Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-10, 19:55   #21
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Fin truse.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 20:40   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 20:43   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Vi har hengt opp hengekøya i såkalte trapeskroker (i to bjelker). Sånn ser de ut:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 20:45   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har hengt opp hengekøya i såkalte trapeskroker (i to bjelker). Sånn ser de ut:

Sånne har vi også til hengekøya. Men de er store, og det er to. Jeg er usikker på (les: Mannen er usikker på) om én sånn holder denne hengestolen oppe. Med meg i. Jeg er 75 kg. Ja, jeg jobber med å gå ned i vekt, men det er en helt annen sak...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 20:47   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Hmm, skulle jo tro det. De to krokene til hengekøya tåler fint mannen og knerten og det blir ca. 120 kg til sammen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 20:49   #26
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

De finnes i forskjellige tykkelser. Vi har noe godt tjukke som sveve-husken til Knotten henger i.
Samme brukte vi til hengekøyen der vi bodde før. Da var de festet i betong (med betongplugger selvsagt).

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 20:52   #27
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.441
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har hengt opp hengekøya i såkalte trapeskroker (i to bjelker). Sånn ser de ut:

De ligner veldig på de jeg fikk fortalt heter branntaukroker

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-10, 20:56   #28
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Det er en type sånn krok jeg har min hengestol i. Når jeg tenker etter har mannen sittet i den med storebror på fanget. Den tåler altså mer enn hundre kg. Festet i en bjelke under verandaen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:26   #29
linne@
har gullhår
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 273
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Vi kjøpte ekstra kroker til Leandervuggen, og de er veldig solide. Koster 49 kr. pr stk. på barneutstyrsforretninger. Det du fester i må ha god bæreevne, men krokene kan jeg anbefale.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:35   #30
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.176
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Kan du ikke henge den i to kroker ved siden av hverandre?

(Og jeg så også for meg mer spenstige saker da jeg så overskriften. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:42   #31
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan du ikke henge den i to kroker ved siden av hverandre?

(Og jeg så også for meg mer spenstige saker da jeg så overskriften. )

Jeg tenkte at hun spurte litt kamuflert istedenfor å spørre om sexhuske for sin "venninne". :koffert:

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-10, 20:42   #32
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan du ikke henge den i to kroker ved siden av hverandre?

(Og jeg så også for meg mer spenstige saker da jeg så overskriften. )

Jeg også, men jeg lot være å si noe, for jeg tenkte at jeg fjaser så mye ellers, så jeg skulle la være denne gangen.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:17   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Kan du ikke henge den i to kroker ved siden av hverandre?

Den henger, den henger! I én krok.

Mannen mim holdt på å klikke etter at han skrudde i en diger skrue og jeg sa at den kanskje ikke var så fin der likevel... Er det meningen at beina skal være i bakken, eller skal de dingle fritt?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:18   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg tenkte at hun spurte litt kamuflert istedenfor å spørre om sexhuske for sin "venninne". :koffert:

Vel er jeg pervers, men jeg har ikke kommet på å ønske meg en sex-huske. Faktisk.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-10, 20:48   #35
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva slags krok må jeg ha i taket for at den skal tåle kroppsvekt?

Jeg foretrekker definitivt at beina henger fritt. Vi har en høy og en litt lavere innstilling på den - slik at ungene kommer seg opp og ned selv.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no