|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#581 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden #8Som syklist og bilist langst TdF og tilslutningsløypene har jeg undret meg over at det ikke finnes regulering eller kontroll med trafikken. Selv om det av og til kommer opp et skilt med maks 15 km/t eller vis hensyn.
#582 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråden #8
Jeg var vitne til at en gammel mann kjørte av sykkelstien ved Frognestranda og veltet - og skadet seg så blodet rant og ble hentet av ambulanse, fordi en fartsgal syklist valgte å kjøre forbi i feil kjørefelt, selv om det altså kom en gammel mann i mot. På Frognerstranda i Oslo er det sykkelsti som er delt i kjøreretninger - med midtlinje. Jeg vet at mange syklister tar hensyn, men den ideen om at når man kombinerer transport fra A til B med trening, så kan man oppføre seg som en hensynsløs bølle, er virkelig merkverdig. Og landsforbundet til syklistene gir ofte uttrykk for at de liksom har rett til å sykle sånn. Den uttalelsen om at det kommer til å bli stygge ulykker i Storgata er jo helt merkelig - bysyklistene er uendelig mer fleksible enn trikken, og jeg fatter ikke hvorfor de skal hevde sin rett til å sykle akkurat der - det er jo veldig mange, helt greie alternativer. OG det er jo syklistene som taper på et møte med trikken.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#583 |
koko
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Mann og barn skulle dra på ferie klokka 12. Status nå, 12 på 12, er at en er ute i hagen og trener på fotballfinter, en sitter foran PC og gjør ikke vet jeg og en ligger fremdeles under dyna. Jeg trenger alenetid NÅ!
#584 |
nju nja njo
|
All medfølelse. Jeg har også en familie som har avslappet forhold til tid. Heldigvis skal de reise med fly når de drar på ferie om litt.
#585 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Alenetid er undervurdert av alt for mange. Kast dem ut! |
![]() |
![]() |
#586 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråden #8Jeg skjønner deg godt jeg også Syrinx. Det trenger ikke nødvendigvis være at jeg har så intenst behov for alenetid, men at når jeg vet at de skal bort, så vil jeg bare ikke at prosessen skal drøye så lenge. Jeg vi ha dem UT, og begynne på mine egne planer. Alt står liksom på hold til de har kommet seg ut.
#587 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Haha, My!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#588 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Jeg er veldig enig angående de som tror at fordi de er på treningstur og skal ta et Stravasegment eller noe, så skal alle andre vike.
#589 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg stikker heller hodet i et vepsebol enn å snakke til eldstejenta de siste ti minuttene før hun skal på trening.
#590 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Men jeg skjønner ikke hvordan det skulle vært løst uten å droppe trikk?
![]() |
#591 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Det er flott at banken får beskjed når det har vært datainnbrudd et sted der kortinformasjonen min er lagret. Det er flott at de sperrer kortet mitt og setter i gang produksjon av nytt kort.
#592 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() |
#593 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Aha, der satt du de ordene på det, de som har svømt litt i bakhodet mitt. |
![]() |
![]() |
#594 |
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Prøv med to autister i samme hus som begge er meget nøyaktig på tid… og to adhd som knapt enser klokka..
#595 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden #8Unge som aldri hører etter når beskjed blir gitt.
#596 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vet, når du jobber i barnehage og går i et jævla bråk hele dagen. Så setter du deg endelig ned etter endt dag i 21-tiden og mannen finner seg fem knekkebrød. Da rabla det for meg.
#597 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Gruffetråden #8Vondt i munnen!
#599 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Gå til Change. De har masse fine modeller og ansatte som hjelper deg med riktig BH.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|