Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #3

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-21, 23:14   #121
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Og de idiotiske katteeierne som påstår at det ikke kan være kattedritt hvis det er på plenen for katter driter nemlig ikke på gresset. JO VIST F... GJØR DE DET!

Ikke DE! EN katt du kjenner, gjør det! Men jeg tror faktisk det er veldig utypisk katt, de foretrekker å grave ned guffa. Helst i blomsterbeded til Pøblis.

Sånn ellers: Hvorfor er det hverdag i morgen?? Endelig har jeg vent meg til fri og begynner å få hvilepuls, og så er det plutselig full rulle igjen??

Timar er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 23:24   #122
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Jeg HATER lunsjprat etter ferien mer enn å være i gang igjen. Kanskje spesielt nå, hvor det nok dukker opp noen tilfeller av «næh, vi var bare på hytta» og «vi valgte å dra, vi trengte det».

ALLE TRENGER DET, men ikke alle har tilgang til alle verdens forbanna fasiliteter. :bittersur:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 23:25   #123
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.792
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ikke DE! EN katt du kjenner, gjør det! Men jeg tror faktisk det er veldig utypisk katt, de foretrekker å grave ned guffa. Helst i blomsterbeded til Pøblis.

Sånn ellers: Hvorfor er det hverdag i morgen?? Endelig har jeg vent meg til fri og begynner å få hvilepuls, og så er det plutselig full rulle igjen??

Jepp. Har aldri funnet kattebæsj på plenen, men i to bed der det er litt ekstra dypt og mye bark.
Dvs. det er ikke jeg som finner bæsjen, da - det er hundene mine. Jeg graver virkelig ALDRI i bedene mine på jakt etter kattebæsj. Det skulle tatt seg ut!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 23:48   #124
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg HATER lunsjprat etter ferien mer enn å være i gang igjen. Kanskje spesielt nå, hvor det nok dukker opp noen tilfeller av «næh, vi var bare på hytta» og «vi valgte å dra, vi trengte det».

ALLE TRENGER DET, men ikke alle har tilgang til alle verdens forbanna fasiliteter. :bittersur:

Du er ikke alene. Nå har jeg hjemmekontor og mulighet til å droppe digital kaffe akkurat i morgen. Ja, jeg er LEI det meste i dag. For å sitere Terje: Ka faen e dæm så gla ferr.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 23:53   #125
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Folk (min mann) som sitter halvannen meter fra meg og spiser (dvs det høres ut som han DREPE en gulrot mens han spiser).
Og så tar han FAEN meg et eple etterpå.
SLUTT å spise bråkemat ved siden av meg!

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 23:54   #126
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Det der er jaggu det beste med å være singel, Nextlife.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 23:57   #127
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det der er jaggu det beste med å være singel, Nextlife.

Jeg tror jeg dumper han!
Jeg HATER spiselyder fra andre.
HATER!

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 28-02-21, 23:59   #128
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

#soulmate

Jeg har ofte tenkt at kaffeslurping bør være gyldig avskjedigelsesgrunn.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 00:00   #129
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

#soulmate

Jeg har ofte tenkt at kaffeslurping bør være gyldig avskjedigelsesgrunn.

Enig. Og knekkebrød.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 00:08   #130
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Mannen min og slekta hans (og dermed datteren min, som slekter på dem) har en eller annen genetisk feil, tror jeg, som gjør at de er konstruert med munnhulen med ekstraordinær akustikk. Det er helt forunderlig hvor mye lyd de kan få ut av et eple!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 00:16   #131
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Folk (min mann) som sitter halvannen meter fra meg og spiser (dvs det høres ut som han DREPE en gulrot mens han spiser).
Og så tar han FAEN meg et eple etterpå.
SLUTT å spise bråkemat ved siden av meg!

I hear you! Min eldste har begynt å spise med munnen åpen og NEKTER for at det kan være tilfelle.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 00:25   #132
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Spiselyder. Og snufsing. Og småharking.

Jeg var på hyttetur med en flokk venner en gang, og befant meg plutselig stuck alene på hytta med samboeren til hun ene venninna. Han satt bøyd over en tekopp og byttet på å slurpe høylydt og å snufse. Jeg holdt på å begå mannedrap!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 00:28   #133
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ikke DE! EN katt du kjenner, gjør det! Men jeg tror faktisk det er veldig utypisk katt, de foretrekker å grave ned guffa. Helst i blomsterbeded til Pøblis.

Sånn ellers: Hvorfor er det hverdag i morgen?? Endelig har jeg vent meg til fri og begynner å få hvilepuls, og så er det plutselig full rulle igjen??

NEI, SLUTT, det er ikke bare en katt, det er FLERE. Jeg er heller ikke den eneste som opplever dette.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 00:32   #134
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg tror jeg dumper han!
Jeg HATER spiselyder fra andre.
HATER!

Mannen min har den sjarmerende kombinasjonen klikke på andre som smatter og smatte noe helt grusomt selv.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 01:33   #135
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Stiller meg i rekka av de som hater spise-/drikkelyder. Verre enn slurping synes jeg er den glugg glugg-lyden en del lager når de svelger.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 07:56   #136
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Herlighet, begynner DERE OGSÅ?! Jeg får helt traumer av å spise i nærheten av ungen som klager på at ALLE lager feil lyd. Det er helt skrekkelig! Hun har ikke lært seg å lide i stillhet, det er HELT SIKKERT og jeg gruer meg til måltidene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 08:02   #137
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Jeg må henge meg på smattelydangsten. Jeg også bare HATER å høre på andre spise. Jeg snakker til minsten, men mannen min klarer jeg å styre meg fra å si noe til. Det er tross alt jeg som har problemet. Men det er ikke sjeldent jeg må sette på meg øreklokker når han spiser, hvis jeg gjør noe annet.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 08:05   #138
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Spiselyder, ja. Særlig folk som slikker seg på HVER ENESTE finger mellom hver munnfull av fingermat.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 08:44   #139
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Spiselyder, ja. Særlig folk som slikker seg på HVER ENESTE finger mellom hver munnfull av fingermat.

DET ER IKKE GREIT. Jeg er gift med en som spiser chips sånn så det kjøper jeg ALDRI.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 01-03-21, 09:24   #140
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #2

Ingen reagerer på spiselyder hjemme hos oss, og det er jammen godt. Ellers hadde knerten blitt kastet ut av familien forlengst. Han får påminnelser av oss også, for jeg skjønner jo at det er folk som reagerer på dette.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no