Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-07, 10:45   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Iset og Tinka, kan dere fikse (ta bort) de hotlinkede bildene? Takk.

(Jeg bruker firefox. Iset: Du ser riktig bilde fordi det ligger nettleseren din sitt mellomlager. )

Jeg har tatt det bort for lenge siden, la det ikke engang i quoten da jeg siterte Tinka. :flink:

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:45   #22
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Merkelige saker. Hold deg unna FX.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:47   #23
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Garfield

Rompa

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 10:59   #24
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Merkelige saker. Hold deg unna FX.

Ikke stjel båndbredde fra photobucket andre nettsider er moralen. Det er mange andre siter som gjør det samme som photobucket den nettsiden Iset delte et bilde fra, effektiv måte å stanse hotlinking.


Sist redigert av HP : 09-02-07 kl 11:53. Årsak: Iset oppklarte at det ikke var PhotoBucket hun brukte til opprinnelig bilde.
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:01   #25
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Fra FB?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:12   #26
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ikke stjel båndbredde fra photobucket er moralen. Det er mange andre siter som gjør det samme som photobucket, effektiv måte å stanse hotlinking.

Hva er hotlinking?

Og hvordan legger jeg inn bilder fra photobucket her på riktig måte?

(beklager trådavsporing - morsom stripe, og jeg så den hele tiden, og skjønte ikke de andre kommentarene)

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:17   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ikke stjel båndbredde fra photobucket er moralen. Det er mange andre siter som gjør det samme som photobucket, effektiv måte å stanse hotlinking.

Hø? Er ikke hele meningen med PB at vi skal legge inn det vi ønsker der og dele det med andre? Det var ikke PB jeg la inn fra først.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:17   #28
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Du hellige jul!
Jeg lo først av Garfield, men så...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:27   #29
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hø? Er ikke hele meningen med PB at vi skal legge inn det vi ønsker der og dele det med andre? Det var ikke PB jeg la inn fra først.

Ok, hvor la du inn fra først da? Den siten blokkerer hotlinks.

Allium: Hotlinking er om du legger ut et bilde her som er lagret på en annen nettside. Da blir det den andre nettsiden som serverer bildet, og den andre nettsidens internettforbindelse/båndbredde som benyttes. Båndbredde koster penger, så mange nettsider setter inn tiltak mot hotlinking, og et av disse er å bytte ut bildet med et annet når det vises på en annen nettside. Bildet det byttes til er sjelden særlig flatterende.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:30   #30
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ok, hvor la du inn fra først da? Den siten blokkerer hotlinks.

Allium: Hotlinking er om du legger ut et bilde her som er lagret på en annen nettside. Da blir det den andre nettsiden som serverer bildet, og den andre nettsidens internettforbindelse/båndbredde som benyttes. Båndbredde koster penger, så mange nettsider setter inn tiltak mot hotlinking, og et av disse er å bytte ut bildet med et annet når det vises på en annen nettside. Bildet det byttes til er sjelden særlig flatterende.

Så hvis man vil legge et bilde fra PB her, må man nøye seg med å legge inn linken? Eller finnes det andre måter å legge bildet direkte her på, det ser jo ut som Iset klarte det på andre forsøk (eller er det bare hos meg)?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:32   #31
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Så hvis man vil legge et bilde fra PB her, må man nøye seg med å legge inn linken? Eller finnes det andre måter å legge bildet direkte her på, det ser jo ut som Iset klarte det på andre forsøk (eller er det bare hos meg)?

Iset skrev at det ikke var PB hun brukte til det opprinnelige bildet, så photobucket går bra. Som Iset påpeker så er den tjenesten ment til å dele bilder.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:40   #32
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Garfield stripa var morsom, men det røde hullet var jeg ikke helt forberedt på

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:42   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe folk trodde visst jeg la ut rumpebildet med vilje, ble rødprikket for det.



Tenkte du var skikkelig ekkel som skrev at du la ut en tegneserie også møtte det ekle bildet der meg...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 11:51   #34
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Iset skrev at det ikke var PB hun brukte til det opprinnelige bildet, så photobucket går bra. Som Iset påpeker så er den tjenesten ment til å dele bilder.

Aha! Jeg må lese nøyere skjønner jeg, nå ble jeg ihvertfall lettet (har lagt ut bilder fra Photobucket selv).

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:08   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Ok, hvor la du inn fra først da? Den siten blokkerer hotlinks.

Jeg la den ut fra ftw.generation.no, en side med masse morsomme (og sinnssyke) bilder, men skal aldri mer legge ut noen link direkte derfra.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:09   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.



Tenkte du var skikkelig ekkel som skrev at du la ut en tegneserie også møtte det ekle bildet der meg...

Hehe fort gjort. Jeg er kanskje litt ond og småekkel til tider, men SÅ ille er jeg ikke.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:18   #37
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg la den ut fra ftw.generation.no, en side med masse morsomme (og sinnssyke) bilder, men skal aldri mer legge ut noen link direkte derfra.

Ja, man skulle tro du lærte i går. :måbber:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:21   #38
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, man skulle tro du lærte i går. :måbber:

Hva skjedde i går da? :nysgjerrig:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:21   #39
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Nå kan du lure.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 12:23   #40
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garfield-stripe (ler meg ihjel)

Jeg tenkte nå heller du hadde lyst til å gni det litt ekstra inn jeg.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no