|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#861 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8Vi har 24 år gammel komfyr som nå har kortslutning på den mest brukte platen. Ikke overraskende, men allikevel svært dårlig tidspunkt nå som jeg måtte kjøpe bunad til konfirmanten på 180 cm fordi brukt og arvet var for kort. Og jeg har en catering til konfirmasjonen å betale denne måneden.
#862 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Gruffetråden #8Jeg har null motivasjon på jobb, og trykker på knappen "uleste innlegg" her inne hvert tiende sekund.
#863 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråden #8
liter med motivasjonen jeg også. Henger ikke helt godt smmen med timeføring minut for minutt av arbeidsdagen, krav om effektivitet og en to do liste som tilsier at jeg burde ha en meget effektiv start på høsten for det er som vanlig et rush uten like sånn frem til første uka av oktober ca. Det er en grunn til t jg har ferie i juli. Vel 2 den ene er at fo er stengt da, den andre er at oppgavene mine i august ikke helt tilsier at jeg kan ha feie den ene uka.
#864 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8Svigers som ikke kjenner egen begrensning og «glemmer» avtaler fordi de har mer lyst til noe annet |
![]() |
![]() |
#865 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråden #8Balansen er fortsatt ustabil og jeg har problemer med avstandsbedømming når jeg går eller skal ta på noe. Jeg føler meg litt som på havet når det er mye sjø kombinert med alkohol. Lurer på om dem finner noe på MRen som jeg var igjennom i går. Helten har dag2-guffe og sover stakkars. |
![]() |
![]() |
#866 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Gruffetråden #8Begredelig motivasjon til jobbting her også!
#868 |
|
![]() Sv: Gruffetråden #8God bedring, Strå. Håper de finner ut av det. |
![]() |
![]() |
#870 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Tror fanken meg jeg har urinveisinfeksjon igjen. Dessuten hodepine og et kne som virkelig verker. Det har til og med at fått utslett.
![]() |
#871 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Det forstår jeg godt! Det skulle vært en meget god grunn for å ikke gjøre noe. |
![]() |
![]() |
#872 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Ikke jeg heller, og vi er helt tydelige på noe må skje for Storesøster når hun er ferdig i Forsvaret. Da er det et halvår til studiestart og hun MÅ fylle det med noe.
#873 |
ctrl+z
|
Ja, det tenker jo jeg også. Det fortelles om jobbsøking, men jeg vet ikke. Full støtte fra den andre forelderen, så jeg blir den kjipe. Igjen.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 09-08-21 kl 12:09. |
![]() |
![]() |
#874 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråden #8Startet første arbeidsdag etter ferien med å ha det travelt, lete febrilsk etter noe sminke i toalettveska, for i stedet å finne bladet på en ubeskyttet barberhøvel som lå nedi der, og gjøre et skikkelig innhogg i fingertuppen på langfingeren. Nå har jeg tre plaster utenpå hverandre, som jeg nesten har blødd igjennom.
#875 |
Smugleser
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Forsøk på oppstart av jerntabletter siden jeg skal gi blod igjen snart. Der de mildeste, men magen min takler dem ikke. Au.
#876 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Vi er på ferie og i går fikk jeg det for meg at jeg skulle JOGGE en tur med hundene. Vel. Jeg har ikke beveget meg fortere enn gangfart siden jeg var barn, for uendelig mange år siden.
![]() |
#877 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Floksa: Det betyr at du har brukt muskler! Når de er støle så blir de sterkere! Det virker! Du er flink!!
#879 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråden #8Og fordelen, når du er på det nivået Floksa, er at du merker ENORM framgang. Bare fra den ene joggeturen til den neste er det stor forskjell. Det er skikkelig motiverende!
#880 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Ja, jeg ser i krystallkulen min at snart så er det på tide at du får Polyanna-prekenen om at det er viktig å øke veldig rolig og gradvis og ikke gå for fort frem, for ledd og sener og alle sånne ting skal også styrke seg, og det tar lengre tid enn å styrke formen, og vips så er man skadet.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|