]() |
#1004 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Jeg trodde NATO hadde lært opp afganske soldater de siste årene? Har jeg ikke hørt det et sted? Det virker som om Taliban ikke har møtt noe motstand. Helt forferdelig, hva skjer nå?
#1005 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Primrose: Denne artikkelen viser ganske godt hva som har skjedd. Det er tragisk. https://www.aftenposten.no/meninger/...nske-soldatene
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|